Şaşırdınız değil mi bölüm bildirimi görünce? Yaparım arada öyle şeyler...
İstanbul'a, evime dönünce rahat rahat yazarım dedim ama misafirden kafa kaldırmaya fırsatım olmadı. Okuduğum şehire gelince daha rahat yazabildim, en azından yarım kalmış bölümü bitirmeye fırsatım oldu.
Satır arası yorumlarınızı çok özledim, lütfen bol bol yorum yapar mısınız? Motivasyona, size ihtiyacım var.
Bu arada...
Final yakın.
İyi okumalar.
Bölüm şarkıları;
Emre Aydın; Bitti Tebrikler
______________________________________
Sirayet etmiş bir acının yüküyle yaşıyordum. Klişelişmiş bir hikayenin ortasında kalmış, yenilmiş bir kalple direnmeye çalışıyorum ihanetinize.
Savaş meydanındaydım, kaybedeni belli olan ama kazanını da olmayan.
Ben kaybetmemiştim, lâkin kazanamamıştımda.
O kazanmıştı.
Ellerimin buz kestiğini hissettim, içimde ise bedenime tezat bir cehennemin yaşadığını hissediyordum.
Tekrar sordum, tanrım cehennemi kalbime mi emanet ettin?
Yutkundu, bir adım daha attı. Kokusu git gide genzime daha fazla doldu, lanet ettim.
Gözleri parıltısını kaybetmemiş, sanki beklediği benmişim gibi beni izliyordu. Hayır, yalan söylüyordu.
Bundan birkaç yıl öncesinde olsam belki ona, gözlerine, sözlerine inanırdım. Fakat işler değişmişti ve o şu an beni bir şeye ikna etmek uğruna kendi canına bile kıysa, ben ona inanmazdım.
Benden inancımı çalmıştı.
Ellerimi elbisemin kumaşına getirip, avuçlarımı çaktırmadan sürttüm. Derime batan tırnak izlerimin canımı acıttığını fark edince tekrar serbest bıraktım.
Bir adım daha attı.
Aramızda sadece santimler kala durup, gözlerini kısarak beni inceledi. Ağzını açıp tekrar konuşacağı sırada ondan önce davranıp "Selin" diye bağırdım.
Dudaklarını birbirine bastırarak sustu. Her zaman ki gibi sustu.
Odadan bir telaşla çıkan Selin, beni görünce büyük bir şokla bakakaldı. "Ve- Veda Hanım?" Kekeleyerek ilk önce adımı söyledi, hafifçe O'na baktı.
"Kat çalışanlarını bir saat sonra yarım saat arayla toplantı odasına topla" sustum, tek kaşımı kaldırarak yüzüne baktım. "Günün sonunda da eşyalarını topla ve bir daha bu şirkete uğrama"
Ağzı aralandı, gözleri doldu.
Umrumda olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK TUTKU (+18) | DÜZENLENECEK
Chick-Lit"Kendini benim karşımda tatmin edebilir misin?" Diye sordu. Hiçbir duygu hissetmeyen benliğim ile kaşlarımı çatarak "ne?" Diye sordum. Üzerimdeki bornozun kuşağına getirdiği eli ile hızla iki yana açtı onları ve karşısında çırılçıplak kalmama sebe...