Rayan+18❤️❤️

1.1K 7 0
                                    

Bevallom tényleg gonoszság volt a vízzel kapcsolatos akcióm de én ilyen vagyok. Dühös voltam rá amiért megszökött. Mégis amióta kijöttem a tekintetét látom magam előtt. Ahogy a szemei megtelnek könnyel és hirtelen csillannak fel a víz láttán. Idegesen csaptam a falba majd tárcsázni kezdtem Angelika számát.
-Szükségem van rád. Szóltam bele ridegen.
-Máris ott vagyok. Hallatszott a boldog válasz. Hm, szánalmas. Mégis erre van most szükségem. Ha valaki hát ő képes elterelni a gondolataimat a foglyomról. És most erre van szükségem. Nem akarok megkönyörülni rajta. Nem akarom sajnálni. Még sosem fordult elő velem hogy meghátráljak és ez most sem fog bekövetkezni. Az egyik vendég szobába siettem majd megírtam Angelikának hogy oda jöjjön. Sosem viszem a szobámba. Még egy nő sem járt a szobámba a takarítón kívül, és ezen nem is szándékozom változtatni. Az magán hely. Aki oda belép az a felségterületemre lép be. Az pedig meghal. Senkit sem tűrök meg a felségterületemen csak akinek engedélyeztem a belépést. Ez most furcsán és ridegen hangozhat, de ez vagyok én. A nagy Rayan Arroyo y Lopez, akitől az egész világ retteg. És büszke vagyok rá. Maradjon is így.
Angelika kuncogva lépett be a szobába majd bezárta maga után.
-Tudtam hogy hiányozni fogok. Mi lett a kis szajháddal? Kérdezte megvetve.
-Ne beszélj inkább! Használd a csinos kis szád más dolgokra. Néztem rá csábosan és ő értette a célzást. Ribanc. Nevettem magamban. De egy dologra jó. És nekem másra egy nő sem kell.

Angelika szemszöge: 💛💛

- Tárd szélesre a lábad előttem! Látni akarom. Suttogta. Lassacskán végrehajtottam a parancsot, és meghallottam, milyen hangosan szívja be a levegőt. Egyre szélesebbre tárta a lábam, tekintetével egyre mélyebbre hatolva a testem legintimebb helyére.
- Nyalj ki! - nyögtem, nem bírtam türtőztetni magam. - Kérlek!
E szavakra kezdte ritmikusan dörzsölgetni hüvelykujjával a csiklómat.
- Türelmetlen vagy, biztosan szereted, ha megbüntetnek.
Fölém hajolt, és nyelvével a puncimba hatolt. Arról álmodoztam, bárcsak
elkaphatnám a hajánál fogva, de hátrakötött kezemmel mozdulni se tudtam.
Keményen támadott a nyelvével, ütemesen dolgozva. Egyik kezének
ujjaival szétfeszítette a puncimat, hogy jobban odaférjen a legérzékenyebb ponthoz.
- Azt szeretném, hogy mindjárt elmenj, és később további
orgazmusokkal foglak gyötörni - olyan sokáig, hogy a végén könyörögni fogsz, hogy hagyjam abba, de én nem fogom, mert meg akarlak büntetni!
Ajkával végigsimította a csiklómat,
és két ujját belém nyomta. Behunytam a szemem, a kéj határán voltam.
- Erősebben - suttogtam.
Gyakorlott csuklójával gyors mozdulatokat tett, nyelvével pedig a
legérzékenyebb részemet járta be.
- A kurva életbe! - sikoltottam az anyanyelvemen, amikor először
elélveztem. Az orgazmusom hosszú volt, és óriási, az egész testem
megfeszülve vergődött a csapdájában. Amikor éreztem, hogy lecseng, újra
megnyomta a kimerült és túlérzékeny csiklómat, egészen a fájdalom
határára lökve engem. Összeszorított foggal, reszketve nyüszítettem az
ujjától. Lassan enyhített a nyomáson, megnyugtatta a testemet, csókolgatta
és nyelvével kényeztette a sajgó pontokat. A csípőm súlyosan zuhant A matracra, amikor befejezte. Ahogy ott feküdtem mozdulatlanul, alám tolta A tenyerét, és egy mozdulattal annyira kilazította a csomót, hogy ki tudtam
szabadítani a kezemet. Kinyitottam a szemem, és ránéztem. Komótosan
felállt az ágyról. Az éjjeliszekrényhez nyúlt, és kivett belőle egy csomag
nedves törlőkendőt. Jöhet a második felvonás nézett rám éhesen majd megragadott, és leültetett


magával szemben úgy, hogy a hátammal a falnak feszültem. Erősen


elkapott tarkómnál, és a kemény farkához nyomta a puncimat. Felnyögtem, éreztem, ahogy az érzékeny, felizgult csiklómhoz ért.


- Az fáj... - egyenként préselte ki a szavakat - ...hogy még nem


élveztem bele a szádba. Csípője lassú körökben mozgott, időnként felfelé


lökve egyet. Ettől a mozdulattól, és a farkának nyomásától elakadt lélegzetem.


- És még sokáig nem is fogsz - súgtam bele a szájába, a végén


megnyalintva ajkát. Szerettem húzni az agyát de tudtam, hogy úgyis az lesz amit ő akar, én pedig nem vagyok a jónak elrontója.

Ne gyere közelebb! +18 Where stories live. Discover now