A The Stars koncert felvételeit néztem újra, amiket Camy küldött napokkal ezelőtt. Rose szopránja csendült fel Tiffany mezzoja mellett, akiket Svenja váltott fel rappelve. Mosolyogva figyeltem Eirát, aki intett a tömegnek, mellette pedig Kelaya elkiáltotta magát. A kamerafelvétel elmosódott, ahogy Camy ugrálni kezdett, mellette Florah visongott. Felnevettem, amikor majdnem orrabukott, csak az előtte álló tinédzser akadályozta meg ebben. Egy pillanatra úgy éreztem, mintha én is ott lettem volna, aztán inkább bezártam a galériát és a gépet az ölembe véve folytattam a könyvemet, de hamar kifogytam. Egyszerűen képtelen voltam egy normális mondatot legépelni anélkül, hogy erőltetett lett volna.
A Permission to Dance premierje több, mint egy hete volt, a koncertig pedig még tíz nap volt hátra. Jimint azóta nem láttam, hogy eljött velünk a parkba.
Kopogás rántott vissza a valóságba.
- Szabad - sóhajtottam fel.
Először Hajun lépett be, mögötte Anne csukta be az ajtót.
- A gyerekek már alszanak, ezért úgy gondoltuk, most köszöntünk fel - mondta Hajun és két becsomagolt csomagot nyújtott át. - Semmi különleges, csak egy kis apróság.
- Boldog születésnapot, Lily - ölelt meg Anne. - Láttuk, hogy legutóbb ezeket nézegetted a kirakatban.
- Köszönöm.
Kibontottam a két csomagot. Az Élni akartam és a Pacsinkó koreai kiadása volt bennük.
- Gondoltuk, megvesszük neked - tette hozzá Hajun. - Boldog husszonégyet, Lily.
- Neked is köszönöm!
A két könyvvel a kezemben a polchoz sétáltam, hogy feltegyem őket.
- Mostanában alig mész valahova - törte meg a csendet Anne.
Majdnem leburítottam az alsó polcot. Egy ideje általában egy képernyő előtt ültem és próbáltam bepótolni a nyolc éves lemaradást. Camy is küldött videókat és bejegyzéseket, vagy leírta, amit akartam, de magamtól is rákerestem. A Weverset már kivégeztem.
- Talán van valami baj?
- Dehogy - hőköltem hátra. - Csak ehhez van kedvem.
- Nem mész el a BTS koncerte? - ajánlotta Hajun.
Az egész házban mindenki tudta, mekkora ARMY lettem.
- Nem. Nem maradt jegy, szóval... - megvontam a vállam.
- A dalszövegek? A parkban sem jártál mostanában - mondta Anne.
- Egy barátomnál van a füzetem.
- És Minhoék? - tudakolta.
- Busanba utaztak.
Anne bólintott.
- Felnőtt nő vagyok, ne bánjatok úgy velem, mint egy depressziós tizenhét évessel!
Hajun elnevette magát és elkezdte kifele tessékelni a feleségét. Visszafolytott nevetéssel figyeltem a jelenetet.
- Még egyszer boldog szülinapot - szólt vissza az ajtóból búcsúzóul.
Lekapcsoltam a villanyt. Felkaptam az éjjeliszekrényről a telefonomat, beledugtam a fülembe a fülhallgatómat és eldőltem az ágyon. Lehunyt szemekkel hallgattam a Life Goes Ont, amikor a telefon rezgett. Hunyorogva meredtem a kijelzőre.
Jimin:
Boldog szülinapot, Lil!Lily:
Köszönöm.
Kitalálom. Camy.
YOU ARE READING
Szöul csillaga (BTS ff.)《COMPLETED》
FanfictionA BTS-ért. Ez a könyv nem létezne Nélküle. 💜 Értetek, fiúk. 🥺💜💜 BANGTAN WORLD 1. (A sorozat első része.) Lilyanne Manley egyáltalán nem rajong azért, hogy el kell utaznia három teljes hónapra Washingtonból - a teljes nyáriszünetre. De nincs vála...