Rayan ❤️❤️

710 8 0
                                    

Másnap reggel fejfájással ébredtem és az eddigieknél sokkal rosszabb kedvel ültem be az autóba.
- A Red-be. Mordultam rá a sofőrre aki már indította is a motort. A Red az egyik legjobb klubom. Már 3 éve az enyém és mindig onnan van a legnagyobb bevételem. A fiatalok imádnak oda járni. A Red-ben minden van. Nők, pia, drog. És ha ez nem lenne elég ok arra hogy arra járj, a Red egy kibaszott drága klubb. Minden méreg drága így előkelőbb emberek szerencsés és kecsegtető üzleteket kötnek. Imádom a helyet.
Befordultunk a kisutcán és már ott is volt. A ledes felirat csalogatja az ember szemét és akaratlanul is oda téved az ember. Ez a Red. És az enyém. Büszkén szálltam ki az autóból és a bejárat felé haladtam.
-Uram ide nem mehet be. Lépett elém az egyik őr.
-Valóban?Csak figyeld. Mondtam és nagy szemekkel néztem rá. A társa lehajtott fejjel állt arrébb. Tudta ki vagyok. Új fiú gondoltam majd kikerültem és az ajtó felé mentem de a fiú ismét utamat állta és a fegyverét  rám akarta szegezni ám kitekertem a kezéből és a fülébe suttogtam a szavakat.
-Ha a kocsiról és az őrökről nem tűnt volna fel én vagyok ennek a klubnak a gazdája és nem szeretem ha fegyvert fognak rám. Mondtam nyugodt hangon.
-Óóó uram bocsásson meg kérem, én nem tudhattam. Reszketett a fiú hangja.
-Utálom a könyörgéseket. Tudod engem nem hatnak meg. Hibáztál így bűnhődnöd kell. Mondtam majd lelőttem.
-Tüntessétek el és keressetek egy új őrt. Lehetőleg olyat aki tudja ki vagyok. Parancsoltam Pablonak aki már intézkedett is.
A Red-Ben már ilyen korán reggel is rengeteg ember volt és jó hangulat uralkodott a klubban. Az irodám felé vettem az irányt mikor a pultban megpillantottam egy lányt.
-A szokásosat! Kiáltottam oda mire a lány bólintott. Az irodámba kérem és te hozd be. Nyaltam meg az alsó ajkamat.

Sziasztok! Na hogy tetszik a könyv? Kérlek jelezzetek mert hanem nem fogom folytatni. Feleslegesnek érzem hogy időt szakítok olyanra ami nektek egyáltalán nem tetszik. Jó olvasást! ❤️

Ne gyere közelebb! +18 Where stories live. Discover now