~Još samo jedno piće~

661 19 2
                                    

PAR SATI NAKON

Popila sam malo previše.

Razmišljala sam da odem kući, ali sam daleko od kuće, a i pijana sam pa to baš i nije najbolja ideja i odluka koju trenutno mogu da donesem.

Ugurala sam se među hrpu ljudi koji plešu sa namjerom da se i ja malo zabavim.

Počelo je da mi se vrti i muti pred očima, ali nisam to smatrala kao nešto ozbiljno.

Petru i Ninu ne mogu da pronađem među ovoliko ljudi, a Ivana još nema nigdje.

Količina alkohola kojeg sam popila me poprilično dosta opustila.

Rasplesala sam se i zaboravila na sve ostalo jer sam se zabavljala i fokusirala samo na zabavu i ples. U tom trenutku mi prilazi neki lik koji me odjednom primi oko struka. Pošto sam pijana to mi je nekako i pasalo, ali ipak planiram da ga odjebem.

"Kako to da je ovakva ljepotica sama u hrpi pijanih ljudi mm?" Dobaci i pogleda me od glave do pete.

"Mmm... samo se malo zabavljam, opuštam se, plešem, promatram i tako..." Kažem to malo zbunjeno kao da nisam pri sebi. Zapravo i nisam pri sebi, nažalost ili ne. Toliko toga mi se sad trenutno vrti po glavi, a ja ne znam za sebe.

"Ahaa... a šta to točno promatraš?"

"Paa... možda malo bacim oko na zgodne likove poput tebe, ali..."

"Alii?"

Sklonim njegove ruke sa mog struka.

"Alii... znam da su ti isti likovi obične budale poput tebe." Nasmijem se.

"Auuu... nećemo da se vrijeđamo ako nema potrebe za tim. Vjerovatno ni ne znaš tko sam ja."

"Zašto bi mene trebalo da zanima tko si ti?" Bahato upitam.

"Pa možda zato jer je ovo moja zabava ako je to dovoljan razlog."

U tom momentu me uhvati trenutak sramote. Sad sam se baš onako pošteno osramotila.

"Am... ups... jao stvarno oprosti, ja iskreno ni sama više ne znam šta pričam..."

"Ajde oprošteno ti je, ali svejedno neću sad da te ostavim tu u hrpi pijanih ljudi." Nasmije mi se.

Jednom rukom me opet primi oko struka, a drugom rukom polako prolazi prstom preko mojih grudi.

"Ima tako savršene grudi." Pomislio je u sebi dok je gledao u njene grudi.

"Mm... ipak je ovo tvoja zabava pa moraš sve i svakoga da imaš pod kontrolom."

"Vidiš kako si samo pametna. Točno tako."

U tom trenutku sam se nasmijala kao neka budala dok sam gledala u njega i razmišljala o tome koliko je samo zgodan i privlačan.

On je uživao gledajući u njene grudi dok je razmišljao koliko jako želi da se malo poigra sa njima, ali je shvatio da to neće da bude baš tako lako.

"Hoćeš da popijemo neko piće?" Odjedanput me upitao.

"Pa... uff... previše sam popila za večeras, a uostalom moram još i da potražim svoje prijateljice i... dečka..."

"Opa dečka, kako se zovu?"

"Nina, Petra i Ivan."

"Baš lijepa imena."

"Mhm, a sad stvarno moram da krenem da ih tražim."

Pokušam da sklonim njegove ruke sa mog struka, ali uzaludno jer me nakon toga još više stisne uz sebe.

☆𝘜 𝘙𝘜𝘒𝘈𝘔𝘈 𝘔𝘈𝘍𝘐𝘑𝘈Š𝘈☆Where stories live. Discover now