,,Musíte s tím něco udělat. Víte,co je zač a tak by ho chtělo nějak..nějak zneškodnit." řekl muž,sedící v křesle. ,,Proč bych ho zneškodňovala? To je blbost pane Ine. Potřebujeme ho." zamračila se žena,sedící v čele stolu.,,Helgo," ozval se jeden z deseti mužů. ,,Moc dobře víte,že je pro naše studenty nebezpečný. Pokud by se něco stalo-.." ,,Nic se nestane. To vás ujišťuji." přerušila ho paní ředitelka trochu vytočeně.
Nechápala,proč se tolik bojí. Je to chlapec, který zažíval celý svůj život teror. Většinou takový lidé nezmění svou povahu a nestanou se padouchem. Právě naopak. Budou soucítit a nebudou chtít ostatním ubližovat!
,,Moc dobře víte,že svůj názor nezměním. Je tu pravidlo. Pokud se ho někdo jakkoliv dotkne,nebo mu ublíží,má hlavu dole. On není schopný někomu-.." ,,Paní ředitelko!" rozevřeli se dveře do kořán a dovnitř vběhl Jaemin.
,,Co se děje tolik naléhavého Jaemine,že musíš rušit naši radu?" trochu se žena zamračila. ,,O-on. Paní ředitelko,on-.." nedokázal to ze sebe vykoktat. ,,Pojď sem Jaemine." pokynula mu klidně. Jaemin se k ní rozešel a stoupl si k ní.
,,Zhluboka se nadechni." pokynula mu a přiložila svou dlaň na jeho líčko. Zavřela oči a nechala svou moc pracovat. Po několika sekundách zděšeně otevřela oči a dlaň odendala.
,,T-to on?" vydechla s nevěrou v hlase. ,,Ano." odpověděl Jaemin hned. Paní ředitelka zasedla rovně do křesla a nadechla se. ,,Co se děje?" zeptal se muž,v druhé řadě. ,,Nic. Jen tu máme menší komplikace. Rada se pro teď ruší." rychle to dořekla a s Jaeminem opustila místnost.
Musela to rozdýchat. Nechtěla,aby se tohle stalo. Ale stalo se. Chlapec ublížil někomu. Avšak,potřebovala názor obouch stran. Hlavně, dnes je první den,co je upírem. Jeho vztek nemá v tuto chvíli meze.
,,Zavolej mi Namjoona. Hned." zavelela a odešla do své kanceláře. Jaemin se ihned rozeběhl a začal tedy hledat onoho chlapce.
***
,,Jsi už v pořádku?" zeptal se starostlivě Jimin černovláska,který klidně seděl na lavičce a koukal do mima. ,,Jsem.." zamumlal nepřítomně. Kluci z jeho chování měli obavy. Nic o něm nevěděli a proto ani nevěděli,proč tolik vyváděl.
,,Namjoone!" vyjekl chlapec,běžící ke skupince upírů,sedících v parku. ,,A sakra.." zaklel Joon. Poznal,že to znamená něco blbého. Jaemin chodí vždy jen,když se něco podělá. A právě teď má blbý pocit,že ví,co se podělalo..
,,Na..namjoo..ne.." vydýchával se,když doběhl k nim. ,,Co se děje?" zeptal se narovinu. Jaemin zvedl pohled a setkal se s očima Jungkooka. Ustoupil o krok dozadu a na sucho polkl. Bál se ho. A taky měl důvod..
,,Je tu malér." vydechl na Joona. ,,Malér? Kvůli čemu?" nechápal Namjoon. Moc dobře věděl,kvůli čemu. Chtěl ale informovat kluky. Má totiž zákaz mluvit o takovýchto věcech před nimi. ,,Kvůli němu." ukázal ukazováčkem na Jungkooka.
Ten se na něho vylekaně podíval. ,,Co to znamená Joone? Udělají ti něco?" vyhrkl ze sebe černovlásek hned. Měl obavy,že napáchal škody a někdo kvůli němu zase zemře. ,,Ne...Neboj se. Nic to není,"zvedl se Namjoon. ,,budu hned zpátky." řekl a odešel s Jaeminem pryč.
ČTEŠ
vampire desires || v k o o k
FanficPříběh se odehrává ve škole pro mladé upíry. Jedná se o školu,kde se upíři chrání před lidmi. Ano. Před lidmi. Lidé jim totiž už po staletí ubližují. Proto vymysleli různé věci na to,aby je nemohli lidé spatřit,nebo dokonce i najít. Jednoho dne skup...