Mareia+18💙💙

834 8 2
                                    

Rayan mondott egy mondatot spanyolul, a lány befejezte, felállt, összeszedte a

ruháját, és kiment. Rayan szintén eltűnt a fürdőszoba ajtajában.

Meghallottam víz zubogását, de néhány perc múlva ismét ott állt előttem,

törülközővel szárítgatva a haját.
- Mindjárt könnyítek rajtad, kislány. Lassan foglak kinyalni, és hagyom,


hogy jó hosszan élvezz, hacsak nem akarod inkább, hogy benned legyek.


Tágra nyitottam a szemem, a szívem úgy dübörgött, mint a tapsvihar


Beyoncé koncertje után. Ellenkezni akartam, de egy szót sem tudtam


kinyögni.

Rayan egy mozdulattal letépte rólam a paplant, és vele együtt a ruhát is ami rajtam volt.
- Kérlek - suttogtam, mert már csak ez jutott eszembe. Följebb csúszott, és megállt az arcom fölött,

belém fúrva tekintetét. Alsó ajka az orromat, a számat, az arcomat karcolta.


- Egy pillanat és úgy megbaszlak, hogy Madridig elhallatszik a sikításod.


- Könyörgök, ne! - mondtam az erőm maradékával, és szorosan


behunytam a szemhéjamat, amely alól potyogni kezdtek a rémület könnyei.

Csend lett, én pedig nem mertem kinyitni a szemem a félelemtől, hogy mit

láthatok. Egy kattanást hallottam, és megéreztem, hogy kiszabadul a jobb

kezem, aztán még egy kattanás, és a bal is ernyedten a párnára hullott. A


következő két kattanás után teljesen megszabadultam a köteléktől.
-Öltözz fel, aztán megmutatom a szobádat! Mondta és egy kék farmert és egy fehér V nyakú blúzot vett elő ami pont az én méretem volt. Nem kellett kétszer mondani azonnal felöltöztem és a sokktól amit a látottak okoztak se vitatkozni sem ellenkezni nem tudtam. Egy szó sem jött ki a számon. Ő csak nézett. Tekintete lyukat égetett a hátamba amiről még jobban remegni kezdtem. Kizárta az ajtót és abba a szobába vezetett amelyikbe először voltam. Barack színű falak, fehér szürke francia ágy. Barackszínű sötétítő és egy egy fehér ruhás szekrény volt benne. Egyszerre volt gyönyörű és modern.
-Remélem tetszik. Mondta Rayan a hátamba és a hang alapján túl közel volt hozzám így oldalra léptem.
-Nagyon szép! Mondtam engedelmesen mert nem akartam hogy újra átéljem a ma történteket. Féltem hogy most nem úsznám meg. Rám nézett majd szó nélkül kiment én pedig zokogva az ágyra hulltam. Miután kisírtam magam a fürdőbe mentem és engedtem egy kád jó meleg vizet. Tettem bele egy orchidea illatú fürdőbombát és erdei gyümölcsös habfürdőt majd beleültem. Alaposan megmostam magam és a hajamat 3 szor. Mióta fogságba vagyok nem fürödtem meg. Azaz 1 hónapja. Undorító. Közel 3 órát fürödtem ami eléggé megnyugtatott. A szobába egy tálcán szendvicsek voltak és egy pohár narancslé de úgy döntöttem azért sem eszem meg. Aztán fáradtan feküdtem le de egész éjjel egy szemhunyásnyit sem aludtam.

Sziasztok! Ez egy kicsit rövidebb rész lett sajnálom, de ígérem a többi hosszú lesz. Jó olvasást! ❤️

Ne gyere közelebb! +18 Where stories live. Discover now