3. Dream

218 13 0
                                    

Ráno mě zase vzbudil budík, nebo jsem si to aspoň myslela. Natahuju se po mobilu že to vypnu, ale zarazím se, když uvidím že mi volá neznámé číslo.

„Haló ?" řekla jsem rozespalým hlasem. „Dobrý den, je u telefonu Sophia Swift ?" zeptá se z druhé strany. „Ano je" z toho jak jsem se teď vzbudila jsem se zapomněla i slušně představit. „Dobrý den ještě jednou slečno, rádi bychom vám nabídli roli hlavní postavy Jessici do filmu lovers * " oznámí mi ženský hlas. „Omlouvám se ale budu muset odmítnout, teď mám smlouvu na jeden seriál a..." ženský hlas mi skočí do řeči. „Ano, jsme obeznámeni s vaší situací, mluvily jsme s vaším manažerem a my bychom dokázali váš rozvrh rozestavit tak abyste stíhala oboje a měla i volný čas pro sebe. "
„To je od vás hezké ale.." zase mě přeruší. „Než odmítne musím vám sdělit že na obsazení této role jsme vybrali vás a pan Hiddleston na tom trvá, byl to jeho nápad abyste s ním v tomhle filmu hrála" on tam hraje taky ? „Vezmu to " vyhrknu, ani nevím proč. Ale víš. Kuš svědomí ! „Dobře stavte se tu prosím zítra v osm ráno, děkuju za spolupráci, brzi nashle" odpoví žena a než cokoliv řeknu na druhém konci už je ticho.

Celý den jsem byla jako u vytržení. Nemohla jsem se dočkat zítřka.

Dnešní natáčení pro mě bylo lehké, měla jsem tam jen tři menší scény a další celý týden mám volno, protože moje postava je v kómatu.

Což je výhoda pro mě že budu mít čas na ten film, jak že se jmenuje.... lovers jo ! Už jen ten název značí že půjde o nějakou romantiku. A hlavní role ? Byla jsem opravdu nadšená. Tohle může být můj velký průlom v herecké kariéře.

Mám strach jen z pár věcí a jedna a ta nejdůležitější je že se obávám že nebudu mít dostatek volného času. Ta paní sice říkala že ano ale co ona může vědět.

Upřímně mi bylo úplně šuma fuk že se dneska mamka neukázala ani doma. Jen doufám že Toma nepodvádí už teď, když s ním ještě zrovna mám hrát ve filmu.

Ráno jsem zaspala. Sakra ! Křičela jsem po celém bytě když bylo půl osmé. Nemám šanci to za půl hodiny stihnout. Rychle jsem se oblékla a upravila. Ze dveří jsem se vyřítila jako fúrie a budu doufat že jsem zamkla.

Náš řidič mě odvezl před studio. Za dvě minuty osm. Rychle jsem se podívala do zrcadla co bylo po cestě. Naštěstí nevypadám až tak špatně.

„Dobrý den, jste slečna Sophie Swift ?" ozve se za mnou starší žena asi okolo čtyřiceti. S úsměvem se na ní otočím. „Ano, to jsem" podáme si ruku. „Jmenuji se Amanda, kdyby jsi měla jakýkoliv problém přijď za mnou. Teď ti stanovuji rozvrh, ale nejdřív by jsi si asi měla projít co je to za roli že ?" chrlila na mě jednu informaci za druhou. „Asi ano" nervózně přešlápnu. „Tak pojď" pobídne mě a já se vydám hned za ní.

Vejdeme do natáčecí místnosti plné kulis. Procházela jsem si jednotlivé kulisy a mezitím se snažila zorientovat ve svém scénáři. Ukazovala mi maskérnu kde jsem zahlédla Toma, ale nestihla jsem ho ani pozdravit. Pořádně jsem ani nevnímala co mi Amanda říká.

„....a na závěr budeš muset zpívat duet s Tomem, všechno jasné ?" poslední věta mi neustále zněla v hlavě. „Tam-tam se zpívá ?" vykoktám ze sebe. „Ano, snad ti to Tom řekl" zakývu hlavou na nesouhlas. „Tom mi prakticky nic neřekl až od vás jsem zjistila že mi domluvil nějakou roli, neměla jsem možnost s ním mluvit." celou dobu mě propaluje očima. „Aha. Ale tak snad není problém zazpívat jednu píseň ne ? Máte matku nadanou zpěvačku a co jsem shlédla pár vašich dřívějších vystoupeních, máte opravdu velký talent" s tímhle odešla. Ne, Ne a Ne ! Já to nedokážu, neumím zpívat mezi lidmi.

Chtěla jsem se otočit a utéct, ale zkřížila mi cestu něčí hruď, do které jsem narazila. „Ahoj" pozdraví mě Tom. „Ty zrádče !" prsknu po něm. „Věděl jsi že mám trému zpívat před cizími lidmi ale přesto jsi mě dohodil do role kde se zpívá !" zakřičím a odcházím naštvaně pryč ze studia.

„Co se to děje ?!" zakřičí Amanda. „Okamžitě ji přiveď zpět Tome. Už nemáme čas hledat někoho jiného !" a tak se Tom rychle vydal najít nasupenou Sophii. Tohle jsem možná vážně přehnal. Prolétlo mu v hlavě.

O dva dny dříve :
Tom

Věděl jsem od první chvíle kdy jsem jí slyšel zpívat že ona se na tu roli hodí.

„Ne Tome, to nepřipadá v úvahu !" zakřičí Amanda. „Ale no ták ona je na tu roli ta pravá, slyšel jsem jí zpívat, má neskutečný talent. Musíš ji vzít. Stejně už nemáš moc času někoho najít." přemlouvám ji. „Ale- " preruším ji. „Tak si to aspoň rozmysli. Na YouTube je spousta videí kde zpívá, můžeš si to sama ověřit pokud mi nevěříš. " vydím v její tváři nedůvěřivý pohled. Chytnu jí za ramena. „Hele myslíš že kdyby nebyla dobrá že bych ti jí dohazoval ?" zamračím se. „Nevím třeba si chceš šplhnout u její mámy" zavrčí. „Tak na to mám jiné způsoby než využívat její dceru" odseknu. „No tak fajn dám jí šanci, ale nic si od toho neslibuj" napomene mě ale stejně vím že už mám vyhráno.

Hledal jí po všech čertech ale zatím bezúspěšně. Obcházel každý obchod co mu přišel pod ruku. Procházel okolo cukrárny, normálně by ji obešel a pokračoval dál v hledání, ale když spatřil Sophii jak se v cukrárně láduje zmrzlinovým pohárem, změnil směr.

Vlezl do obchodu, za zvuku zvonečku připevněném na dveřích. Sedělo tu jen pár lidí, kteří oslavovali něčí nerozeniny. Vydal se ke stolu, který stál v rohu na konci obchodu.

Opatrně se posadil naproti Sophii, která jakoby ho ani nezaregistrovala.

„Ahoj" promluvil po chvíli. „Proč jsi tady ?" pohled měla stále zabodnutý na zmrzlinovém poháru. „Chtěl bych se ti omluvit. To co jsem udělal bylo sobecké, měl jsem se tě nejdřív zeptat, ale my tak strašně někoho potřebovali do té role. Vystřídalo se tolik holek a žádná mě nedokázala ani z poloviny zaujmout jako ty. " když se jí podíval opět do očí střetl se s jejím pohledem. „Potřebujeme tě" promluvil na konec. Sophie se zamračila. „Tak proč nenajdete někoho jiného ? Určitě by se nějaká našla" odporovala ale musela uznat že to co jí Tom řekl potěšilo. „Už nemůžeme. Do dneška jsme měli najít obsazení na všechny postavy a pokud ho nepodáme tvůrci filmu zavrhnou ho. Prosím rozmysli si to, protože bez tebe to můžeme rovnou zabalit." postavil se a s těmito slovy odešel.

Sophie ještě dobrou půl hodinu seděla na místě a přemýšlela co se tu vlastně stalo.

1093 slov
*lovers- film je vymyšlený mnou. Takže to znamená že žádný takový film kde hraje Tom Hiddleston neexistuje.

Secret [Hiddleston CZ FF ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat