20. BÖLÜM- SOĞUK SAVAŞ

50.6K 2.4K 2.3K
                                    

Wattpad sonunda beni saldı... arkadaşlar bir haftadır hesabımla ilgili sorunu halletmeye çalışıyorum ve sonunda halloldu diye düşünüyorum. Beni baya bir yordu ama hallettik. Artık eski düzene geçeriz diye düşünüyorum...

Bir de ek olarak geçen bölüm ile ilgili bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek istiyorum. Hatırlarsınız Karan bir yerde Veda'ya "çünkü ben sadece seninle yatıyorum değil mi?" Diye sormuştu. Orada kast ettiği şey "ben senin yanında sadece seninle yatmak için değildim, biz sadece seninle yatmıyorduk" aslında ama olay öyle yerlere gitmiş ki siz Karan'ın başka kadınlar ile yattığını düşünmüşsünüz.

Şimdi tabi Karan bu neden yapmasın...

Her neyse kafa karıştırmaya gerek yok. Bunu açıkladığıma göre rahatça nefes alabilirim. Spoi falan vermedim aslında anlaşılması gereken bir şeyi anlamadığınız için açıkladım.

Bölüm sonuna bombayı bırakıp kaçacağım. Ben uzun bir süre altından kalkamayacağım çünkü...

İyi okumalar 🔥
______________________________________

Tutarsız davranan bir insan değildim. O an nasıl hissediyorsam öyle davranır, ona göre hareket ederdim.

Vazgeçtim, tutarsız bir insandım. (Yazarın kararlılık seviyesi ektedir)

Belirsizliğin olduğu yerde duramazdım ve son zamanlarda içerisinde kaybolup duruyordum.
Bu da bana en yapılmaması gereken şeyleri yaptırıyordu.

Şuan olduğu gibi...

Sıkıntı ile derin bir nefes alarak alnını direksiyona yasladı ve "Veda, Veda, Veda..." diye adımı  sayıkladı. Daha sonra aydınlanmış gibi gülümsedi ve omuz silkti.

"Neyse, kapıyı kilitledim zaten" demesi ile alt dudağımı dişledim.

"Arka giriş varya hani bahçeden olan onu da kapattın mı?" Diye sormam ile bakışlarını bana çevirdi.

"Orayı hiç açmadım ki Veda" demesi ile kafamı yana yatırıp gülümsedim.

Gözlerini belertip "bana sakın bunu yaptığını söyleme" demesi ile omuz silkip arkama yaslandım.

"Sadece orayı gezmek istemiştim ama unuttum galiba" diye mırıldandım.

Kısa bir bakış atıp kafasını olumsuz anlamda salladı ve emniyet kemerini çözerek "iş başa düştü, o bilekliği de almam gerekiyor" diye mırıldandı.

Kaşlarımı çatarak "gidecek misin?" Diye sordum.

Bana dönüp "ne yapmamı bekliyorsun? Telefonumdan ona mesaj attın, bilerek bilekliğini düşürdün, yetmezmiş gibi bahçe kapısını da açık bıraktın" dedikten sonra derin bir nefes aldı "söylesene Veda, nasıl engelleyeceğim?" Diye sordu.

"Nasıl engelleyeceksin Karan?" Diye sordum ben de aynı şekilde.

Kaşlarını çatarak bana baktı ve kafasını olumsuz anlamda sallayarak arabadan inmeye kalktı. Kolunu tutup "gidip ne yapacaksın?" Diye sordum.

Anlamsızca bana baktığı sırada "açıklaman var mı yani, ne de olsa onu sen çağırdın gibi görünüyor ve neden çağırdığını falan da soracak" demem ile sıkıntı ile derin bir nefes aldı.

YASAK TUTKU (+18) | DÜZENLENECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin