Je noc. Mladý chlapec, jehož havraní vlasy vlály do větříku,se toulal po lese a nevěděl kudy kam. Byl sám a neměl nic. Ani to podělané oblečení. Měl na sobě jen roztrhané boxerky. A to z toho důvodu,že když byl naposledy ,,doma" stihl si převléci pouze boxerky.Nemohl říci,že nemá sílu. To ne. Protože cítil, že není člověk a že mu síla rozhodně nechybí. Jako kdyby ho něco pohánělo v před. Samozřejmě to byl ten pocit toho,že by mohl zemřít. Nechtěl zemřít. A proto šel a šel.
Kdyby totiž nešel,mohli by se ho zmocnit nějací zlí lidé a to fakt nechtěl. Stačilo,jak mu ti zlí lidé zabili rodiče před očima. A to jen kvůli němu. Tuhle vinu si bude nést po celý svůj život. Jeho rodiče zemřeli kvůli němu...
Dorazil,po asi deseti hodinách bloudení v lese, na okraj města. Nedokázal poznat,co za město to bylo. Ale s nápisem,který stál na ceduli mu to došlo. Když byl menší,s maminkou se učil jazyky,takže by se kdyžtak dorozuměl.
Pomalým krokem se tedy rozešel a snažil se co nejvíce skrývat. Chodil kolem lidí,kteří na něco koukali,jako kdyby viděli ducha. Tak,on možná i tak vypadal. I hůře. Měl poškrábaný obličej, skoro celý nahý,špinavé tělo.
,,Konečně.." vydechl zoufale,když spatřil nějakou barabiznu, která vypadala,že je opuštěná. Rozhlédl se kolem a když zjistil,že je vlastně tma a žádní lidé tu nechodí,zamířil dovnitř. Zkusil otevřít dveře,ale byly zamknuté.
Tam popadl nějaký klacík a pokusil se odemknout. K jeho štěstí se dveře otevřeli. Musel se trochu pousmát,protože si bude moci sednout a na chvíli si dát šlofíka. Jeho tělo totiž nese dost ran.
Vešel dovnitř a rozhlédl se kolem. Bylo to tu hodně špinavé a neuklizené. Hodně věcí tu bylo zníčených a rozbitých. Taky na zdech,které byli zcela vybledlé,vysely obrazy. Jeho zvědavost ho přemohla a tak si všechno hezky prošmejdil.
Když ho to po té hodince přestalo bavit,našel si místečko v koutu. Přitáhl si tam jednu matraci z gauče a lehl si. Trošku se zamaskoval,aby raději nebyl vidět. Poté znovu zalehl a do pár minut usnul.
ČTEŠ
vampire desires || v k o o k
FanfictionPříběh se odehrává ve škole pro mladé upíry. Jedná se o školu,kde se upíři chrání před lidmi. Ano. Před lidmi. Lidé jim totiž už po staletí ubližují. Proto vymysleli různé věci na to,aby je nemohli lidé spatřit,nebo dokonce i najít. Jednoho dne skup...