10

4.2K 388 84
                                    

İyi okumalar

*

Baekhyun ve Chanyeol, daha ne kadar süreceği belli olmayan öpücükle açlıklarını biraz da olsa gidermeye çalışırken dış dünyayı tamamen unutmuş, sadece birbirlerinde kaybolmuşlardı.

Baekhyun, zorlana zorlana Chanyeol'den uzaklaşırken Chanyeol'un elleri, Baekhyun'ın belini bırakmayı reddetmiş, aynı Chanyeol'un ensesini tutan Baekhyun gibi dudakları ayrılsa da bedenlerini ayırmayı reddediyordu.

Bir süre öylece sarıldılar, nefeslerini toparlamaya çalıştılar ama ikisinin de içindeki alev asla sönmeyecek gibiydi. Baekhyun, elleriyle Chanyeol'un ensesini okşamaya devam ediyordu, "Ç-çekim..." dedi fısıldayarak. "Çekime odaklanalım, bunu konuşuruz sonra."

Chanyeol de sonunda kendine geldiğinde, başını yavaşça sallayıp "Konuşuruz." dedi aynı şekilde fısıldayarak. Baekhyun, ayrılmadan önce son kez karşısındaki çocuğu kendine çekerek kısaca öpüp bir adım geri çekildi. Bir elini saçına götürüp düzeltirken diğer eliyle askıya astığı kıyafetleri gösterip "Sırayla giyip gel." dedi kısaca.

Chanyeol başını sallayıp gözlerini tekrar az önce öptüğü dudaklara yönelttiğinde Baekhyun da biraz daha bu ortamda bulunmanın ikisi için de iyi olmayacağını düşünerek hızlıca kapıya yöneldi. Chanyeol'u az önce kapının önünde öptüğü için önce onu geçmesi gerekiyordu çıkmak için.

Kendini tutamayıp elleri tekrar karşısındaki çocuğun boynuna gittiğinde Chanyeol de dünden razı bir şekilde ona sarılıp kısa ve az önceki kadar güçlü olmayan bir öpücükle birlikte Baekhyun, soyunma odasından çıkarak tekrar çekim odasına doğru yürümeye başlamıştı.

*

Yaklaşık üç saat süren fotoğraf çekiminden sonra Hyunjae, biraz mola vererek herkese dinlenme fırsatı sunmuştu. Chanyeol'un aklı hala soyunma odasında olanlara gidip duruyordu. Konuşacaklarını söylemişti, bu molada yanına gitmedi düşündü fakat Baekhyun'la karşılaşmalarından sonra kendine tekrar nasıl geleceğini kestiremediğinden akşamı beklemeyi seçmişti.

İçerdeki büyük ışıkların da etkisiyle herkes sıcaktan bunalmış, molayla birlikte kendilerini dışarı atmışlardı. Herkesin çıkmasıyla odada sadece çektiği fotoğrafları bilgisayarda gözden geçiren Hyunjae, Chanyeol ve birkaç çalışan kalmıştı.

Hyunjae, gözünü ayırmadan bilgisayarda bir şeyler yapıyordu. Chanyeol ise çekim yerinden ayrılıp bilgisayarın yani Hyunjae'nin yanına doğru gitmeye başlamıştı. Üstündeki gömlek, Baekhyun'ın tasarladığı gömlek, sıcağın da etkisiyle onu daha da boğarken eli boğazına gitmiş, birkaç düğme açarak eliyle yellemişti kendini.

"Hyunjae," dedi daha da yaklaşınca Chanyeol. Hyunjae, bakışlarını Chanyeol'e yöneltip tebessüm ederek tekrar fotoğraflara döndü. Chanyeol, "İyi misin?" diye sorunca Hyunjae hiçbir şey yokmuş, o kadar depresif takılan o değilmiş gibi "İyiyim," dedi son heceyi uzatarak. "Neden iyi olmayayım ki." diye devam etti.

Chanyeol biraz da olsa gerilirken hala ona bakmaması sinirini bozuyordu Chanyeol'un. Minju, Baekhyun ve Hyunjae arasında bir şeyler olmuştu ve Minju en yakını olmasına rağmen Chanyeol'un olanlardan haberi olmuyordu hiç. Bir anda Hyunjae'nin elindeki fareyi kenara itip masada Hyunjae'nin önüne oturdu.

Hyunjae, Chanyeol'un bu hareketiyle duraksayıp şaşkınca yüzüne baktı Chanyeol'un. Karşısındaki çocuk ona beklenti dolu bakışlar atarken Hyunjae bu sefer işi şakaya vurarak, "Bunun devamı için Baekhyun'ı çağırayım." dediğinde Chanyeol şaşkınlıktan ne yapacağını bilemeyip bir anda kendini masadan aşağı attı.

Görmüş müydü yani? diye düşünmekten kendini alamadı Chanyeol.

"H-Hyunjae..." dedi kekeleyerek. Onun bu tepkisine anlam veremeyen Hyunjae sadece gülmekle yetindi. "Sakin ol, şaka sadece." dedi. Chanyeol, gergince gülüp elini ensesine götürerek orayla oynadı bir süre.

"Neler olduğunu  merak ediyorum ve sizin için endişeleniyorum." dedi Chanyeol bu sefer. Hyunjae tam ağzını açtığı sırada masanın üzerindeki telefonu çalmaya başladı.

Chanyeol, istemsizce gözlerini telefona yönlendirdiğinde ekrandaki "Minju" yazısını görünce Hyunjae'ye döndü. Hyunjae ise telaşla telefonu kendine çekip ekranı saklama derdine girdi. Chanyeol'e son kez gergin bir gülüş sunup telefonu açtı. Arkasını dönüp odadan çıkarken odadakilerin duymayacağını düşünerek, "Efendim sevgilim." diye konuştu telefona doğru. Bunu beklemeyen Chanyeol'un ağzı sadece açık kalmış, hala koruduğu şaşkınlığıyla çoktan gitmiş olan Hyunjae'nin arkasından bakıyordu.

*

Günün geri kalanında Chanyeol'un kırgınlığı dışarı fazlasıyla yansıdığından, çekimleri bitirememiş, yarına ertelemişlerdi. Chanyeol herkesten özür dileyerek hızlıca odadan çıkmaya yeltendiğinde Hyunjae onu durdurmaya çalışmış, Chanyeol ise sadece bilerek Hyunjae'ye omuz atarak yanından geçip gitmişti.

Soyunma odasında üstünü değiştirip masanın üstünde duran telefonunu da alarak odadan çıkmıştı. Fazlasıyla kırılmıştı Minju'ya. Hyunjae'yle bile yeni tanışmalarına rağmen onun üzülmemesi için o kadar uğraşmış, onlarsa bunun karşılığını onu tüm olayların dışında tutarak veriyorlardı. Doğal olarak Chanyeol onlar için bu kadar uğraşmaktan vazgeçmiş, Baekhyun'ı bile bugün tekrar görmek istemediğine karar vererek odadan çıkmıştı.

Şirketin çıkış kapısına geldiğinde hemen kapının karşısındaki sekreter masasında oturan Minju, Chanyeol'u üzgün bir şekilde görünce hızlıca kalkarak yanına doğru gitmişti. Onu durdurmak için koluna dokunduğunda Chanyeol sadece Minju'nun yüzüne bakarak kolunu sertçe kendine çekerek temaslarını kesmişti.

Yüzünü buruşturup Minju'nun yanından geçip kapıdan çıktığında Minju, Chanyeol'un arkasından bakakalmıştı.

*

Chanyeol sonunda eve vardığında yorgunca içeri girmiş, cebindeki sürekli çalıp duran telefonu koltuğun yanındaki sehpaya umursamazca bırakıp kendini koltuğa atmıştı. Gözleri sürekli yaşarıp duruyordu, onun için doğaldı. Minju'yla çocukluklarından beri hiçbir zaman birbirlerini görmezden gelmemişlerdi ve şimdi onun bu tavrı Chanyeol'un canına tak etmişti. Başta Minju'nun moralinin bozuk olduğundan ona zaman vermiş, her şeyi görmezden gelmişti ama bunu beklememişti.

Koluyla gözlerini kapatıp ışığı engellediğinde gözlerinden dolayı ıslanan kolunu kaldırıp üstüne sildi yavaşça. Tekrar gözlerine götürdü ve düşüncelerini biraz da olsa engellemeye çalışıp kendini uyumaya zorladı.

*

Chanyeol haklı üzgünüm Minju ve Hyunjae,,

Chanyeol bir anda Baekhyun'u niye unuttu diye düşünebilirsiniz şöyle söyleyeyim unutmadı sadece Minju'ya olan kırgınlığı daha ağır basıyor şu ann

Bi de hiç bu kadar kısa aralıkla güncellememiştim duygulandım jsşdjwşcıeşjfşs

boss :: chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin