12.

76 6 74
                                    

Egy tál instant levessel a kezemben ültem a gép előtt. A képernyőn három barátnőm arca virított, Camy Caro és Florah között ült az albérletünkben.

- Vmin - emelte fel a hangját Camy.

- Jikook. Akkor is - rázta a fejét Caro.

- Yoonminra szavazok - mondtam.

- Fogalmam sincs, miről beszéltek - közölte Florah unottan, hol rám, hol a többiekre pillantva. A homlokán egy kék festékcsík virított, parkettába font hajában még több sárga, barna, fekete és piros foltok díszelegtek.

- Műveletlen - intette le Camy.

- Te meg kedves - vágott vissza.

Visszafolytott nevetéssel figyeltem őket.

- Szerintem amúgy nem ezért vagyunk itt - szólt közbe Caro, mire a másik kettő elhallgatott, majd felém fordultak.

Letettem az üres tálat az íróasztalra és hátradőltem.

- Lehet, hogy a BTS előadja valamelyik dalszövegemet.

Florah visszaköpte a poharába a vizét.

- Hogy mi?

- Találkoztál velük? - hajolt előrébb Camy, látszott rajta, hogy erősen visszafogta magát.

- Nem egészen... Te mondtad el neki tegnap, hogy hol vagyok, rémlik? - mutattam rá. Másik két barátnőnk kérdőn nézett felé, de zavartalanul folytathattam. - Meglátta a kezemben a füzetet, én meg hagytam, hogy beleolvasson.

- És? Mit mondott? - dobta hátra a haját Caro mosolyogva.

- Hogy nagyon tehetséges vagyok, rengeteg érzelem van a dalszövegeimben és szerinte fantasztikusak. Felajánlotta, hogy megbeszéli a bandával. Tudjátok, hogy mit jelent ez? - kiáltottam fel izgatottan.

Camy felsikított, mire a másik kettő a szemeit forgatva igyekezett elhallgattatni.

- Biztos vagyok benne, hogy összejön - mondta Caro. - Most az egyszer örülök, hogy nem kerestél egy stúdiót sem.

- Annyira örülök neked, Lil! Ezzel ismert leszel, könyebben befuthatsz írónőként is. Már ezért megérte odamenned!

- Egyetértek Florah-val - bólintott Camy. - Ha szerencséd van, innen Amerikából is felkeresnek, de akár dolgozhatsz egy koreai vállalatnak is. Biztos vagyok benne, hogy valamelyik országból kapsz ajánlatot. Gratulálok!

- Még nem biztos, hogy elvállalják - figyelmeztettem őket, mire három rosszalló tekintet meredt rám.

Az órára néztem. Már nem volt sok időm.

- Florah, mondd, mit akartál, mert mindjárt mennem kell.

A barátnőm fészkelődött egy kicsit a kanapén.

- Mr. Hopeless megírta az ajánlást a galériának és... Úgy néz ki, hogy megveszik és kiállítják a festményeimet jövő szombaton.

Elképedve meredtem a képernyőre.

- Ez fantasztikus hír! Majd küldj képeket! - ígértettem meg vele.

Florah művészeti szakon végzett az egyetemen. Imádott festeni, a szemeszterek alatt sikerült is eladnia pár munkáját. Caro producerként végzett ugyanazon az egyetemen, eléggé kitűnve a kissé gótos stílusa miatt.

Florah boldogan bólintott, de mielőtt még bárki bármit mondhatott volna, Caro előrenyúlt.

- Na, menj. Mi megleszünk. Érezd jól magad! - ezzel kinyomta a videohívást. Lecsuktam a laptop tetejét, írásban is graruláltam Florah-nak és a telefonomat felkapba elhagytam a szobámat. A konyhába belépve a mosogatóba tettem a tányéromat. Miután bezártam a házat, írtam egy SMS-t.

Szöul csillaga (BTS ff.)《COMPLETED》Where stories live. Discover now