17. Cvičící týden?

296 21 0
                                    


,,Takže,teď si přijdete ke mně a vylosujete si papírek," pan učitel vytáhl papírek,na ukázání jak na to. ,,když ho vylosujete,sedněte si a počkáte,než budou mít všichni. Poté se mrknete, koho máte a uděláte dvojici. V této dvojici budete týden," usmál se učitel.

,,Týden?" podivila se jedna upírka. ,,Ano,týden. Tento týden je totiž cvičící týden. Nebudeme vás nějak drtit,ale chceme vás taky něco naučit." oznámil jí klidně. ,,Tak,teď pojďte. Každý po jednom!" vykřikl,když se tam všichni přihrnuli.

Jungkook tam šel jako jeden z posledních. Všichni se tam přihnali a rozebrali to. Teď jen doufal,aby byl s někým z kluků. Nejlépe s Jinem nebo Jiminem. S těmi si je nejblíže. ,,Koukej! Mám Taehyunga!" vykřikla radostně jedna z holek ve skupince.

Jungkook se na ni nezaujatě podíval. Chápal její radost,ale teď byl nervózní,s kým bude ve dvojici on. Papírek otevřel a vykulil oči. Bylo tam napsané velkým a tučným písmem slovo
'Taehyung'. Nechápal,jak mohla mít stejné jméno...

,,Koho máš?" vytrhl mu papírek zvědavý Jimin. ,,Cože?! Ty máš něj?!" vyjekl,až se na ně všichni otočili. ,,Pššš.." ztišil ho a sedl si. ,,Proč tolik křičíš?" zamračil se na něj černovlásek. Teď se na ně všichni zkoumavě koukali.

,,Teď si přisedněte ke své dvojičce. Budeme mít odpočinkovou aktivitu." oznámil jim učitel. Jungkook na sucho polkl. Podíval se směrem k Taehyungovi a uviděl čtyři holky,které se tam hrnuli. Pořád se shazovali dolu ze židle,aby tam mohla sedět jen a jen ta jedna.

,,Jdi," popohnal ho Jimin. Jungkook si nejistě stoupl a rozešel se k Taehyungovi. ,,Ehm.." odkašlal si nahlas. Všichni se na něho otočili, i Taehyung. ,,Myslím,že máte špatný lísteček." řekl potišeji upírkám,které mu ukazovali jejich tesáky.

,,Ukaž mi ho," řekl Taehyung a vzal si jeho lísteček. Byl to ten správný. Nebyl tam nádznak fixi ani něčeho jiného. V duchu se usmál. ,,Sedni si," pokynul mu a holky vstali. Jen závistivě se na něho koukali. Chtěli tam totiž sedět ony.

,,Tak tedy,když už jsme hotoví,začněme." tleskl si spokojeně učitel,který začal vysvětlovat jejich dnešní aktivitu.

***

,,Nezapomeňte,že v této dvojici budete celý týden!" oznámil třídě jejich učitel,který s nimi právě dokončil aktivitu. Studenti na to ihned chápavě přikývli a vypařili se ven ze třídy. Černovlásek pořád ještě potichu seděl a mlčel.

Nevěděl,zda se má jen zvednout a odejít,nebo prostě říct to zpropadený 'ahoj'. Při aktivitě se s Taehyungem docela dobře komunikovalo. Akorát ho štval ten fakt,že se s ostatními upíry moc nebaví. Chtěl vědět proč.

,,Ty nepůjdeš za klukama?" ozval se hluboký hlas,od sedící osoby vedle černovláska. Jungkook se na Taehyunga podíval a na sucho polkl,zakroutil hlavou. ,,Nevím," dodal. ,,Nevíš?To znamená,že teď nemáš v plánu nic?" zajímal se hnědovlásek.

,,No," zamyslel se Jungkook. ,,asi ne. Proč?" koukl na hnědovláska tázavým pohledem. Připadalo mu podezdřelé,že se o něho takto zajímá. O nikoho se nikdy nezajímal a teď najednou bum bac a je to. Nevadilo mu to,to ne. Ale bylo to divné. Nutilo ho to červenat se..

,,Hmm," zabručel zamyšleně hnědovlásek. ,,dnes v 18:00 přijď do parku. Chci ti něco ukázat." pousmál se Taehyung a Jungkook jako kdyby ztratil dech i duši. Měl tak krásný úsměv! ,,D-dobře,ahoj." vystřelil ze židle a odběhl ven.

Jeho líčka měla totiž červený odstín. Nechtěl, aby hnědovlásek viděl jeho tváře. Bylo to pro něho trapné.

Doběhl do svého pokoje,kde na něho už čekal Jimin. Hned při zabouchnutí dveří, Jimin vyskočil do stoje a koukl na něho. ,,Ježíši!Co je?!" polekal se růžovlásek hned. ,,N-nic. zakoktal na něho Jungkook a rozeběhl se do koupelny.

Svlékl se do naha a pustil na sebe vodu. Bylo to divné. Celou dobu mu totiž tekla studená. Nechal to pro tentokrát být a vylezl ven. Oblékl se do něčeho teplého a posadil se na postel. Nad vzpomínkou na jeho úsměv opět zčervenal.

,,Co ti je Kooku? To jsi snad natáčel porno či co?" nazvedl tázavě obočí Jimin. ,,Ne." zamračil se Jungkook. Není takové nadržené prase. ,,Nebo jsi ho snad viděl?" zajímal se růžovlásek. ,,Ne,neviděl a ani nenatáčel Jimine." řekl mu vážně a zalehl do postele.

,,Tak co teda?" zajímal se dál. ,,Dnes půjdu s Kimem Taehyungem ven!"

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat