Toplam 100 gün dahi olmadan 1 Milyon okunmaya ulaştık. Yolun yarısından fazlasını bitirdik ve biz yükselmeye devam ediyoruz. Bana bu yolda eşlik ettiğiniz için hepinize çok teşekkür ederim. Varlığınıza minnetarım, iyi ki varsınız.
Lütfen, hep var olun.
Yaklaşık iki haftalık bir aradan sonra yan yanayız, beklettiğim için kusura bakmayın. Özel hayatımda ki ciddi birkaç sorunu halletmeye çalışıyordum ve oldukça yorulmuştum. Halledemedim henüz ama toparlamaya çalışıyorum. Gecikme olursa bilerek yapmadığımı bilin yeter. Çünkü desteğinize ihtiyacım var.
İyi okumalar ✨
______________________________________
Mirhan Karan Karavaris'ten;
Her hikayenin bir kahramanı vardır.
Bir iyisi, bir kötüsü, seveni ve sevilmeyini...
Bir kahraman değildim, iyi biri ise hiç değildim.
Bir insana sevgi besleyip, onu her şeyden koruyup kollayacak o adamlardan da değildim. Birinin gelip de zihnime ve kalbime sızmasını sağlayıp tüm kurallarımı çiğneyemezdim.
Ben birisi için değişmezdim.
Ben kimse için sınırlarımı aşamaz ya da çizgilerimi bozamazdım.
Severdim lâkin kendimi bu sevgi uğruna harcamazdım. Sadece ama sadece kendimi düşünürdüm. Sadece ama sadece kendimi düşündüm.
Sevginin, aşkın zayıflık olduğunu düşünen sonsuz bir inanca sahiptim. Bir insanın en zayıf noktası zaaflarıdır ve zaaflardan geçen tek yol ise sevgiden ibarettir. Seni ya da bir başkasını sevebilir, iyi davranabilirdim ama bunu zaafım görebilecekleri kadar ilerletmezdim.
Her şeyi dozunda yaşamayı tercih ederdim.
Nefret hariç.
"Göz altlarında ki renkli isyanların sebebi çok çalışıyor olman mı yoksa başka şeyler mi?" Demir'in sorduğu soru düşüncelerimden arınıp ona bakmama sebep oldu. Sonlara doğru muzipleşen ses tonuna göz devirdim.
"Saat sabahın yedisi Demir, kafamı ütüleme" söylediğim şeye karşılık ağzının içinden homurdanıp bakışlarını odada ki tablolara dikti.
"Yine Beril'in yanından geliyorsun değil mi?" Derin bir nefes aldı. "Zaten hep onunlasın son zamanlarda hayırdır?" Yine ikimizi de aşan soruları sormaya başlamıştı.
Beril.
Efsan'dan boşandıktan sonra her gece koynuma aldığım kadınlardan biriydi. Son birkaç ayımı sadece onun yanında geçiriyordum ve bunda dahi farklı anlamlar arayan Demir'e göz devirmeden yapamıyordum. Karşılıklı olarak birbirimizi tatmin etmekten başka bir şey yapmıyorduk. Zaten bunun ilerisi de olamazdı.
Beril sevebileceğim bir kadın değildi.
"Sadece ikimizde istediğimizi alıyoruz ve o geceyi kapatıyoruz. Bu kadar düşünme Demir, ben bile düşünmüyorum çünkü" ruhsuzluğum sesime yansırken yutkunarak bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK TUTKU (+18) | DÜZENLENECEK
Chick-Lit"Kendini benim karşımda tatmin edebilir misin?" Diye sordu. Hiçbir duygu hissetmeyen benliğim ile kaşlarımı çatarak "ne?" Diye sordum. Üzerimdeki bornozun kuşağına getirdiği eli ile hızla iki yana açtı onları ve karşısında çırılçıplak kalmama sebe...