İyi okumalar♡
*
"Baekhyun," Chanyeol, telefonu açtığında arkadaşlarının ortamdaki müzikle beraber oluşturduğu gürültüden uzaklaşmak için hızla mekandan çıkmıştı.
"Chanyeol, neredesin?" diye sordu Baekhyun gelen seslerle beraber merakla. Chanyeol, yüzüne çarpan soğukla bedenini kasmıştı. "Minju'nun doğum gününü kutlamaya geldik, sen toplantıdaydın biz çıkarken." dedikten hemen sonra kısık sesle devam etti, "Malum toplantın biraz(!) uzadı." dedi imayla.
Baekhyun beklemeden, "Evet, Bay Kim farklı konulara girdi çok fazla." dedi ve derin bir nefes verdi. "Neredesiniz? Arkadaş arasında değilse ben de geleyim, anlatırım."
Chanyeol, Baekhyun'un sesinden canının sıkkın olduğunu anlayabiliyordu. "Eğer yorgunsan evde buluş-" Cümlesini tamamlayamadan Baekhyun araya girmişti, "Hayır," diye. "Zaten ilişkimiz başladığından beri arkadaşlarınla çok görüşemiyorsun, ben geleyim bozmazsam ortamı."
Chanyeol, onun bu düşünceli haliyle küçük bir gülüş yerleştirdi yüzüne, "Konum atarım." dedikten sonra vedalaşıp kapattılar telefonu.
Konuşmaları bittikten sonra Chanyeol, Baekhyun'a konum atıp kapıda sevgilisini beklemeye başlamıştı.
İçerideki müzikten başı ağrımaya başlamıştı. Herkes çok mutluydu; Sehun, Luhan'a yaklaşmak için türlü taklalar atıyordu. Minju da doğum günü olmasının ve uzun zaman sonra böyle hep beraber toplanmanın verdiği coşkuyla henüz saat erken olmasına rağmen çoktan sarhoş olmuştu.
Hyunjae, onu dizginlemeye çalışıyordu çünkü tüm insanların içinde Kyungsoo ve Jongin'i ne kadar çok sevdiğini bağırıp Chanyeol'le daha önceden yaşadığı küslük hakkında ne kadar pişman olduğunu başka insanlara anlatmaya çalışıyordu.
Yixing, onlardan habersiz düğünden sonra yurt dışına çıktığı için gelememişti, Chanyeol'un de aklı Baekhyun ve uzayan toplantısında kaldığı için eğlenceden çok da tat alamıyordu.
Biraz bekledikten sonra yanına içeriden sıkıntıyla çıkan Sehun gelmişti. Chanyeol'un oturduğu yerin yanına oturmuş, derin bir nefes alıp "Bendeki sorun ne?" diye sormuştu.
Chanyeol, Sehun'un yüzüne bakmış, alayla gülüp önüne dönmüştü. "Hangisinden başlayayım?" diye sormuştu.
Sehun'un omzuna attığı yumrukla ciddi olduğunu anlayıp "N'oldu?" diye sormuştu Chanyeol.
Biraz surat asıp "Luhan." demişti Sehun. "Acaba eş cinsel mi değil?" diye sorguladı bir süre kendi kendine. Söylediğinden sonra Chanyeol, başını olumsuz anlamda sallayıp "Baekhyun'un anlattığı anılarda Luhan başka bir erkekle çıkıyordu." dedi. "Sadece biraz zaman ver, yeni tanıştığı insana bir anda nasıl ısınıp sevgili olmayı düşünsün." dediğinde Sehun kaşlarını kaldırıp "Siz Baekhyun'la ne zaman tanışmıştınız?" diye sordu alayla.
Chanyeol, kaşlarını çattı bu soruyla. Hayatında hiçbir zaman bu kadar ani karar almamıştı duyguları hakkında. Baekhyun'la olan çekimleri, aralarındaki şeyler bir anda gelişmişti. "Bizim aramızdaki farklı." demekle yetinmişti Sehun'u çok bekletmemek için.
"Sende bir sorun yok, git hadi yalnız bırakma diğerleriyle onu. Jonginlerle Luhan'ın ortak noktası sensin. Biraz sabret, çok da boğma ama çocuğu." derken Sehun çoktan başını sallayarak ayağa kalkmıştı. Sehun içeri girerken Baekhyun, Chanyeol'un önünde belirmişti.
Baekhyun'u görünce Chanyeol, ayağa kalkmak için hamle yapmıştı ama Baekhyun, kendisinden aşağıda olan Chanyeol'un omuzlarından bastırıp kalkmasını engelleyerek dibine oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boss :: chanbaek
Fanfiction❝Benim tasarladığım gömlek, benim sevgilimin üzerinde; sevdim bunu.❞ 230818