13. BÖLÜM- YALANLAR VE GERÇEKLER (+18)

92.7K 2.7K 1.9K
                                    

Asıl olaylara giriş için bileti keseceğimiz bir bölüm oldu.

Duygu karmaşası yaşayacağız, bozacağız, yıkacağız ama çok da güzel toparlayacağız.

400BİN olmuşuz. Yerim sizi, bolca sevgi, çokca teşekkür. 500Bin olduğumuzda ufak bir sürpriz planlıyorum eğer istediğim gibi olursa. Bakacağız...

İyi okumalar 🔥

______________________________________

Hırs.

Seni kendine esir edip ayaklarını ve kollarını bağladığında geri dönüşü olmayan bir yola sokar.

İçine ektiği her bir öfke toğumunu, her gün nefreti iliklerine kadar yaşatan surete baktırdığında sulayarak büyütür.

Büyütür, büyütür, büyütür...

Tutunacağın tek dal oluverir, seni ilk önce etrafındaki canlı yığınına daha sonra ise sana düşman eder.

Seni, sana, sana rağmen öfkeni bir türlü atamayacağın bir et yığınına çevirir.

Yenemedikçe daha da hırslanırsın, hırslandıkça iyi olan en ufak yanlarını da kaybedersin. Çünkü bilirsin; prangaları dolar ayağına, urganlar sarılır boynuna. Hırs, bir zincir misali ele geçirmiştir tüm benliğini.

Hırslı bir insandım ama bunun beni kötü yaptığını düşünmüyordum. İyi bir insan olduğumu ise hiç düşünmüyordum.

Araftım.

Cennetle cehennemin kol gezdiği o incecik ip üzerinde varlığını sürdürmeye çalışan bir bedenden ibarettim.

Kor ateşlerin arasında yarattığım cehennemde sürünüp giderdim. Bana kucak açan şeytana daima gülümserdim.

Zaten bir tek ona gülümserdim.

Gereğinden fazla bir gizemin içerisinde kaybolup durduğumu düşünüyordum. Kendim tamamen bir gizemden ibaretken.

Belirsizliklerden nefret ederdim.

"Ne yapacaksın?" Diye sordum tekrardan. Tek amacım cevap almaktı.

Şüpheyi ortadan kaldırmanın birkaç yolu vardı ama aklım bana nedense Mirhan'ın yapabileceği tek bir yol olduğunu söylüyordu.

O yol bizi bitirirdi.

"Çok soruyorsun" diye cevap verdi.

"Hiç cevap alamadığımdandır" dedim.

"Hiç cevap alamadığına göre bence sormaktan da vazgeç" diye konuştu.

Gözlerimi kısarak "belirsizliklerden de, kelime oyunlarından da nefret ederim. Bana açık olmayı dene yoksa sana senin gibi karşılık vermek zorunda kalacağım" diye konuşup aniden kollarının arasından çıktım.

Bazen beni deli ediyordu ve ona tahammül edemiyordum.

Lavabonun kapısını açıp oturma odasına doğru ilerledim. "Veda" diye arkamdan seslendiğini duydum.

YASAK TUTKU (+18) | DÜZENLENECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin