27. happy birthday

167 18 14
                                    

Všechno nejlepší ! Jo dneska mám narozeniny, jupí.

Dneska je den D kdy řeknu svojí matce že se stěhuju. Tom už je pryč a stal se z toho skandál. Ne jenom že Taylor vyváděla na celý barák ale noviny, rádia i zprávy toho jsou plné, ale co jsem si užívala bylo že Tom řekl pravdu, pravdu o té mrše co se nazývá jako moje matka. Všichni teď ví že je to pouze děvka.

Když jsme se dívali na zprávy a zrovna se tam o tom bavily a tak se zvedla a odešla. Mezitím já si připravila plnou várku popcornu a sledovala zprávy s úsměvem na rtech, nikdy jsem tak v životě nemilovala zprávy.

Ovšem nevypadala z Tomova rozchodu zničeně. Každý den neustále chodila pryč, takže klasika za to mi i na ty dva dny Tom chyběl. Oba večery jsme si psali a připravovali na společný život. Ano věděla jsem že to bude mít i své mouchy, třeba novináři. Až to zjistí tak to teprv bude peklo.

Věděla jsem že dneska je ještě ve svém pokoji a lakuje si nehty. A tak jsem toho využila.

„Mami ?“ zavolala jsem na ni a až teď mi došlo že už jsem ji vlastně dlouho neoslovovala. „Co je ?“ ozvala se z vrchu a už jenom z jejího hlasu jsem protočila oči. „Potřebuju s tebou mluvit“ došla jsme před dveře její ložnice a vstoupila dovnitř a měla jsem pravdu lakovala si nehty.

Posadila jsem se a Taylor mi pokynula abych začala mluvit. „Jak určitě víš dneska mám narozeniny a už jsem plnoletá no a já... se budu stěhovat “

V tu chvíli ke mě zvedla zrak. „Skvělé, a kdy jako ?“

„Dneska“ čekala jsem všechno ale ne že se na mě usměje a řekne že je to skvělá zpráva a nemůže se dočkat až budu pryč a bude mít klid.

Chtěla jsem se přestěhovat až odpoledne ale byla jsem tak naštvaná že jsem všechno házela do krabic a za hodinu a půl jsem byla připravená k odchodu.

Všechno jsem dala do auta a byla jsem ráda že mám vůbec místo na sezení a vyrazila směr nový život.

Po dvaceti minutách jsem dorazila domů. Zní to tak divně ale přesto cítím že je to to správné. Chtěla jsem zazvonit, ale pak mi došlo že mám klíče. Asi mi bude trvat dýl než si zvyknu.

Z kuchyně jsem ucítila příjemnou vůni na můj hladový žaludek. Nejen že mi ruce umírali, protože jsem musela vyjít ty schody nahoru, ale také jsem měla obří komínek krabic.

Pomalu jsem se vydávala po schodech k ložnici. Bože proč je tu tolik schodů.

„Promiň nevěděl jsem že už jsi tu jinak bych ti pomohl“ položil mi krabice na zem a já spadla do postele. „To nevadí puso, protože dole je ještě víc než půlka“ zamumlala jsem unaveně a jen slyšela Tomův smích a pak jak míří dolů do chodby.

Asi jsem usnula, protože když jsem se vzbudila venku už se začínalo stmívat a všechny krabice už byli v ložnici. Protáhla jsem se a začala vybalovat věci.

Když jsem skládala poslední kousek svého oblečení do šatníku, přišlo mi že je tu nějak ticho. Město potemnělo a když jsem vykoukla  na chodbu vypadalo to tu celkem děsivě. A protože jsem chytrá a ještě nevěděla ani kde jsou vypínače světel jsem sešla schody po tmě.

„PŘEKVAPENÍ !“ Zakřičelo na mě spousta lidí a světla se rozsvítila. S čím ale nepočítali že se leknu tak moc že na pár posledních schodech zakopnu zakřičím ve strachu a spadnu na zadek úplně až na zem. Myslím že si zítra nesednu.

Všichni na mě šokovaně zírali a Tom s Leslie se ke mě rozběhli. „Jsi v pořádku ?“ byla jsem v šoku, zaprvé kvůli toho že jsem spadla a zadruhé kvůli množství lidí v obýváku.

Byla tu Leslie s Chrisem, Ben, Tom, rejža, Cami a většina štábu. Takže asi patnáct lidí.

Došlo mi že jsem dlouho nic neřekla a viděla jak hodně lidem cukají koutky a někteří jen vyděšeně zírali. „Jo jsem“ Tom mi pomohl na nohy, ale stejně jsem nemohla uvěřit svým očím.

Byl tu i napiš happy birthday a pár balónků se tu taky našlo. Než jsem se nadála přišel Tom s čokoládovým dortem, na kterém zářilo dvacet jedna svíček.

Všichni začali zpívat písničku happy birthday a mě se oči zalily slzami, nikdy mi nikdo nepřipravil oslavu.

„Přej si něco“ usmál se na mě Tom a já se nahnula nad dort a sfoukla svíčky. V duchu jsem si přitom řekla ať jsme pořád spolu v dobrém i zlem to bylo mé jediné přání. Na všechny jsem se zářivě usmála.

Co mě překvapilo ještě víc bylo když mi všichni přáli a dávali všemožné dárky. S úsměvem jsem na všechny pokyvovala a brala si jejich dary.

Poté začala opravdová oslava. Pustily jsme hudbu nahlas jak jen to šlo a začalo se tu pít všemožné pití především alkohol, světla se ztlumila na minimum a normálně tu byla disco koule.

Všichni se přesunuli na "parket" a začali tančit nebo popíjet. Čekala jsem sice něco malinko jiného ale co ? Že tu budeme hrát Twister a dívat se na pohádky. Pokrčila jsem rameny a vzala si ze stolu jeden drink.

Po chvíli se to tu víc rozjelo dokonce se tu hrál pivový ping-pong. Upřímně jsem tu byla ztracená a všimla si Toma který to ke mě mířil s úsměvem na rtech. A než jsem se nadála táhl mě přímo ke hře.

„Fajn takže já s Chrisem proti tobě a Sophi to bude super“ ušklíbla se moje kamarádka na druhé straně a my začali hrát.

Musím vám říct že to byla opravdu úžasná hra a s potěšením vám chci oznámit že jsme s Tomem vyhráli. Byli jsme opravdu skvělá dvojka. Chris přijal porážku jako správný chlap, ale Leslie se čertila na všechny strany.

Připadala jsem si lehčí, všechno bylo lehčí ale čím víc jsem pila tím víc jsem byla nemotorná a připadala jsem si unavená.

Viděla jsem Leslie, která se muchlovala s Chrisem a Bena, který se smál a popíjel s Tomem. Zbytek lidí dělal úplně to stejné. Připadala jsem si že za chvíli usnu, ale když jsem chtěla za Tomem připadalo mi to jako nekonečna dálka a přitom to bylo jen na druhý konec místnosti. Prostě jsem se otočila a nějak došla do ložnice.

Ráno jsem se probudila a bylo mi špatně navíc jsem na sobě cítila těžkou váhu. Usmála jsem se a začala výskat ve vlasech. Když jsem pořádně otevřela oči něco mi nesedělo tohle nebyli ty krásné rezavoblond kudrnaté vlasy od Toma, ale hnědá a krátké od někoho jiného. Po chvíli zkoumání jsem zjistila že je to Chris a snažila se nezmatkovat. Třásla jsem s ním ale nic s povzdechem jsem udělala to nejhorší co jsme mohla shodila ho ze sebe, jenomže jsem to nevypočítala a Chris se válel místo na posteli vedle mě na zemi, ale ne nadlouho protože ten náraz ho vzbudil a hned stál na nohou.

„Promiň tohle nebylo v plánu“ snažila jsem se zakrýt smích. Chris se snažil zorientovat a promnul si spánky. „Já jsem tu spal ?“ přikývla jsem a viděla jak zrudl. „Omlouvám se musel jsem být hodně na mol“ pohodila jsem rukou a ujistila ho že je to v pořádku.

Pak jsme se vydali najít ostatní.

Někteří odpadli rovnou v obýváku na zemi, nebo spíš už nebylo kde spát, protože gauč byl narvaný. Překvapilo mě že jsem nenašla Toma.

Vydala jsem se do druhé ložnice s Chrisem v patách a začali jsme se smát obrázku před sebou. Tom s Benem leželi v objetí a tulili se k sobě. Oba jsme najednou vytáhli mobil a zdokumentovali tuhle scénu, tohle bude skvělá tapeta.

Chris toho hned využil a hodil to na story na ig. Myslím že až se kluci vzbudí tak nás vlastnoručně zabijou.

Ahojky chtěla bych jen poprosit zda byste mi nepomohli s názvem další knihy xd
Jakože zatím mám jen dva ale můžete klidně něco přidat
1) Public( chtěla jsem nějaký protiklad secret)
2) It's not a secret anymore

A nic jiného zatím nemám xd

Secret [Hiddleston CZ FF ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat