500BİN OLMUŞUZ. Size farklı bir şekilde teşekkür etmek istedim ve benim için yazması cidden zor olan bir bölüm yazmaya karar verdim. Geçen bölümden bağımsız sadece geçmişi ve biraz olsun Mirhan'ı anlamanızı istediğim şekilde yazdım. Yani bu bu akşam attığım bölümün devamı değil. Bu sadece size özel ve Mirhan'a özel bir bölümdü.
Sizler benim canlarım, çok çok çok teşekkür ederim.
İlginiz, desteğiniz, iyi ya da kötü her yorumunuz benim için o kadar değerli ki anlatamam... iyi ki varsınız, iyi ki benimlesiniz.
Bir de güzel kapak yapamadığımı belirtince bana üşenmeyip bu yeni kapaği hazırlayan Beyza956 balıma bolca teşekkür ediyorum.
Sevgilerle piyanokokusu... ✨🎹
İyi okumalar 🔥
_____________________________________
Hayatın terazisinin eşitliğini senin doğruların ve yanlışların belirler. Benim terazimin yanlış olan tarafı hep daha ağır basmıştı.
Şimdi de o yanlışların altında eziliyordum.
İyi bir insan değildim.
Hayat bana iyi insan olmanın her zaman ağır bir bedelle baş başa kaldığını ve cezasını en ağır şekilde ödettiğini gösterdi.
Hayat beni hep olmayacak yerlerden vurdu.
Hatasız ve hep doğruları savunan bir insan da değildim.
Ben yanlış ve yasak olan ne varsa onu isteyen düşüncesiz adamın tekiydim.
Bir zamanım, bir vaktim yoktu. Benim saatim yoktu. Benim saatim hep onu gösteriyordu.
Barda çalan sakin müzik ile mekânın en tenha ve karanlık köşesine geçmiş elimde ki viskiyi yudumluyordum. Gelecekti.
"Her gece böyle içecek misin?" Diye soran yanımda ki beden ile kafamı ona çevirdim.
Demir, tüm dikkati ile geriye yaslanmış beni izliyordu. "Hayır sarhoş da olmuyorsun amınakoyayım ama iyice bağımlı oldun" diye sitem etti.
"Sanane yarram" demem ile yüzünü buruşturdu.
Evet, ağzım oldukça bozuktu.
"Onu bekliyorsun değil mi? Şu soktuğumun planını bana da anlatsan diyorum artık" diye konuştu.
Bu gece, belki de yarın gece ya da hemen bir saat sonra inlerine sızacağım birileri vardı.
"Zamanı değil" diye mırıldanmam ile "zamanını da vaktini de sikeceğim senin" diye sinirle tısladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK TUTKU (+18) | DÜZENLENECEK
ChickLit"Kendini benim karşımda tatmin edebilir misin?" Diye sordu. Hiçbir duygu hissetmeyen benliğim ile kaşlarımı çatarak "ne?" Diye sordum. Üzerimdeki bornozun kuşağına getirdiği eli ile hızla iki yana açtı onları ve karşısında çırılçıplak kalmama sebe...