28. Je unavený..hodně

273 19 0
                                    


Je odpoledne. Černovlásek si ani neuvědomuje, jak moc prospal. Je hodně unavený a nedokáže si prostě pomoci. Hlavně tu je problém. Celou dobu,co ,,spal", vlastně nespal.

Něco ho v tom drželo. Jako kdyby se mělo něco stát. Nevěděl,co se děje. Z tohohle místa ale neměl dobrý pocit. Celkově. Z tohohle táboru,z tohohle místa,lidí.

Konečně se teď dopracoval k tomu,že by asi měl vstát. Sice je pořád unavený,ale musí na program. Nechce mít problém a už ho určitě Jimin a ostatní hledají.

Jungkook pomalu otevřel oči a něco si zabručel. Sedl si,promnul si oči a otřásl se zimou. ,,J-je tady z-zima." zamumlal si pro sebe a došel si pro mikinu. Tu si oblékl a zamířil na program.

Došel po nějaké chvíli ke skupince upírů. Asi nebyli od něho ze školy,jelikož je nezná. Tak je nepatrně omrkl a radši se rozešel pryč. ,,Hej! Co máš jako za problém?!" křikl po něm nějaký chlapecký hlas.

Otočil se a spatřil kluka. Podobně starého,jako je on,ale vypadal dost namakaně. Taky by chtěl mít takové svaly. ,,C-co?" zakoktal ze zimy.
,,Ptal jsem se,co máš za problém?!" zavrčel na něj. Jungkook se na něj zmateně podíval.

,,Nemám žádný. Jen jsem si vás spletl s mou partou," řekl a pouklonil se. ,,Už půjdu. Už mě musí hledat," řekl a rozešel se pryč. To ho ale neznámý kluk chytil za zápěstí a stáhl k němu nazpátek.

Jungkook bolestně zavrčel. Měl opravdu sílu. Najednou se ale ta bolest rozplynula a před ním stál Taehyung. Zaujmul ochranný postoj a stál před černovláskem,jako kdyby mu šlo o život.

,,Nech ho být," ozval se hluboký hlas,patřící Namjoonovi. Vyšel ze zadu dopředu a v závěsu za ním šli ostatní. Jin a Jimin si stoupli k Jungkookovi a nechali Joona mluvit.

,,Oh-..omlouvám se." uklonil se najednou neznámý kluk. ,,Netušil jsem,že je-.." ,,To je teď jedno. Nech ho být a neopovažuj se mu ublížit." řekl mu Joon rázně a chlapec pouze přikývl.

S jeho skupinkou ihned odešli a nechali je tam být. Jungkook si ani moc neuvědomoval situaci. Bolelo ho zápěstí. Zmáčkl ho opravdu silně a teď ho to bolí.

,,Bolí?" ucítil jemný dotek na jeho bolavém zápěstí. Černovlásek zvedl pohled a setkal se tak s Taehyunga pohledem. Zase ty jeho oči ho propálily skrz naskrz,ale v tom dobrém smyslu.

Ale jako svou obvyklou reakcí ucukl rukou a sklopil pohled k zemi. ,,JK?" ozval se hlas Yoongiho. Černovlásek se ohlédl a koukl na bělovláska. ,,Je ti něco? Udělal ti něco?" zajímal se. ,,Ne,v pohodě." řekl mu stručně černovlásek a ruku spustil podél těla.

,,Dobře. Teď pojďte. Máme program." řekl Joon vůdcovsky a tak zamířili za zbytkem jeho třídy.

****

,,Konečně." vydechl úlevně Hoseok,když si sedl na lavičku,ve venkovní jídelně. Yoongi zrovna přišel od automatu s pitím. ,,Ta voda je snad dražší než můj dům." zabručel a sedl si vedle Hobiho.

,,Nekecej. Všichni tady víme,že seš bohatej,tak nám to laskavě nepřipomínej. Připadám si kvůli tobě chudej." řekl mu nabručeně Hobi. Yoongi se nad tím uchechtl. ,,Prosimtě. Nejsem tolik bohatej. To,že můj táta je v radě neznamená,že jsem milionář." řekl jako kdyby stížnost.

,,Vždyť milionář jsi,ty idiote!" plácl se po čele Hobi. Yoongi se zamračil a dal mu pohlavek. ,,Neříkej mi tak. Nejsem idiot a moc dobře vím,co dělám. Nezapomeň,že milionáři můžou spáchat vraždu,aniž by se to někdo dozvěděl."

,,To mi tady teď říkáš,že mě večer udusíš a spácháš vraždu?!" vykulil na něj Hoseok oči. ,,Ty seš fakt idiot," plácl se po čele Yoongi. ,,Dost kluci. Nehádejte se znova." zabrblal na ně Jimin.

,,Jimine. My se nehádáme," koukl na něj Yoongi. ,,My se pouze dohadujeme a vyměňujeme názory." dodal Hobi a mrkl na něj. Jimin trochu nejistě přikývl,ale to si všiml černovláska,který seděl opodál.

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat