19

2.3K 211 27
                                    

İyi okumalar

*

"İşin var mı?" Baekhyun, kolları hala Chanyeol'un boynuna sarılıyken. "Yemek mi yesek dışarıda?" dediğinde Chanyeol'un yüzündeki merakı karşılamıştı.

Chanyeol, biraz düşündükten sonra ona gülümseyip "Daha güzel fikirlerim var." dedi. "Sana mı gidelim bana mı?"

*

"Beğendin mi?" Baekhyun, ağzındaki yemeği çiğnerken ona merakla bakan Chanyeol'e dikmişti gözlerine. Her geçen gün daha çok hayran oluyordu sevgilisine. Baekhyun, Chanyeol'un şirkette söylediğinden farklı şeyler çıkarmıştı ama ikisi, Baekhyun'un evine gittiklerinde Chanyeol, ona yeni öğrendiği tariflerle yemek hazırlamıştı.

Ağzındakini zorla bitirdiğinde sadece anın büyüsüne kapılıp "Aşığım sana." demekle yetindi.

Bunu söylemesiyle Chanyeol anında donmuştu. Baekhyun da ne dediğini fark ettiğinde öylece bakakalmıştı Chanyeol'un suratına.

Bunu daha önce konuştuklarında aralarındaki şeyin aşk olmadığını söylemişlerdi ama şimdi Baekhyun'un söyledikleri... Chanyeol, Baekhyun'un bunu öylece söyleyeceğini düşünmemişti hiç.

Arada kaynayacak şekilde söyleyeceğini düşünmemişti.

Baekhyun, gerçekten artık söylediği gibi hissediyordu ama aynı şekilde o da böyle bir anda söylemeyi beklemiyordu.

Merakla Chanyeol'un vereceği tepkiyi beklerken Chanyeol, ne yapacağını bilemeden yeni oturduğu masadan hızla kalkıp ocaktaki tencereyle uğraşmaya başladı. Baekhyun, bu tepkiyi beklememişti. Bir cevap isitiyordu.

Her şey iyiyken iyi yaptın Baekhyun.

Aklındaki düşüncelerle boğulacakken Chanyeol, daha fazla dayanamamış bir anda tencereyi bırakmış, çıkan sesle irkilen Baekhyun'a doğru sertçe yaklaşmıştı.

Baekhyun, korkuyla omuzları dikleşmişken Chanyeol, iki eliyle Baekhyun'un yüzünü kavrayıp bir şey söylemek için ağzını açmıştı.

"Baekhyun," diye söze girmişken Baekhyun, panikle araya girdi: "Hayır dur!" diye izin vermedi konuşmasına. "Boş ver yani." dedi ve yüzündeki elleri itti.

Chanyeol, ne olduğunu anlayamamıştı. Boş mu ver?

Hayalindeki olay kesinlikle bu değildi.

Baekhyun, hala panik halinde ama Chanyeol'un yüzüne bakmamaya çalışarak yemeğine gömüldü.

Chanyeol, hayal kırıklığına uğramıştı. Kesinlikle böyle düşünmemişti bunu söyledikleri anı. Önce laf arasında geçirmiş, sonra pişman olmuştu Baekhyun. Chanyeol'un kalbine ağır gelmişti.

Baekhyun da önce anın büyüsüyle söylemişti ama daha sonra Chanyeol'un yüzündeki ifadeden sonra onun henüz böyle bir şey söylemeye hazır olmadığını düşünmüştü. Sevilisiydi apaçık ama ilişikilerinin başında birbirlerine söylemişlerdi aşk olmadığını bu çekimin. Henüz de demişlerdi ama ikisi de böyle arada söylenmesini beklemiyordu.

Baekhyun korkmuş, Chanyeol üzülmüştü.

*

Baekhyun ve Chanyeol, yemekten sonra çok konuşmamış, ikisi de gergin gergin vakit geçiriyorlardı.

Gece olup yatmaya hazırlanırken hala birbirlerine bakmıyorlardı. Işığı kapatıp ikisi de yatağa girdiğinde aralarındaki gerginliği de yanlarında getirmişlerdi yatağa. Chanyeol'un en sevmediği şeydi.

Konuş! Chanyeol, aklına dolan düşüncelerle yanında kendisine sırtını dönmüş yatan bedenin sırtına dokunup dikleşti.

"Baekhyun..." diye fısıldadı. Baekhyun, sıkıca kapattığı gözlerini rahatlatmış, olacaklardan korkarak o da aynı şekilde dikleşti.

"Chanyeol, bak..." diye girecekken bu sefer onu durduran Chanyeol oldu. "Baekhyun merak etme. O an öylesine söylediğini biliyorum." dedi ve devam etti, "Ama ben bunu gerçekten hissediyorum ve sana böyle davranmam sadece böyle bir şeyin arada kaynayıp gitmesini istememdi."

Kendini açıklamış olmanın verdiği rahatlama, Baekhyun'un tepkisini beklemenin verdiği stresle birleştiğinde kalbi çıkacak gibi olmuştu Chanyeol'un.

Baekhyun, duymayı beklemediği sözlerin ardından tek kelime edememiş, "Ben..." diyebilmişti sadece.

"Senden cevap bekliyor değilim. Sevgilimsin zaten, bunları da konuşmuştuk önceden. Sadece bilmeni istiyorum. Benim sana olan hislerim çığ gibi büyüdü, aşkı geçti gitti çoktan." durdurdu onu Chanyeol.

Baekhyun, hala şaşkınlıkla Chanyeol'u izlerken durduramadı kendini. "Ben çok aşığım sana Chanyeol. Öylesine söylenmiş bir şey değildi." dedi sadece. Bu sefer kaybolmuştu Chanyeol'un ona şaşkınlıkla bakan gözlerinde.

"Benim son günlerdeki saçma davranışlarım hep seni işimin önüne koymaya başlamamdı. Bugünkü tavrım da Aşkımın yüzüne çarpmasıydı." Sözlerine devam ederken elleri kendiliğinden Chanyeol'un yüzünü bulurken Chanyeol da aldığı cevabın verdiği dolu hislerle yüzündeki elin birini tutup yanağından dudaklarına kaydırdı.

Birbirlerinin gözlerine dalıp gittiğinde, ikisi için de zaman durmuştu. Her şey kaybolmuş, sadece ikisi kalmıştı.

Chanyeol, dudağındaki pürüzsüz eli tekrar yanağına çekmiş, sonsuza kadar bıkmadan usanmadan Baekhyun'a söyleyebileceği cümleyi kurdu tekrar: "Senin karşında ellerimdeki aşktan, sevgiden başka bir şey yok. Kalbimde senden başka bir şeyin olmadığı gibi."

*

içime sinmeyen bölümle geldim ama tatlı da oldu gibi, biraz yazabiliyordum eskiden, şimdi yazdığım şeylerden hiç hoşlanmıyorum, sıktıysam hata yaptıysam affedin lütfen

çok çok çok uzun zaman geçti, farkındayım bu konuda da özür dilerim

neyse uzatmayacağım,

seviliyorsunuzzz

boss :: chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin