Epilog

183 10 31
                                    

O dva a půl týdne později :

Zrovna jsem si prohlížela svůj prsten na slunečním světle, ne že bych se chtěla nějak vychloubat ale pořádně jsem si ho nikdy neprohlédla.

Seděla jsem na sedačce v bílé košili od Toma, který nám připravoval snídani, tedy už oběd.

Nakoukla jsem přes gauč do kuchyně a usmála se nad obrázkem Toma za plotnou jen ve spodním prádle, bože byl tak sexy. Kousla jsem se do rtu a radši se zase otočila zpět na televizi kde jsem začala jen tak z nudy přepínat kanály.

To v té televizi nic nedávají ?

Přepínala jsem ještě nějakou dobu a pak se zarazila na zprávách, normálně bych je přepla a hledala dál, ale zarazilo mě tam moje a Tomovo jméno. Myslela jsem že to je jen kvůli filmu ale něco mi na tom nesedělo. Zamračila jsem se když jsem uviděla svou matku a zesílila zvuk.

„Slečno Swift takže potvrzuje že pan Hiddleston a vaše dcera Sophie Swift spolu něco mají ?"

Zatajila jsem dech. „Tome na to by ses měl jít podívat" zavolala jsem na něj vyklepaným hlasem. Za chvíli přišel a tak mohl slyšet od Taylor její řeč.

„Ano jsem si tím naprosto jistá. Sophie jím byla docela posedlá a chudák Tom se jí nechal zmást. Zjistila jsem že už to spolu táhli dlouho i v době kdy já a Tom jsme ještě spolu chodili a moji dceři pfff té to bylo jedno, je to prostá coura nic jiného. "

Pak už Taylor zmizla ale co mi vyrazilo ještě víc dech byli obrázky Toma a mě. Když jsme spolu byli tehdy v nákupním centru na obědě a pak když jsme kupovali vánoční stromeček. Prostě všechny fotky co našly a byli jsme tam spolu se tam objevili. Nedýchala jsem, nedokázala jsem to. Věděla jsem že na to jednou přijdou ale ne tak brzo a ne takhle. Nesnáším ji, nesnáším tu osobu co se nazývá moje matka.

Tom mě ochranitelsky objal, ani jsem si neuvědomila že se mi slzy kutálí po tváři a snažím se zadržet vzliky co se mi draly ze rtů ven......a tohle bude jen začátek děsivého příběhu.

Velké díky patří samozřejmě všem mým čtenářům ale hlavně bych chtěla poděkovat těmhle nejskvělejším osůbkám pod sluncem, kteří mi dodávali chuť psát další a další díly
AschleyHiddleston
kikinka1002
stucky_is_allmylife
nemusis_vedet_kdo
dragon_2222
AnnieMqximoff
adelka12412
CirillaLaufeyson
TerezaProchazkov693 (nešla jsi mi označit promiň)
Dámy a pánové to jsou oni
Není to podle žádného pořadí !
Doufám že jsem nikoho nezapomněla. I přes to že jste tu třeba se mnou nebyli do konce nebo nebudete číst dál moc a moc vám děkuju za to že jste tu se mnou byli <3

Oficiálně konec prvního dílu, ale nesmutněte protože na scénu přichází dvojka nakonec s názvem It's not a secret anymore, ale děkuju za všechny návrhy co jste dali jste prostě zlatíčka <3

Můžete se těšit Na

Sophie Swift
Tom Hiddleston
Leslie Wood
Chris Evans
Will Wesson
Ben Cumberbatch
Taylor Swift (těšit je silné slovo xd)
A určitě spousty dalších (doufám že jsem na nikoho nezapomněla xd)

Secret [Hiddleston CZ FF ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat