Mareia💙💙

868 11 2
                                    

-Nyomás befelé. A főnök már vár rád. Fordult felém a gorilla mire jobbnak láttam nem ellenkezni így benyitottam. Egy gyönyörű szolid szoba tárult a szemeim elé. Egy hatalmas cserefa asztal volt a szoba közepén ami mögött egy 50-es éveiben járó idős férfi ült. Végig vezettem a szemeimet a szobán. Minden bútor cserefából készült és a bordó szín uralkodott az egész szobában. A fotelek bordó színűek voltak és a szőnyeg is. Látszott hogy egy vagyonba került minden. Hatalmas arany bevonatú csillár lógot le a plafonból és egy pár egzotikus virág is volt a szobában. Gyönyörű volt az egész.
-Ha kinézelődte magát akkor akár kezdhetnénk is. Fordult felém az idősödő férfi.
-Mit keresek itt? Miért hozták ide? Kérdeztem nyugodt hangon majd a fotel felé indultam és leültem. Ahogy sejtettem. A fotelen bőr burkolat volt ami természetesen bordó színben pompázott. Kényelmes. Gondoltam majd minden figyelmemet a férfinek szenteltem.
-Tudja én vagyok a Spanyol maffia feje amit valószínűleg már tud. Mondta, mire bólintottam. - a fiam ma tölti be a 25 élet évét és maga az ajándékom számára. Mondta ki egy szuszra mire bennem megfagyott a vér.
-Én senkinek nem vagyok az ajándéka! Üvöltöttem a képébe majd az ajtó, felé indultam.
-Azonnal ülj vissza! Többször nem mondom el!
-Figyeljen, uram! Tisztában vagyok a hatalmával és azt is tudom hogy szemrebbenés nélkül végezne velem viszont nem vagyok hajlandó az egész életemet a fiának adni. Minden erőmmel küzdeni fogok ez ellen és meglátja hogy én fogok nyerni. Mondtam ki halál komolyan mire a férfi elmosolyodott.
-Magabiztos. Ez tetszik. Pont ilyen lány illik a fiamhoz. Maga a legjobb neki éppen ezért lesz maga a felesége. És bumm másodszor is lesokkoltam.
-Inkább öljön meg itt és most. Úgysem leszek a fiáé. Jelentettem ki határozottan,de nem tudom kit akartam meggyőzni. Magamat vagy Nicolas urat.
-Hidd el kedvesem ez ellen semmit nem tudsz tenni. Ajánlom hogy a fiam jelenlétében ne engedj meg magadnak ilyen hangsúlyt se ilyen viselkedést. Tudod ő még fiatal és nem tűri ilyen jól az engedetlenséget. Most pedig menj ki. Diego megmutatja a szobádat. Egyél és fürödj le, tiszta ruhákat találsz a szekrényben. A fiam este 8 ra jön ide. Ő semmiről sem tud ma lesz az első alkalom hogy találkozni fogtok. Most pedig elmehetsz. Mondta mire sarkon fordultam és a szobámba indultam ám valaki egy büdös rongyot nyomott az orrom elé amitől lassan minden elsötétült.

Sziasztok! Na mit szóltok? Tetszik idáig a könyv? Ha igen kérlek jelezzétek. Vajon mi történt Mareiával? Ismét megpróbálják elrabolni? Kommentbe jöhetnek az ötletek. ❤️🥰

Ne gyere közelebb! +18 Where stories live. Discover now