3.

89 9 4
                                    

- Miiiii? - visított a kamerába a barátnőm, már vagy ezredjére, miután elkükdtem neki a képet, amin (mint kiderült) Suga és Jimin szélesen mosolyogtak és egy videót is, amin eltűntek a sarkon. Csak, hogy elhiggye. - Lil, el se hiszem! De hát hogyan?!

- Nem vettem észre, hogy jönnek, véletlen nekimentem Jiminnek, ennyi az egész.

- Ennyi az egész?! - visszhangozta felháborodottan. Fenyegetően közelebb hajolt, amitől egy hajtincs az arcába hullt. - Ma délután találkoztál Park Jiminnel és Min Yoongival, de ennyi az egész?!

Engem ugyan nem hozott lázba a dolog, de Camy öröme megmosolyogtatott.

- Tudod, hogy nem szeretem a BTS-t - mondtam.

- Tudom - fújtatott és hátradőlt, amitől láthatóvá váltak a különféle bandák poszterei. A legtöbb kpop volt.

Camy felnevetett.

- Ironikus, nem? Pont te találkozol velük egy ekkora városban, te, aki a nevüket sem tudod, nemhogy felismerni őket!

- Valakinek kellett - vigyorogtam rá.

A lány felsóhajtott, de továbbra is csillogott a szeme.

- Úgy volt, hogy megyek a koncertre, akkor találkozhattunk volna, de nem, nekem az unokaöcséimre kell vigyáznom! - kiáltotta. - De azért a jegy megvan, sose lehet tudni. Talán elüti őket egy kocsi, vagy valami. Véletlen.

- Camilla! - kiáltott be felháborodottan Mrs. McFarley az ajtóból, mire mégjobban nevettünk.

- Mikor is lesz? - kérdeztem fészkelődve az ágyamon.

- Július huszonkilencedikén. Kicsivel több, mint egy hónap múlva.

- Sajnálom - mondtam úgy ezredjére, mire megvonta a vállát.

- Mit lehet tenni?

- Nézd a jó oldalát! Elmehetsz a The Stars koncertre július elsején.

Camy elvágódott az ágyon.

- Az nem BTS!

- De nekem igen.

- Katasztrófa ez az egész, nem? - kérdezte a plafont bámulva, széttárt karokkal, lábát a falon virító SHINee poszteren nyugtatva.

Már épp mondani akartam valamit, amikor Anne felkiáltott.

- Mennem kell - sóhajtottam. - Vacsora.

Camy csak intett egyet búcsúzóul, én pedig kinyomtam a hívást és álmosan lebotorkáltam. Időeltolódás... De nem bírtam megállni, hogy ne küldjem el a képet. Camy arcáért, azért a döbbenetért és húszperces állandó visításért, mire rendesen tudott beszélni, megérte, mégha csengett is a fülem. Egy jó darabig.

Lilyanne. Lily és Anne. Ez jutott eszembe, ahogy a konyhába léptem.

Szöul csillaga (BTS ff.)《COMPLETED》Where stories live. Discover now