26. living with Tom

164 13 5
                                    

O dva týdny později :

Je to tak dva týdny už jsou od Vánoc včudu a já si musím čekat další rok.

Jenomže to nevylučuje fakt že mám brzo narozeniny, už jenom dva dny.

Už jsme dokonce oslavily i nový rok, kdy jsme šly na párty a Tom se tam pořádně opil, takže jsem ho musela domů dotáhnout.

A protože moje narozeniny jsou hned za rohem, už jsem si nějaký ten den vybírala byt pro sebe teda pro mě a Toma.

Ještě Taylor neřekl že je konec, ale v nejbližší době se tak stane, teda aspoň doufám.

Nyní sedím u počítače a hledám v šemožných nabídkách. Peněz mám celkem dost a Tom řekl že mi finančně pomůže, za což jsem mu vděčná, ale byl to přeci můj nápad a přijde mi malinko blbé aby musel všechno za mě platit, už nejsem dítě ! Za dva dny.

Po asi dvou hodinách hledání jsem všechno zavřela a naštvaně sešla dolů do kuchyně. Kdo by kdy řekl že hledání jednoho solidnějšího bytu pro dva bude taková dřina.

A když už se mi nějaký líbil cenově byl na tom dost špatně a nebo spíš já po finanční stránce.

Tom neví že už asi pět dní se snažím něco najít, spíš mi přijde že on nic pro to nedělá.

Uvařila jsem si čaj na uklidnění nervů a posadila se do křesla s knížkou.

Ucítila jsem polibek na tvář a pak prosté „Ahoj“ ale i přesto jsem se tvářila jak největší idiot na světě. „Mám pro tebe překvapení, ale musíš se mnou někam jet“ usmál se a táhl mě z mého křesla.

Tom trval na tom že budu mít zavázané oči. Upřímně bála jsem se. Po asi dvaceti minutách jsme zastavily.

Tom mi pomohl z auta a vedl mě někam do neznáma. „Kam to jdeme ?“ zamračila jsem se, ale to nemohl vidět. „To je překvapení“ nejvíc mě štvalo že ani nevidím jak se Tom tváří. „Zmínila jsem se někdy že nemám ráda překvapení ?“ slyšela jsem jeho smích. „Ano zmínila, ale se mnou je mít ráda budeš“ protočila jsem oči „Egoisto“

„Bacha schody“ proč tu jsou sakra schody ?! Šla jsem jako kdybych měla naděláno v kalhotech. Nikdy jsem se snad necítila tak moc trapně, ale zdálo se že Tomovi to nějak nevadí.

„Tadá“ ozval se vedle mě jeho šťastný hlas. „Ehm“ odkašlala jsem si. „Já nic nevidím“ poznamenala jsem a ušklíbla se. „Jo vlastně... promiň“ rychlými pohyby mi sundal šátek z očí a chvíli mi trvalo než jsem si zvykla na světlo.

Stáli jsme ve vchodu do bytu. Stejně jsem zůstala zmatená. „Jdeme se podívat na byt ?“ otočila jsem se na něj a až teď uviděla jeho pyšný úsměv. „Ne ty jdeš já už ho dávno viděl“  přikývla jsem ale stále mi tu něco nehrálo.

Vešla jsem dovnitř. Hned co mě upoutalo bylo že tu někdo evidentně rád ladil do bílo šedé. Každá stěna byla bílá a podlahy šedé i nábytek šel do šedé. A přesto to tu vypadala krásně.

Byl to velký byt. Hned jak jsem vyšla z malé vstupní chodby ocitla jsem se v obýváku po pravé straně byla kuchyň a vypadala že je celá zařízená. A měla jsem pravdu. Byla opravdu z kvalitního dubového dřeva, dokonce měla i barový pult.

Ani jsem si neuvědomovala přítomnost Toma, který mě bedlivě pozoroval.

Potom jsem si v obýváku všimla dřevěných schodů co vedli o patro výš. Páni dvě patra ? Pod schody byli ještě malé dvířka a za nimi byla zařízená koupelna se záchodem do modré barvy.

Když jsem vyšla nahoru bylo to tu o něco menší než dole a dřevěné schody vůbec nevrzali.

Byli tu dvě ložnice jedna větší s koupelnou a jedna menší bez. Nemělo to chybu vypadalo to tu opravdu nádherně, ale hned jsem věděla že si tento byt nemůžu dovolit.

Až nyní jsem se otočila na Toma, který se opíral o rám dveří.

„Stejně nerozumím proč jsme tady“ založila jsem si ruce v bok a bedlivě ho sledovala. „Líbí se ti ?“ má to být snad výsměch toho že na něj nemám nebo co ? Ale až nyní mi začínalo přijít divné že jsme si tu jen tak přišly a nikdo nás neprováděl ani nic podobného. „Ano líbí, vlastně víc než to“ přiznala jsem a na jeho dosud nic neříkající tváři se objevil veselý úsměv. „A teď mi řekneš proč jsme tu ? Jistěže se mi líbí ale ani za boha bych si ho nemohla dovolit“ když jsem se na něj podívala usmíval se ještě víc. Ne to ne. „Tome že jsi....neudělal jsi...“

„Ano“ usmál se a já nevěřícně zakroutila hlavou. „Ne vždyť víš jak jsme se domlouvali“ přistoupil ke mě ale já poodešla o pár kroků dozadu. „Já vím ale ber to jako můj dárek k tvým narozeninám. Copak nejsi ráda že máme kde bydlet a už nemusíme nic řešit ? Budeme pryč od ní a budeme jen spolu“ smutně jsem se pousmála. „Jsem Tome, jsem, ale i přes to to nemůžu přijmout. “ obešla jsem ho a sešla těch pár schodů dolů. Vypadalo to tu opravdu nádherně ale copak můžu ? Chtěla jsem si pořídit byt s toho důvodu abych všem i sobě dokázala že jsem soběstačná a nepotřebuju pomoc od ostatních, ale zapomněla jsem na jeden velký zádrhel a to Toma. On by asi nedokázal žít v podmínkách jako já a i když jeho gesto bylo opravdu nádherné a potěšil mě, nemůžu to vzít.

„Soph, pokazil jsem to ? Já jen jsem chtěl abys byla šťastná“ jeho zklamání mi lámalo srdce. „Tome ne je to perfektní, ale je to moc nemůžu chtít aby jsi všechno platil ty, teď ti nedokážu tak moc finančně přispívat jak bys potřeboval a nechci abys na všechno byl sám“ posadila jsem se na barovou stoličku a otočila se dokolečka. Tom ji jedním pohybem zastavil a já seděla přímo před ním. Přidřepl si a teď jsme byli tváři v tvář. „Soph ale to já přeci vím a vím že tě to bude trápit i dál, ale já už ho dávno koupil. Tenhle byt jsem si koupil ještě před tím než jsem se k vám nastěhoval a vůbec jsem ho ještě nevyužil ale teď můžeme a můžeme tu být spolu a to je to jediné na čem mi teď záleží“ pohladil mě po tváři.

Víte co už chápu proč jsou z něho všechny tak paf. „A vím že mi nebudeš moc přispívat tak jak bys chtěla, ale mi to nevadí vážně ne já mám svých peněz dost a vím že budeš dělat všechno proto abys mi to dala ale věř že nemusíš ano ? Navíc mi to můžeš vynahradit jinak“ mrkl na mě a já ho plácla po hlavě.

„Takže co ty na to ?“

„Že jsi pako Hiddlestone ale i tak tě miluju a chci s tebou bydlet“ zazubil se na mě a bylo rozhodnuto budu s ním bydlet a tohle mě zahrálo na srdci.

„Že jsi pako Hiddlestone ale i tak tě miluju a chci s tebou bydlet“ zazubil se na mě a bylo rozhodnuto budu s ním bydlet a tohle mě zahrálo na srdci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Něco na pobavení. Pokud znáte seriál přátelé víte o co se jedná a pokud ne tak nevadí. Ale tohle prostě miluju a objevila jsem to úplnou náhodou na ig. Zdá se že můj ig k ní taky má nenávist xdd

Secret [Hiddleston CZ FF ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat