Předem bych vám chtěla strašně moc a moc poděkovat za vaši odezvu a krásné komentáře, hvězdičky. Jak jsem už říkala všeho si strašně moc všímám a jsem za to neskutečně moc ráda. Minule jsme mi udělali takovou radost že jsem málem plakala, takže znovu ani nevíte jak vám děkuju, protože právě vy mě poháníte dál a dál abych vám psala další kapitolky ❤️.
Úplně mi připomínáte Thora xd: I like it, another ! <3
Ráno jsem se vzbudila ještě za východu slunce, což vzhledem k okolnostem včerejšího večera, byl zázrak.
Měla jsem ještě hodinu na to než bych musela vstávat do práce, ale to už je zbytečné.
Až teprve teď mi došlo v jaké poloze se nacházím a s kým. Měla jsem položenou hlavu na Tomově hrudi, který klidně oddychoval. Jednou rukou mě držel okolo pasu a naše nohy byli propletené, tak že se z toho snad nevymotám.
Musím uznat že už to byla doba co jsem takhle dobře spala.
Pomalu jsem se vymotávala z deky abych ho nevzbudila, ale omylem jsem ho kopla, ale naštěstí dál spal.
Vyskočila jsem z postele ze sebe udělat člověka, Tom mě snad nikdy neviděl neupravenou, protože jsem se vždycky chystala u nás nahoře v koupelně.
Zapomněla jsem říct že teď je New York ještě krásnější když se tu blíží Vánoce. Vánoční výzdoba tu je v plném proudu a vypadá to tady opravdu kouzelně.
Narozdíl od Londýna tu bylo přívětivější počasí, takže tu nebylo zas tak chladno.
Když jsem se vrátila zpět do ložnice Tom zabíral skoro celou postel, nad tím jsem se pousmála. Vydala jsem dolů na snídani.
Protože bylo časně z rána tak se tu našlo pouze pár jedinců a mezi nima byla já. Vzala jsem si s sebou knížku a během snídaně se začetla.
Když jsem za sebou uslyšela hlas jak předčítá řádky z mé knížky s trhnutím jsem se otočila. Stál tam v celé své kráse ještě s růžovými tvářemi pomačkané od spánku. „Dobré ráno “ usmál se na mě tím způsobem že mi ani nedocházelo co říkal. Prostě jsem na něj zírala a tupě se usmívala. „Ehm..d-dobré“ s rudými tvářemi jsem se otočila zpět a snažila se ignorovat toho že si sedl přede mě a sledoval mě.
Po pár minutách mi to nedalo a chtěla jsem na něj vyjet co má za problém, ale když jsem se podívala do těch modrých očí, které se na mě stále upírali, nedokázala jsem se od nich odtrhnout a už vůbec jsem nevěděla co jsem mu to chtěla říct.
Nevím jak dlouho jsme se na sebe takhle dívali, přišli mi to jako hodiny. Svět se pro mě zastavil s byli jsme jen já a on.
„Dobré ráno !“ pozdravil nás s křikem a úsměvem na tváři rejža čímž nás vytrhnul z "naší chvilky" nevím jestli bych to takhle mohla nazývat. Nasadila jsem co nejpřesvědčivější úsměv a odpověděla na pozdrav.
Po snídani jsme hned vyráželi natáček po New Yorku nejen že jsem měla možnost si ho prohlédnout ale ještě jsme prakticky hráli před lidmi. Někteří naši fanoušci sledovali dění z povzdálí jiní se chtěli dostat blíž. Nebudu lhát byla jsem nervózní když víte že vás sleduje úplně někdo cizí.
Musím uznat že tu všechno utíkalo až moc rychle, než jsem se nadála už zbývali jen dva dny do odjezdu.
Dneska jdeme večer do klubu a musím uznat že na místní ruch jsem si zvykla hodně brzo. Brala jsem si tmavě modré šaty s hlubším výstřihem. Vlasy nechala volně a dala si černé lodičky na menším podpatku.
Dole už čekal Tom v bílé ležérní košili a černých uplých kalhotech. Vypadal dost sexy. Rychle jsem se snažila zahnat myšlenky a červené tváře stranou a s úsměvem k němu došla.
„Jsem ready, můžeme vyrazit“ zazubila jsem se na něj a Tom je mě zvedl svůj pohled. Trochu jsem se ošila nad tím jak si mě prohlížel. Usmál se a nabídl mi rámě, došli jsme k autu a vzhůru do klubu !
První co mě vyděsilo když jsme přišli dovnitř bylo že všechno bylo prosklené, jen okolo baru byla dřevěná podlaha. Polkla jsem a rozešla se opatrně směrem k baru a snažila se ignorovat tu díru pod námi. Tom vypadal že ho to taky trochu rozhodilo ale ne tak jak mě.
Hned jsem do sebe kopla dva panáky na uklidnění. „Příště až někdo bude vybírat klub ať má aspoň pořádnou podlahu“ zašeptám v protestu. Tom se vedle mě zasmál ale nemohl jinak než souhlasit. Bylo to divné, copak neměli strach že to pod nimi křupne ? Pod námi byl další klub kde bylo také spousty lidí a pak už jenom beton.
Po asi dalších šesti panácích jsem cítila jak mi alkohol koluje krví a hudba se mi dostává pod kůži. A tak jsem se odhodlala jít tančit.
Po chvíli jsem na sobě ucítila něčí ruce, chtěla jsem na něj začít řvát ať mě pustí ale když mě ovál jeho teplý dech na uchu „Nemohl jsem si pomoct“ zachraptěl a mě se naježily všechny chloupky na krku. Musel jasně slyšet jak jsem se prudce nadechla, protože se mi zasmál do krku.
Stál za mnou a tiskl se k mému pozadí, rukama mi přejížděl po bocích. Chvíli jsem stála zařazeně a nevěděla co dělat. Pak jsem se oddala rytmu hudby.
Tančila jsem s Tomem a cítila jak mezi námi proudí elektřina.
Než jsem se nadála seděli jsme v rohu na gauči a líbali se. Cítila jsem každý jeho dotyk, každý pohyb jeho rtů. Přemýšlela jsem jestli to je sen nebo ne, ale to bych snad necítila tyhle pocity tak živě ne ?
„Hej vy dva, už bychom měli jet !“ odtrhne nás od sebe rejžova asistentka a mě až teď začalo docházet co se tu dělo, ale zatím jsem toho nelitovala na to mám zítřejší den.
S únavou jsme s Tomem padli do postele, z toho tance mě nehorázně boleli nohy. Ovšem sílu na to abych rozepla šaty už jsme neměla. Sotva jsem zavřela oči tak už jsem usnula. Ani nechci vědět jakou kocovinu zítra budu mít.
ČTEŠ
Secret [Hiddleston CZ FF ]
أدب الهواة/ 1 DÍL / Vítejte u triologie knihy Secret <3 Mé jméno je Sophia Swift. Ano jsem dcera slavné zpěvačky Taylor Swift. Moje matka nedávno začala chodit s velmi úspěšným hercem Tomem Hiddlestonem. Nechtěla jsem si přiznat že když se na mě podívá ztrá...