Írói Szemszög🧡🧡

469 3 2
                                    

Mareia és Rayan szerelme lehetetlen, mint ahogy a tűz szerelme a víz iránt, vagy akár a Nap és a Hold szerelme. Mindketten változni akarnak, felégetve maguk körül bármit ami eddig életben tartotta őket, hogy aztán újjászületsenek. Megváltozni a szerelemért és egyként egyesülni. De ahogy a Hold nem képes kezelni a Nap forróságát, vagy a fehér a fekete sötétségét, úgy a tűz sem bírja elviselni a víz hűvösségét. Rayan hegyeket képes megmozdítani, de szerelmével sosem egyesülhet. Számára a szerelem, lehetetlen. Aki ragyog mint egy láng azok számára, akik nem lehetnek együtt. Aki lelkeket éget addig, míg nem képes változtatni, és uralkodik, míg nem képes elszakadni. Ő a lehetetlenség költeménye. A szerelem az egyetlen olyan hely, ahol a börtönt elfogadod egy szép álomként, úgy ahogy Mareia tette és a börtönt otthonává varázsolta. De vajon a sok ellentét ellenére is együtt tudnak lenni? Vagy elbuknak mintha sosem lett volna esélyük? Mareia maga az irányíthatatlan óceán ami megszelídíthetetlen és birtokolhatatlan. Dacos és haragja mindent elsöprő mégis ha jól bánnak vele csendesen és nyugodtan simogatja az embert, ám ha feldühítik kezelhetetlenné és veszélyessé válik. Rayan a tűz ami mindent elpusztít magakörül és csak a víz képes csillapítani haragját, sőt végképp megszüntetheti. A tűz amely szenvedélyes, irányíthatalan, melegít de ha túl közel hajolsz hozzá megéget. Makacs, pusztító de mégis vonzó. Egy perc alatt magával ragad majd végleg elpusztít. A tűz amely minden erő közül a legerősebb. A tűz hatalom annak aki tudja használni és a vesztébe sétál az aki azt hiszi irányíthatja és megszelidítheti a tüzet. Mégis van bennük valami közös. Mindketten irányíthatatlanok, veszélyesek, birtokolhatatlanok, megszelídíthetetlenek, és kitartóak. Harcolnak azért akit szeretnek, de vajon egymásért is képesek lesznek harcolni? Vajon Rayan képes lesz uralkodni az indulatain Mareia kedvéért? És ő? Képes lesz megalázkodni Rayan akarata előtt? Képes lesz elfogadni hogy nem ő irányít? Képesek lesznek úgy szeretni egymást hogy képesek legyenek kitartani? Vagy egyenesen a vesztükbe rohannak?

 Harcolnak azért akit szeretnek, de vajon egymásért is képesek lesznek harcolni? Vajon Rayan képes lesz uralkodni az indulatain Mareia kedvéért? És ő? Képes lesz megalázkodni Rayan akarata előtt? Képes lesz elfogadni hogy nem ő irányít? Képesek le...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sziasztok! Most új dolgot próbáltam ki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sziasztok! Most új dolgot próbáltam ki. Tetszett nektek ez a rész? Legyen még ilyen? 🧡🧡

Ne gyere közelebb! +18 Where stories live. Discover now