"Yalnız Baekhyun, şu Park Chanyeol denen çocuk, ef-sa-ne!" dedi Hyunjae hevesle. Öğle arasında Hyunjae'yle birlikte yemek yemeye gelmişlerdi. "Görelim bakalım efsane mi değil mi." diye cevapladı Baekhyun ağzına yemeğinden bir parça atarken.
Arkadaşının durgun halini gören Hyunjae, boğazını temizledi ve oturduğu yerde dikleşirken, "Senin," dedi. "Jun'la n'oldu?" diye devam etti.
Baekhyun bir anlığına ağzındaki yemeğini çiğnemeyi durdurdu, gözleri daldı. Hyunjae bunu fark ettiğinde kaşlarını çattı. Baekhyun'dan bir süre daha cevap gelmediğinde dayanamayarak, "Baekhyun?" diye dikkatini çekmeye çalıştı.
Baekhyun, kendine gelerek silkelendi, yemeğini yemeye devam etti. Hyunjae'yi ise "Ayrıldık." diye geçiştirdi. Bunun hakkında konuşmayı gerçekten istemiyordu. Hızla konuyu değiştirdi.
"Park Chanyeol, yarınki çekimlerde iyi iş çıkaramazsa kimi seçeceğiz?" diye sordu.
Hyunjae ukala bir gülümseme sundu, "Öyle bir şey mümkün değil patron, çocuk efsane diyorum sana, dinlemiyor musun?"
"Bugün gördüm biraz," dedi Baekhyun. "Fena değildi ama seçmelerdeki diğerleri de çok kötü değildi."
"Görmüşsün işte, diğerlerine bin basar bu. Hem araştırdım ben eski ajansları çocuğu öve öve bitirememiş."
"Hmm, sadece ajansları değil, çocuğun resmen fan kitlesi var." dedi Baekhyun gözlerini imalı imalı devirirken.
Hyunjae ne diyeceğini şaşırmış şekilde yamuk bir gülüş sundu sadece yemeğine bakan Baekhyun'a. "Araştırmış birileri." dedi büyük bir kahkahadan sonra.
Baekhyun da yemeyi kesti, çatalını bıraktı. Ağzını peçeteyle kibarca silerken, "Yemeğin bitti sanırım gidelim hadi." dedi ve hesabı istedi.
*
"Channie, işi aldığına o kadar sevindim ki!" dedi Minju.
Minju ve Chanyeol çocukluktan beri çok yakınlardı. İşi Chanyeol'e de Minju önermişti ama biliyordu ki patronu böyle tanıdık işlerinden nefret ederdi. Bu nedenle şirkette ikisi de birbirini görmezden gelmişti. Şimdi de öğlen arası olmasıyla Minju, Chanyeol'ü yemek ısmarlamaya götürmüştü.
İkili birlikte çokça eğlendikten sonra aranın da bitmek üzere olduğunu gördüler. Minju hızla hesabı isteyerek, "Daha Bay Byun'a planları anlatmam lazım." dedi. Chanyeol gözlerini kısıp konuyu Baekhyun'a getirmenin yolunu aradı.
Başından beri amacı buydu fakat bir türlü getirememişti konuyu.
Minju hesabı ödeyip Chanyeol'ün arabasına geldiklerinde Chanyeol boğazını temizleyerek, "Şu Bay Byun," dedi. "Nasıl biri?"
"Ya Chanyeol, patronum diye demiyorum, o kadar iyi bir insan ki. Diğer patronlara benzemez, bizimle daha çok arkadaş gibi takılır. Derdimizi dinler, anlayışlıdır bir kere. Ha iyi özelliklerini saysam bitiremem ama böyle anlatıyorsam da sanma ki gevşek biri, hayatımda tanıdığım en otoriter insanlardandır kendisi..." Minju anlatmaya devam ederken Chanyeol'ün tüm dikkati arkadaşındaydı.
Chanyeol Baekhyun'dan etkilenmişti. O odada gözleri en çok kendi üzerinde gezinirken biraz gerilmişti fakat giyinme odasında onu çıplak gördüğünde Baekhyun'ın tepkisi Chanyeol'ü oldukça keyiflendirmişti.
Şirkete geldiklerinde, ikili kapıdan girerken aynı anda Hyunjae ve Baekhyun da eş zamanlı olarak şirkete gelmişti.
Hyunjae ikiliyi gördüğünde kaşları çatıldı, Baekhyun'a dönüp parmağıyla gülüşen ikiliyi gösterdi: "B-Bu ne şimdi!" Baekhyun da Hyunjae'nin gösterdiği yere baktığında kaşları çatıldı. Adımları hızlandı, sonunda onlara yetiştiğinde ani bir hareketle Chanyeol'e omuz atıp önlerine geçti.
Geçerken de Minju'ya kısa bir süre bakıp, "İki dakika içinde odamda olmanı istiyorum, rapor için." dedi. Baekhyun'ın omzu acımıştı dev gibi bir çocuğa omuz atmasıyla, kabul, ama bunu belli edemezdi.
İkili şaşırırken ikinci bir hareket de Baekhyun'ın arkasından gelen Hyunjae'den geldi.
Hyunjae de Chanyeol'e omuz atıp geçerken o da Minju'ya, "İyi eğlendiniz umarım," dedi. Sonra Chanyeol'e bakarak devam etti: " Odamda ol, prova vakti." diyerek Baekhyun'a yetişti.
Arkalarında bıraktıkları iki şaşkın genç, ne olduğunu anlamak için bir süre birbirlerine baktılar. Aynı anda omuz silkerek yürümeye devam ettiler.
*
İki bölüm oldu ama çok bir olay olmadı sadece giriş olarak düşünün olur mu🤧
İlk bölümden gösterdiğiniz ilgi için de teşekkür ederim çokça ortaya kötü bir şey çıkarmaktan o kadar korkuyorum ki umarım sizi hayal kırıklığına uğratmam🤧💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boss :: chanbaek
Fanfiction❝Benim tasarladığım gömlek, benim sevgilimin üzerinde; sevdim bunu.❞ 230818