4. You know Tom ?!

215 14 0
                                    

Nervózně jsem postávala před studiem. Nemohla jsem tomu uvěřit, opravdu tu stojím ! Jdu podepsat smlouvu s ďáblem pro jednu jedinou osobu. Nadechnu se a po chvíli vnitřního dohadování vejdu dovnitř.

„Konečně už jsem si myslela že nedoraziš“ promluvila na mě Amanda, sotva jsem vešla do dveří. „No..já“ zakoktala jsem se. „Na to není čas, musíš se jít připravit na natáčení“ popohnala mě do maskérny.

Vevnitř si mě odvedla jedna dívka a začala mi dělat make-up. Zahlédla jsem Toma jak koketuje s jednou z komparzistek. Zamračila jsem a krve by ve mě nedořezali. Ne protože jsem žárlila, fajn to taky, ale hlavně proto že chodí s mou mamkou a nemá právo ji podvádět.

Po dodělání posledních úprav na mém oblečení jsem se vydala na plac, kde už Tom pilně nacvičoval.

„Fajn takže první scénu má Sophie se svou "rodinou" a poté odjezd na letiště.“ promluví na nás režisér filmu a postaví nás na určené místa.

„Akce !“ zakřičí režisér.

Miluju herectví to jak prožijte tolik jiných životů, zažijete tolik příběhů. Můžete být kdykoliv a být kýmkoliv.

Jakmile jsem natočila scénu z toho jak se s rodinou doma loučím a pak jsem odjela na letiště kde jsem nastoupila do letadla, které míří do New Yorku, přišla řada na Toma.

Hrál velmi záludnou postavu, ale pro něj nic nového.

Byl to muž, který má všechno a nic. Má úspěšnou práci, hodně peněz, vlastní spousty nemovitostí, spoustu přátel, je velmi oblíbený ve společnosti a i u žen, ale to co mu na štěstí scházelo byla žena. Ta pravá žena, se kterou by mohl mít budoucnost a děti. Nikdy nepotkal žádnou, která by ho učarovala ale osud to chtěl změnit.

Opravdu mě dějem příběh zaujal. Ano je to už ohrané, ve většině příběhu to tak je. Úspěšný muž co touží po lásce a ani o tom netuší. Dívka která se tomu vzpírá ale nakonec mu podlehne. No uvidíme jestli tenhle příběh bude obyčejný jako všechny ostatní...

Byla jsem unešená hereckými dovednosti Toma. Vždy jsem ho chtěla vidět hrát naživo a dnes se mi to povedlo.

Ani mi nedošlo že točení úvodních scén zabralo až do oběda.

Máme dvě hodiny pauzu a pak se zase bude pokračovat.

„Hej, mohl bych tě pozvat na oběd ?“ přiběhl ke mě Tom. „Máš štěstí že mám hlad “ zasměju se a příjmu jeho pozvání.

Vezme mě do menší restaurace, která není vůbec nóbl na jakou jsou slavné osobnosti zvyklé. Objednala jsem si řízek a brambory, Tom si dal to samé, ano opravdu obyčejná malá restaurace.

„Tak jak se ti zatím líbí natáčení ?“ zeptá se mě, když nám donesou jídlo. „Opravdu moc, nečekala jsem že mě to tak vtáhne do děje.“ odpovím s plnou pusou. „Navíc máš opravdu talent Tome, moc se mi tvé hraní líbilo....a teď si připadám jako nějaká poťouchlá fanynka “ nervózně jsem se zasmála. „To je v pořádku, opravdu mi to lichotí. Ty jsi taky hrála moc dobře, opravdu jsi mě svým výkonem překvapila. “ cítila jsem jak rudnu. "Já dostala pochvalu od Toma Hiddlestona !" Zakřičím v duchu.

Zbytek oběda jsme probírali jenom natáčení a jak se cítíme z nadcházejících scén.

Po konci natáčení jsme měli oba namířeno domů.

„Chceš vzít ?“ ozve se za mnou. „Jedu taky k tobě domů“ dodá. Chvíli na něj civím než mi dojde že jede za mou mamkou. „Jo jasně“ přikývnu. Na to že jsi se mu chtěla vyhýbat s ním trávíš nějak moc času. Ticho !

Secret [Hiddleston CZ FF ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat