Blueneck; Lilitu ♩
Bir kez daha kaybettik,
Şehvete dair dizginleri.
Bir kez daha sevdik,
Göremedik bitişimizi.______________________________________
Yasak.
Daima kendimi dizginlemeye çalışıp her seferinde aynı bataklığa düştüğüm ve onunla bütünleştiğim bir durum.
Tuhaf olan ise bundan hiç rahatsız olmuyordum.
Ben bir şey yapıyorsam bu tek taraflı bir istek değildi.
Haklısın o da istiyor, seni.
Ya da bedenimi.
Günahkâr bir kadının, yasak olan bir adama olan arzusu...
Söylesenize bu benim gibi bir kadını ne kadar etkilerdi ki?
Zaten günahın adıydım, onunla bir olmuştum. Hissizdim, kimsenin üzülmesi ya da ağlaması ile ilgilenmiyordum. İçimde ufacık bir hareketliliğe dahi neden olmuyordu.
Yine de onun yanına gidip bu gece burda beni seven, bana güvenen insanlara ihanet edecek miydim?
Edeceksin. Sen uzun bir zaman öncede onlara ihanet ettin. Hatırla Veda, o geceyi hatırla. O geceyi ve ondan sonraki geceyi, bir daha sonu gelmeyen, günah kokan geceleri hatırla.
Hiç unutmadım ki.
Unutamadığım şey ihanetin ağırlığı ile cebelleştiğim gece değildi, unutamadığım şey arzu kokan o gecelerin bende bıraktığı etkiydi.
Onu hâlâ arzuluyordum.
Kafamı masada duran bizimkilere çevirip "ben lavaboya kadar gideceğim" dedim. Ben kocanın yanına kadar gidip geleceğim.
Efsan aniden kolumu tutup "bende geleyim mi? Bir şeyin yok değil mi?" Diye sordu.
Benim için neden bu kadar telaş yapıyordu ki?
Çünkü seni seviyor ve sana değer veriyor.
Ben ise ona ihanet ediyorum.
Kolumu tutan elinin üzerine elimi koyup "hayır sadece makyajımı tazeleyeceğim bir şeyim yok. Sen burda dur" dedim ve hafifçe gülümsedim. Hayır sadece kocanla o geceyi tazeleyeceğiz.
İç sesime rağmen kendimi kötü hissetmiyordum. Sanırım üzülmeyi çok isterdim lâkin üzülemiyordum. Eğer üzülseydim belki kendimi frenleyebilir ve bu arsız yakınlaşmalara son verebilirdim.
Lâkin ben hastaydım, rahatsızdım. Benim için his diye bir şey yoktu.
Kafasını sallayıp beni onayladı "peki canım bir şey istersen burdayım ama" diye mırıldandı.
Kocanı, Mirhan'ı istiyor. Verebilecek misin?
Ya da sen vermeden ben zaten alırdım. Benim olmasını sağlayabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK TUTKU (+18) | DÜZENLENECEK
Chick-Lit"Kendini benim karşımda tatmin edebilir misin?" Diye sordu. Hiçbir duygu hissetmeyen benliğim ile kaşlarımı çatarak "ne?" Diye sordum. Üzerimdeki bornozun kuşağına getirdiği eli ile hızla iki yana açtı onları ve karşısında çırılçıplak kalmama sebe...