"Bay Byun, dünkü çekimler mailinize gönderildi, öğlene kadar karar verirseniz direkt olarak reklam ajansına iletilip en geç yarına kadar billboardlarda yerimizi alırız." Baekhyun, Minju'nun söyledikleriyle başını okuduğu kağıtlardan kaldırıp ona baktı. "Bir saate sana iletirim." dedi elindekileri masaya bırakıp bilgisayarını önüne çekerken.
Mailini açıp gelen kutusunda biraz aşağı inip Hyunjae'den gelen maili gördüğünde yan bir gülüşle tıkladı. Önüne açılan dosyaya tıklayıp indirmeye başladığında Minju elindeki dosyaya bir şeyler karalıyordu.
"Bay Byun, bu arada..." dedi dikkati tekrar üzerine çekmeye çalışarak. Baekhyun ona baktığında devam etti, "Bu cuma günü izin alsam?" dedi çekinerek. Baekhyun tek kaşını kaldırdığında, "Yakın bir arkadaşım evleniyor. Orada olmamı özellikle istedi." dedi patronunun yumuşamasını beklerken.
Baekhyun, aklına dolan düşünceleri bir kenara iterek başını onaylar anlamda salladı. Gözlerini tekrar bilgisayarına çevirdiğinde karşısına çıkan Chanyeol'le afalladı. Nefesi kısa süreliğine kesildiğinde, bozuntuya vermemeye çalışarak Minju'ya eliyle kapıyı gösterdi.
"Çık-Çıkabilirsin Minju." dedi hızlıca. Minju, ne olduğunu anlamadan onayladı ve odadan çıktı. Baekhyun ise bilgisayardaki büyüleyici Park Chanyeol ile baş başa kaldı.
*
"Bay Byun!"
Akşam iş çıkışı şirketten çıktığında, arkasından gelen kalın sesle bir anda durup arkasına döndü Baekhyun. Ona doğru gelen Chanyeol'u gördüğünde sertçe yutkunup onun kendisine yetişmesini bekledi.
Sonunda geldiğinde, birlikte yürümeye başladılar. Chanyeol'u beklemeden konuşmaya başladı Baekhyun. "İlk Prive çekimlerin yarın her yerde yayımlanacak, nasıl hissediyorsun?" diye sordu. "Heyecanlı." diye kısa kesti Chanyeol.
"Bir kahve?" Teklif etti Chanyeol ve bu sorusu, Baekhyun'ın duraksamasına neden oldu. Onun şaşırmasına anlam veremeyen Chanyeol, kaşlarını çattı anlamsızca.
"Sakin olun Bay Byun, sadece kahve içmeyi teklif ettim." dedi Chanyeol gülerek. "Tabii başka işiniz yoksa." diye de ekledi. Baekhyun, bu alayın karşısında kaşlarını çatıp, "İstemiyorum." dedi. Chanyeol onun sinirini aralarındaki mesafeye rağmen kolayca hissedebilmişti. Bu sinirine anlam verememişti.
Bu sabah Minju ondan izin istediğinden beri üzerinde garip bir gerginlik vardı.
Minju, yakın arkadaşının evliliğinden bahsetmişti ve Baekhyun, Chanyeol'un bir sevgilisi olup olmadığından haberi bile yoktu. O, bunun farkında olmasa da Minju'nun bahsettiği düğünün Chanyeol'un olması düşüncesinden rahatsız olmuştu.
Chanyeol, anlam veremese de devam etti: "Peki o zaman, burada söylemeliyim ne söyleyeceksem." Baekhyun anlamaya çalışarak başıyla devam etmesini işaret etti. "Aslında, size bir davetiye getirdim." dedi.
Baekhyun'un nefesi kesilirken, korktuğu şeyin gerçekleşiyor olmasıyla kendini çok kötü hissetti.
Chanyeol ile aralarında resmi bir şey yoktu fakat aralarındaki elektrikten emindi.
"Ve tabii bir de izin almak." Chanyeol'un sesiyle kendine geldiğinde, yutkunup devam etmesini bekledi.
"Cuma günü," dedi Chanyeol elinde cebinden çıkardığı kağıt parçasına bakıp mutlulukla gülerken. onun bu mutluluğuyla daha da dibe battığını hisseden Baekhyun, nefesini tutarak gözlerini kapatıp ona inecek son darbeyi bekledi.
"Cuma günü ablam evleniyor." dedi aynı mutlulukla. "Sizin tasarımlarınızı çok seviyor, orada olmanızı isteyeceğini düşünüyorum, Bay Byun." diye devam etti elindeki davetiyeyi ona uzatırken. Baekhyun ise beklediği şeyi duymamanın verdiği şokla gözlerini büyükçe açtı.
Tuttuğu nefesi hızlıca verirken üzerinden kalkan yükü hissetti. Neden bu kadar gerildiğini bile anlamazken, aklını kaybetmesine sebep olacak bir mutluluk gelmişti. O mutlulukla, "Tabii!" diye döndü hızlıca. Elindeki davetiyeyi hızlıca çekip alırken, "Tabii ki gelirim, multluluk duyarım!" dedi ve davetiyeyi inceledikten sonra ceketindeki iç cebe koydu.
Chanyeol hala onun bu davranışlarına anlam veremezken Baekhyun, Chanyeol'un şaşkınlığına şaşkınlık katacak bir hamle daha yaptı: "Kahve?" dedi. "Kahve içer miyiz?"
*
her şeye bölüm attım buna bile
bana değil vasip şahin'e teşekkür edin sevgili valicim ışldkhfjaslkhdjs
seviliyorsunuzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boss :: chanbaek
Fanfiction❝Benim tasarladığım gömlek, benim sevgilimin üzerinde; sevdim bunu.❞ 230818