jenkai biliyorum ama kaisoo yazdım şey yapın siz ehe
yav bebiklerim şu üstteki cümlede kavgacı davranmayı keser misiniz öylesine yazmıştım lütfen ya
*
"Byun Baekhyun bu! Yuh şaka yapıyorsunuz sanmıştım!" Chanyeol'un ablası Yoora heyecanla kardeşine ve küçüklükten beri sürekli birlikte oldukları Minju'ya söylemişti bunu. "Ablacığım biz sana ne zaman böyle yalan söyledik, ayıp ediyorsun." dedi Minju gülerek.
Chanyeol, lacivert takımının içerisinde etrafta büyük ihtimalle kendisini arayan patronuna bakarken büyülenmiş gibiydi.
Baekhyun'ın kendinden emin, dikkatli bakışları en sonunda Minju'nun dikkat çekmek amacıyla elini sallaması üzerine onlarda duraksamıştı. O da aynı şekilde Chanyeol'un siyah takımlarını görünce sertçe yutkunup bozuntuya vermeden yürümeye devam etti.
Chanyeol'un yanındaki gelinlik içinde oldukça zarif duran ablasını fark ettiğinde, Chanyeol ile benzerliklerine biraz şaşırsa da bu ona çok şirin gelmişti. Sonunda yanlarına ulaştıklarında Baekhyun beklemeden elini Chanyeol'un ablasına uzattı, "Merhaba, Byun Baekhyun." dedi kendini tanıtarak.
Yoora heyecanla gülerek, "Ah, bilmez miyim!" diyip gülmeye başlayınca yanlarındaki herkes onun bu tatlı tepkisine gülmüştü. "Park Yoora." dedi o da karşılıksız bırakmamak için Baekhyun'ı.
Chanyeol, Baekhyun'a dönüp, "Teşekkürler geldiğin için," dedi ama sonradan gelen ablasının şaşkın bakışlarını fark edip, "...geldiğiniz," diye düzeltti, "Geldiğiniz için teşekkür ederiz." Bu küçük şeyle Baekhyun çok eğlenmiş, ufacık da bozulmuştu.
Garip ortamı bozmak isteyen Minju, Chanyeol'e dönüp "Sen patronumuzu bir masaya yerleştir, ben Yoora ile ilgilenirim." dedi Yoora'ya tebessüm ederek. Chanyeol de Minju'ya teşekkür edip Baekhyun'a yolu gösterdi.
"İsterseniz bizimkilerin yanına götüreyim, isterseniz tek masaya alabilirim." dedi cevap bekleyerek. Baekhyun da 'Chanyeol'unkileri' merak edip, "Tek kalmayayım." dedi ve Chanyeol'un gösterdiği masaya doğru yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boss :: chanbaek
Fanfic❝Benim tasarladığım gömlek, benim sevgilimin üzerinde; sevdim bunu.❞ 230818