• A The Stars valójában nem létezik, de Rose a Blackpink egyik énekese, Rosé után kapta a nevét.
• Mindent, amit a BTS-ről írtam (éljen a fangörcs) elküldtem egy barátnőmnek egy-egy kirohanásom alkalmával. Csak később jöttem rá, hogy a fanfictionhöz is felhasználhatom.
• Amikor Lily elsírja magát az ON klip végén, az a jelenet a valóságban is megtörtént.
• Egy füzetben kezdtem el írni a könyvet, amit aztán felvittem Wattpadra. Már gépelés közben és azelőtt is, hogy kiraktam volna egy részt, folyamatosan javítottam rajta.
• Lilynek semmi köze az én írói nevemhez, csupán véletlen egybeesés.
• Lily mindenkivel koreaiul beszél, kivéve Jiminnel (meg a barátnőivel és a családjával), mert amikor összeütköztek, hősnőnk véletlen angolul szólalt meg, amiből Jimin-ah arra következtetett, hogy nem beszéli a nyelvet.
• Eredetileg Lily és Jimin kórházban kötöttek volna ki, mivel Jimin nekiment volna valamivel (én sem tudom, mivel) harmadjára is. (???) De aztán elvetettem az ötletet, mert semmi értelme sincs és túlzás is.
• Minden egyes zene, amit Camy és Lil hallgatnak, az én lejátszási listámból van.
• Camy eredetileg Namjoonnal járt volna.
• Caro nem hallhat BTS-t, de rengeteg Jikookot olvas.
• Harinnak eredetileg Jia lett volna a neve, Myungdaenek és Myungoknak pedig Chunu és Hayoon - a 16. fejezetig - de aztán rájöttem, hogy így nem lesz jó.
• Nem a szerelmi szálat emeltem ki (akinek csalódást okoztam, sorryka😁), mert itt a BTS-ARMY kapcsolat lett volna a lényeg, hogy mit jelent nekünk a banda. Azért született a könyv, hogy ezt kifejezzem a tőlem telhető legjobban. Átadtam a világnak, amit akartam.
• Zenék:
~Boy in luv
~ON
~Ma city
~Butter
~Epiphany (elég mellékesen)
~Life goes on
~Shadow
~21st century girls• 15 nap alatt írtam (ennél hosszabb időnek tűnt)
• A könyv kb. 17. 750 szavas lett, szóval ez egy kisregény.
• A leghosszabb a 18. fejezet 1651 szóval.
• Ez életem első befejezett könyve a 4-5 éves pályafutásom alatt, szóval ez is azokhoz a dolgokhoz tehető, amiket a BTS-nek köszönhetek.
• Vannak szavak, amiket nem írtam ki külön a fejezetek végére, mert elég alap dolgok, de ha valaki mégsem tudja: hyung: egy fiú mondja nála idősebb fiúnak, vagy a bátyjának; noona: egy fiú mondja nála idősebb lánynak, vagy a nővérének; aish: a magyar megfelelője a 'jaj' indulatszó; oppa: egy lány mondja a nála idősebb fiúnak, aki tetszik neki, vagy a bátyjának. (És azt hiszem, nem volt több.)
• A fejezeteket 08. 09. - 10. között raktam ki.
• Lilynek van egy NEVERMIND tetoválás a bal csuklóján, ez az eredeti párja.
YOU ARE READING
Szöul csillaga (BTS ff.)《COMPLETED》
FanfictionA BTS-ért. Ez a könyv nem létezne Nélküle. 💜 Értetek, fiúk. 🥺💜💜 BANGTAN WORLD 1. (A sorozat első része.) Lilyanne Manley egyáltalán nem rajong azért, hogy el kell utaznia három teljes hónapra Washingtonból - a teljes nyáriszünetre. De nincs vála...