1. Hi boy

286 15 0
                                    

„Zdravím mé Jméno je Sophia Swift, má matka je Taylor Swift, je mi dvacet let a ráda bych se ucházela o roli Kenny.“ usmála jsem se na ženu sedící naproti mě. „Jistě, tak tedy můžete začít“ pokývla mi a já jsem začala číst text.

Vyšla jsem ven ze studia kde na mě čekala moje kamarádka Leslie. „Tak co ? Jak to dopadlo ?“ vyhrkla na mě jakmile jsem byla kousek od ní. „No......“ udělala jsem dramatickou odmlku. „Nenapínej a mluv !" křikla po mě. „Dostala jsem to !“ obě jsme začali křičet radostí a objali jsme se.

Šly jsme to oslavit do místní cukrárny, kde jsme skoro každý den. „Zdravím Sophi, jako obvykle ?“ pokývne ke mě Joe. Joe je vlastník cukrárny. „Ahoj Joe, ano prosím“ položila jsem mu na stůl pár dolarů a s Leslie jsme si sedli k našemu obvyklému stolu.

Vychutnávaly jsme si naše obvyklé lahůdky a moc dobře jsme se bavily dokud mi nezačal zvonit mobil. „Ahhh to je máma musím to vzít“ zvedla jsem se a odešla ven. „No mami ?“
„Sophie ? Kde zase jsi !“
„V cukrárně, proč ?“
„Nezapomněla jsi náhodou že je ta večeře !“ povzdechla jsem si.
„Mami vždyť u ní nemusím být, jde zas jen o nějakého debilního chlapa, kterému dáš stejně brzo kopačky.“
„Jak se to opovažuješ mluvit ! Prostě se zvedni a okamžitě přijď !“
„Fajn !“ zavěsila jsem.

„Promiň Leslie, ale musím jít, máma má zase nový objev“ řeknu jí když vlezu zpět do cukrárny. „Jasně jen jdi, třeba jí to konečně vyjde.“ nad tím se rozesměju „Ha jako kdyby jsi jí neznala“

„Mami už jsem doma !“ zakřičím přes celý dům. „To jsem ráda že jsi tu “ objeví se s úsměvem, a jéje už je tady. „Sophi ráda bych ti někoho představila.“ za ní se objevil muž, ale ne ledajaký muž. O můj bože, to snad není pravda. „Ahoj, jsem Tom, Tom Hiddleston.“ zářivě se na mě usměje. „S-Sophie Swift“ vykoktám ze sebe. „Sophi je tvoje velká fanynka“ zasměje se máma. „Ou aha, chceš autogram ?“ podívá se zpět na mě. Ano ! „Nemyslím si že by to bylo slušné“ pousměju se. „Navíc si myslím že na to bude ještě čas“ ha sama moc dobře víš že nebude. Sklapni svědomí. „Jasně“ usměje se. Máma mu něco zašeptala do ucha a on si ji přitáhl k sobě. Fuj. Radši jsem se protáhla a běžela do pokoje. Sundávala jsem jeho obrázky na nástěnce a plakáty po pokoji, nechci aby si myslel že jsem do něj blázen, což jsem. Ale hlavně z jeho profesní stránky, miluju jeho herecké výkony, to jak se umí vžít do role. Třeba například Loki, málo komu se povede aby lidi padoucha milovali, ale Tom je tím naprostým příkladem. Nejsem jen jeho fanynka, je to můj vzor.

Rychle jsem se převlékla do uplých černých šatů, co mají límeček. Vlasy jsem si rozčesala a lehce se a se nalíčila, ještě jsem se nastříkala voňavkou abych hezky voněla, však víte. Podívala jsem se do zrcadla a musím uznat že mi to slušelo.

Vyjdu ven a zamířím do kuchyně, kde stojí jenom Tom. Pomalu prostírá na stůl. „Ehmm, kde je máma ?“ zeptám se ho. „Volali jí z práce, za chvíli bude zpět“ přikývla jsem a pomohla mu.

Čekali jsme u stolu mlčky dvě hodiny a nikdo stále nedorazil, to si snad dělá srandu.

„Můžu se už najíst ? Nebo tu hodláš dál čekat ?“ znuděně se na něj podívám. „Jo, prosím, mám hlad, schválně jsem kvůli téhle večeři moc odpoledne nejedl“ zasmějeme se spolu. Naberu mu i sobě na talíř jídlo a pustíme se do něj.

„Takže taky zpíváš jako tvoje máma ?“ zeptá se mě po chvíli ticha. „Ne zpěv mě moc nebere, ale studuji herectví, vlastně jsem dneska dostala roli do jednoho romantického seriálu, moc se těším na natáčení“ usměju se. „Páni tak to jsem nečekal, upřímně ti to moc přeju, vypadáš jako nadaná dívka“ „Děkuju“ jsem si jistá že jsem červená jako rajče. „Vlastně když mamka říkala že jsem tvoje fanynka tak to vlastně není úplná pravda, teda ano jsem ale jsi pro mě můj největší vzor“ proč to sakra říkám ! Uculím se a propaluju lžíci pohledem. „To mi lichotí myslím, moc nevím jak se v takových situacích chovat“ zasměje se. „Já vím byla blbost ti to říkat, ani nevím proč jsem to udělala“ zastrčím si pramen vlasů za ucho. „Ne jsem rád že jsi mi to řekla, opravu je pro mě pocta být tvým vzorem“ podívám se do jeho očí. Bože, proč má tak krásné oči.

„Nechtěl by ses dívat na film ?“ navrhnu mu po jídle. „Jasně, proč ne. Na co se chceš dívat ?“ zeptá se mě. „Co třeba na *Crimson Peak ?“ podívám se na něj. „Sice moc nemusím dívat na své filmy, ale pro tebe udělám výjimku“ mrknul na mě a já jsem si jistá že mé srdce poskočilo o něco víc.

Posadily jsme se na gauč s miskou popcornu, na kterém jsem trvala a pustily si film. I přes to že jsem ho viděla minimálně desetkrát jsem si pořád u strašidelných části zakrývala oči a Tom se tomu smál. Sahala jsem do misky pro popcorn a omylem se dotkla Tomovi ruky, rychle jsem ucukla jako kdyby mě mohl spálit. „Promiň“ omluvně se usměju. „Nemáš se proč omlouvat nic se nestalo“ ujistí mě a dál dokoukáváme film mlčky, jen vždy když si chci vzít popcorn si dávám pozor abych se ho už nedotkla.

Po filmu už jsem pomalu usínala ovšem nešli přeslechnout hlasy na chodbě. „Omlouvám se že jsem to nestihla, ale zdrželi mě kvůli albu“
„To je v pořádku se Sophi jsem si to moc užil, je vážně sympatická“ slyším jeho smích. „Hmm jsem ráda že jste si padli do oka“ pak je ticho a všichni moc dobře víme co dělají.

Zvednu se z gauče a jdu za nimi. „Mami ?“ protřu si oči. „Ahoj Soph, promiň že jsem se zdržela, ale příště vám slibuji že budu s vámi“ usměje se. Nemusíš mami, protože jsem si to s Tomem užila i bez tebe. Ještě že neumí číst myšlenky...co kdyby jo ?

Máma s Tomem se rozloučili polibkem a mě si přitáhl do objetí, omylem jsem nasála jeho vůni. Nedělej mi to Tome. S úsměvem jsem mu zamávala a šla si lehnout, bylo něco po jedné ráno. Jenomže moje dřívější únava byla ta tam a nedokázala jsem na něj přestat myslet.

1042 slov
* Jinak Crimson peak je film, kde je v hlavní roli náš miláček Tom Hiddleston (je to horror ale i já, člověk, který se bojí každého prdu, říkám že je to v pohodě) určitě pokud jste neviděli hned napravte

Secret [Hiddleston CZ FF ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat