•Rozdrażnienie•

1K 81 189
                                    

TW:⚠️
- Narkotyki
- Wulgaryzmy
- Używki

Pov: George

W środku baru było naprawde pięknie, ściany były z drewna, ale wystrój był nowoczesny, na scenie było dużo czerwonego, na środku był parkiet, po lewej bary a po prawej toalety i wejście za kulisy, właśnie tam się kierowaliśmy.

Wchodząc zauważyłem Niki, Tubbo i Ranboo siedzących na kanapie, którzy byli zajęci rozmową.

- Hejka! - przywitała się Nikki.

- Cześć! - powiedział Tubbo i Ranboo.

- Hej, za ile zaczynamy? - spytałem.

- Cztery minuty. - powiedziała Niki, na co kiwnąłem głową.

Zaczęliśmy wynosić sprzęt na scene. Niki zabrała swój keyboard, ja zabrałem gitarę, Ranboo zabrał drugi keyboard, Tubbo drugą gitarę, a Wilbur mikrofon.

Mamy dwa keyboard'y ze względu na to, że są one wstanie imitować każdy instrument, jest to wygodniejsza opcja.

Ustawiliśmy się na miejsca, została minuta.

Po chwili zaczęliśmy grać, próbowałem znaleźć wzrokiem Sapnap'a i jego znajomych, nie schodząc z rytmu.

Przyznam, że nie było to łatwe.

I feel the way you hurt

And I don't deserve you

You deserve the world

Though it feels like we were built

From the same dirt

Gdy udało mi się ich wypatrzeć, przypadkowo pomyliłem jedną strunę, ale szybko wróciłem na prawidłowy tor, złapałem chwilowy konakt wzrokowy z Clay'em.

Potem zaobserwowałem, że Ranboo się na mnie patrzy pytającym wzrokiem.

W takim razie czeka mnie przesłuchanie.

I hate to say it

But your sister was right

I'm a wanker

Complete wanker

A fucking waste of time

Po tych słowach piosenka się zakończyła, rozległy się oklaski.

~~~

Zaśpiewaliśmy jeszcze "Your New Boyfriend" i "One Day", ponieważ to jedne z naszych najpopularniejszych piosenek.

Gdy zeszliśmy ze sceny złapał mnie za ramię Ranboo i powiedział:

- Owszem, wiesz o czym chce gadać.

- Mhm. - mruknąłem.

Poszliśmy trochę dalej od reszty, Niki, Tubbo i Wilbur gadali siedząc na kanapie o nowej płycie.

Sometimes • DreamnotfoundOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz