İyi okumalar💘
*
"Bay Byun, lansmanımız yarın. Son kontroller için tüm ekibi topladık sizi bekliyor herkes." Minju, her zamanki gibi kollarıyla kavradığı sekreter dosyasını göğsüne bastırarak konuştuğunda Baekhyun koltuğunda biraz gerinip yüzündeki gülüşü iyice yayarken kendini geri itip hızlı bir hamleyle kalktı yerinden.
Minju'ya bir şey söylemeden başıyla onaylayıp yanından geçecekken Minju kendine engel olamayıp "Bay Byun," diye durdurdu onu. Baekhyun kapının yakınında Minju'ya arkası dönük durduğunda Minju'nun devam etmesini bekliyordu. Minju da titreyen sesiyle konuya, "Chanyeol'le..." diye girdiğinde konuyu direkt kapatmak isteyen Baekhyun cümlesinin devamını beklemeden kapı koluna uzanıp "Sonra." diye kısa kesti, arkasında yine umutsuz bir Minju bırakarak.
*
"Son olarak arkadaşlar," Baekhyun lansmandan hemen önce son kez şirket çalışanlarına gururla konuşma yapıyordu. "Hepinize çok teşekkür ederim, sıkı çalışmalarınız, özveriniz, şirket için gösterdiğiniz fedakarlıklar ve daha birçok şey için." Yüzündeki gülüş iyice büyürken şirket çalışanları mutlu mutlu alkışlamaya başlamıştı.
Chanyeol ise arkalarda bir yerde gururla sahnedeki küçük bedeni izliyordu. Göz göze geldiklerinde Baekhyun belli belirsiz göz kırpmış, Chanyeol de ona gülüşünü büyüterek cevap vermişti.
Alkış sesi sonunda durduğunda Baekhyun bu sefer, "E başlayalım o zaman!" diye sevinçle bağırdığında herkes lansmanın resmen başladığını anladı.
Gazeteciler, lansman için gelen birçok kişi ortalıkta dolaşırken Baekhyun girişte Hyunjae ve birkaç başka çalışanla birlikte kameralara poz veriyor, sorulan sorulara cevap veriyordu.
Son anda aralarına katılan Chanyeol'u görünce kameramanlar duraksamış, diğer çalışanların gitmesini beklemişlerdi. Aralarından biri, "Bay Byun, yeni marka yüzünüzle birkaç poz alabilir miyiz?" diye konuştu ses tonundan soru olmadığı belli olacak şekilde.
Diğerleri aradan çekilirken Baekhyun, yüzündeki ufak gülüşle sevgilisine yaklaştı yavaşça. Aynı şekilde Chanyeol de ona yaklaşırken ikisinin kalbi de yerinde duramıyordu.
Ortada bedenleri birbiriyle buluştuğunda Chanyeol aradaki boy farkını kullanarak elini Baekhyun'ın sırtına götürdüğünde kimseye belli etmeden orayı hafifçe okşamaya başlamıştı.
(İkisinin üstündekileri prive olarak düşünüyoruz, arkaplanda kırmızı halı ve Baekhyun'ın elindeki içeceği görmüyoruz.)
Baekhyun bir anlığına bakışlarını kameralardan çekip yukarı, Chanyeol'un yüzüne kaldırdı. "Beni zorlama." dedi kısık sesiyle. Sesinin tokluğu Chanyeol'u derinden etkilerken patronunun ne kadar ileri gidebileceğini çok merak ediyordu fakat lansmanın bozulmasını göze alamadığından ona yan bir gülüş sunarak bakışlarını tekrar kameralara çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boss :: chanbaek
Fanfiction❝Benim tasarladığım gömlek, benim sevgilimin üzerinde; sevdim bunu.❞ 230818