25

868 85 29
                                    

evet arkadaşlarım rüya değil yb geldi iyi okumalar

*

"Anlayacağınız, çıkan haberlerin doğruluğu gibi bir şey söz konusu değil." Baekhyun röportajı sonlandırmaya çalışırken son sözlerini söylüyordu. "Bu tür haberler şirketin başarılarını gölgelemek ve piyasadaki 'Byun Baekhyun' adını kirletmekten öte amaçlara sahip değiller."

Karşısındaki adam anladığını belirterek başını sallamış, ses kayıt cihazının düğmesine basarak kaydı bitirmişti. "Teşekkürler," demişti. "Sözlerinizi çarpıtmadan, dürüstçe haberi çıkaracağız." Dediğinde Baekhyun da başıyla onaylayıp derin bir nefes alarak ayağa kalkmıştı.

Ceketini düzeltip elini uzattı adama, "Ben teşekkür ederim." diyerek adamla vedalaşmıştı.

Gazeteciyle beraber toplantı odasından çıkıp kapının önünde merakla bekleyen Chanyeol'a göz kırptı. Gazeteci de Chanyeol'u gördüğünde sıcak bir gülümseme gönderip "Tebrikler." diyerek cevap beklemeden şirketin çıkışına yönelmişti.

Baekhyun adamın arkasından giderken Chanyeol'e dönüp "Bay Park, odama lütfen." demişti kısaca. Baekhyun adamı uğurlayıp gergin yüzüyle direkt olarak odasına girip Chanyeol'u beklemeye başlamıştı.

Kapı iki kere tıklatılıp Chanyeol içeri girdiğinde Baekhyun, Chanyeol içeri girer girmez beklemeden Chanyeol'un boşluğundan faydalanıp hızla Chanyeol'ü kapıyla kendi bedeni arasına almış, kafasını boynuna gömmüştü sarılarak.

Chanyeol şaşırsa da sevgilisinin hamlesiyle yüzüne gülümseme kondurmuştu.

"Röportaj iyi gitti sanırım Bay Byun." dediğinde Baekhyun sadece mırıldanarak "Hıhı." Diye onaylamıştı.

Chanyeol'un Baekhyun'un belindeki ellerinden biri kapının kilidine attı, tek hamlede kilitledi. Hala kendisine sırnaşan sevgilisini kucakladı, Baekhyun da gülümserken gözlerini hala açmamıştı. Chanyeol'e izin veriyordu.

Chanyeol, Baekhyun'un sandalyesine oturup Baekhyun'u da rahat etmesi için kucağına iyice yerleştirdi. "Seni seviyorum." diye fısıldadı hala gözleri kapalı olan adama karşı.

Baekhyun'un kalbi hızlanırken gözleri aralandı, ona tatlı tatlı bakan Chanyeol'un gözleriyle karşılaştığında kendisi de gülümsedi. "Ben de seni seviyorum." diye karşılık verdi. "İlişkimizi açıklamak iyi fikirdi bence." dedi ve ellerini Chanyeol'un yanaklarına koydu.

Dudağına küçük bir buse kondururken "Ama çok gerildim." diye bir itirafta bulunmuştu.

"Şimdi rahatlayamadan, haber nasıl karşılanacak bilemeden yeni sezon için hazırlanacağız. İkimiz de çok yoğun olacağız bu ay boyunca." Az önceki gerginliğini üzerinden atmaya çalışıyordu. "Umarım hazırsındır." diye Chanyeol'un da onayını beklerken Chanyeol kıkırdamış, "Seninle her şeye hazırım, biliyorsun."demişti.

Baekhyun alayla gülüp "'Annem iyileşene kadar görüşmeyelim Baekhyun.'" diye Chanyeol'un taklidini yaptı. Chanyeol'un yüzü düşerken Baekhyun'un haklılığının farkındaydı. "Özür dilerim." diye dudağını sarkıtıp "Ne yapacağımı bi-" diye açıklamaya çalışırken Baekhyun onu beklemeden dudaklarını birleştirmişti.

Ayrıldıklarında da Chanyeol'u rahatlatmak adına, "Hepimiz hata yapıyoruz, dalga geçiyorum ben sadece." demişti. Gerçekten kırılmıştı ama Chanyeol'e de hak veriyordu. Annesini kaybetmekle yüz yüze gelmişti ve sıkışmıştı iyice. Ne yapacağını bilememesi, saçmalaması normaldi.

"Ama tekrarlanmasın lütfen." diye konuştuğunda Chanyeol de sakince başını sallayıp onaylamıştı onu.

"Annem seninle-" diye Chanyeol söze girdiğinde kapı çalmış, kapının ardından Minju, "Bay Byun, imzanızın gerektiği dosyalar var." diye seslenmişti.

boss :: chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin