Mareia💙💙

609 7 0
                                    

Idegesen járkáltam körbe a szobában. Ma megismerem a leendő férjemet. Suttogtam magamban de egyáltalán nem tetszett ez a mondat. Mégis ki ő hogy életekről döntsön. Te meghalsz, te hozzám jössz feleségül, te még lehetsz amíg úgy gondolom. Az élet nem ilyen. Nincs joga ítélkezni mások felett és a sorsukról dönteni. A kedve szerint irányítja az embereket és azt tesz velük amihez éppen kedve van. Hát velem mellé fogott! Engem nem törhet meg. Inkább öljön meg de nem fogok úgy ugrálni ahogy ő fütyül. A híres Rayan Arroyo y Lopez. A spanyol maffia örököse. Mindent készen kap. Semmiért sem kell küzdenie. Biztos valami elkényeztetett pöcs aki azt hiszi bármit megtehet. Mással azt tesz amit akar, de hozzám egy ujjal sem fog érni. Erre megesküszöm! Nyílt az ajtó és az egyik gorilla lépett be rajta.
-A főnök fia már vár! Mondta majd a karomnál fogva húzni kezdett. Még nem volt időm megfigyelni a házat ami nemsokára az otthonommá válik. Minden nagyon modern és drága. A falak szürkék a bútorok fehérek és néhány helyen bordó és arany képek lógnak a falon. A függönyök fehérek és halvány szürke sötétítő van mindegyiken. Elég sötét ház. Gondoltam majd eszembe jutott hogy hova is készülök épp így a további utat összeszorult gyomorral tettem meg. A nappali felé haladtunk azt hiszem. Elmentünk pár lépcsőn aztán balra fordultunk majd jobbra aztán egyenesen mentünk. Nagyon nagy ház. Tipik gazdagok. Az egész házam beférne egyetlen szobájukba. Sosem voltam az a fajta lány aki nagyravágyó és az a célja hogy valami gazdag pasihoz hozzámenjen és semmiért se fájjon a feje. Én más vagyok. Megelégszem egy kis panellal és a férjhezmenés gondolatától is kiráz a hideg. Most mégis itt vagyok egy hatalmas házban és éppen férjhezmenni készülök. Vagyis kényszerítenek rá. Végre elértünk a nappaliba ami csakúgy mint a többi eddigi szoba szürke volt. Elég monoton. Körbenéztem a szobán de egy ponton megakadt a szemem. Egy gyönyörű férfi állt velem szemben. Barna hajú és szemű, izmos és magas. Fekete inget és nadrágot viselt és tekintélyt parancsoló megjelenése volt. Minden addigi gondolatom hogy egy 40 éves férfi lesz a férjem aki amúgy az apám lehetne, szertefoszlott. Nem értettem hogy egy ilyen pasi mint amilyen Rayan miért házasodik az apja parancsára hiszen akármelyik nőt megkaphatná.
-Ha kinézelődted magad akár jöhetnél is. Nem érek rá egész nap. Mosolyodott el gúnyosan viszont bármennyire próbáltam elnézni. Egyáltalán nem ment.
-Mégis hová megyünk? Kérdeztem és megpróbáltam összeszedni magam ám amikor a szemébe néztem megremegett minden végtagom. Hihetetlen ez a férfi.
-Csak nem hitted hogy továbbra is írt fogsz lakni? Nézett rám lesajnálóan. Átköltözöl hozzám.
-Sehová sem megyek. Jelentettem ki makacsul. Akármilyen jól néz ki a véleményem nem változott és a hozzáállásom sem. Nem leszek a felesége és nem vagyok hajlandó vele egy fedél alatt élni. Haza akarok menni.
-Azt majd meglátjuk! Indult meg felém és a karomnál fogva húzott ki a kocsihoz. Egy fekete Range Rover. Hm, illik hozzá. Rángatni kezdtem a csuklómat mert nagyon szorította.
-Ez fáj! Eressz el! Visitottam mire meg erősebben rá fogott. És itt világossá vált számomra hogy egy erőszakos féreggel van dolgom. És ő a jövendőbeli férjem. A gondolatra megborzantam. Kinyitotta a kocsiajtót majd belökött rajta.
-Lucas! Mondta higgadtan. (Úgy néz ki csak rám haragszik)hozd a hölgy csomagjait. Mondta mire meglepetten néztem rá.
-Nincsenek csomagjai. Mondta a gorilla mire bólintott és beült a volán mögé.
-Tudom engem elraboltak és sajnos nem volt időm becsomagolni. Fordultam felé gúnyosan mire szorítani kezdte a kormányt és rám nézett. Szemei azt sugallták hallgassak de én nem engedelmeskedek senkinek..
-Bár ha jobban belegondolok szolhattatok volna hogy egy idióta lesz a férjem és csomagoljak pizsamát. Nevettem fel gúnyosan.
-Jobb ha befogod! Nézett rám erélyesen és nem tudom miért de elhallgattam. Nem akartam kihozni a sodrából mert tudtam, bármire képes.

Ne gyere közelebb! +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin