35. A jsme v pasti

277 16 0
                                    


Je noc. Zhruba 22:00 a celá parta upírů počkali v pokoji,aby pohlídali jejich kamaráda Jungkooka. Když se Taehyung vrátil k ostatním,řekl jim,co mu řekl černovlásek. Okamžitě začali jednat. Někteří došli pro posili. Ostatní hlídali,nebo se šli vyspat.

Přeci jen,hlídali ho tam dva dny. Ani jeden z nich pořádně nespal. Bylo dost osvěžující se alespoň na chvíli vyspat. Takhle nějak to popisoval Yoongi, když se ho ostatní zeptali,jak se vyspal.

V pokoji panovalo ticho. Všichni v pokoji spali. Někteří na gauči,někteří na zemi a Taehyung s Jungkookem. Tedy,lehl si k němu,když se nikdo nekoukal. Potom si ale přelehl a sedl si na židli. Na té usnul a spal jako zabitý.

,,Zvedni ho,ne?! Nemáme moc času," ozval se potichý hlas. Namjoonovi to připadalo nějaké divné. Pomalu otevřel oči a na chvíli se mu zarazil dech. Uviděl dva muže. Byli to dva démoni. Drželi Jungkooka a snažili se ho odnést pryč.

Rychle jako blesk se zvedl a jednoho z nich chytil za nohu. Démon začal bojovat a snažit se Namjoonovi ublížit. Brzy se probudili ostatní a snažili se pomoci. Jenže se jim to nepovedlo. Démon použil portál a s Jungkookem se dostal pryč.

Taehyung popadl zraněného démona za krk a zvedl ho nad zem. Jeho oči zářili rudou barvou a mohli jste v nich vidět čirou zlost. ,,Kdo vás posílá?! Řekni mi to!" zavrčel na něj Taehyung. Démon vypadal dost překvapeně.

,,Řekni mi,kam jste ho odvedli,nebo tě tady na místem zabiju." hodil s ním o zeď a démon tak bolestně zakňučel. ,,Dobře,dobře! Řeknu ti to!" vyjekl bolestně a Taehyung ho tak zvedl.

,,Kam. A dělej,nerad čekám." zavrčel a démon se tak nadechl. ,,Posílá nás Gibora." řekl mu. ,,Proč?! Proč ho chce?! Chce mu ublížit?!" ptal se ho dál. ,,Chce jeho krev! Stejně jí ale nebude fungovat! Tak co řešíš?" optal se ho démon drze.

,,Co řeším?!" vyjekl na něj Taehyung a hodil s ním o zem. ,,Co řeším?! Řeším to,že toho kluka miluju a jestli mu zkřiví jediný vlásek,zabiju jí i tebe. Rozuměl si?!" zavrčel na něj a zvedl ho opět na nohy. Teď ho ale musel držet,protože démon už nemohl stát na nohou.

,,Takže teď nás dovedeš ke Giboře a pokud ne, slibuju ti,že ti tady na místě utrhnu nohy i ruce." rozhodl. Jimin a Jin ho ale od démona odtáhli a drželi. Potřebovali,aby se uklidnil. ,,Klid,Tae." řekl mu Jimin. Taehyung se na něj podíval a do několika sekund se uklidnil.

,,Já jsem v klidu. Jdeme," řekl a popadl démona za triko. Kluci si prohodili pohledy a rychle se sbalili. ,,Jak se tam dostaneme? Musíš mít portál. Kde je?" zavrčel na něj Taehyung. Démon vytáhl menší skleněnou kouli.

Se strachem v očích všem řekl,aby se chytili za ruce a neotvírali oči. Potom na jedno slovo vše probliklo a oni se objevili na jiném místě. Byl to obrovský hrad. Kolem byly kopce s lávou. Takové menší peklo.

,,Veď nás." řekl mu Taehyung a démon tak ustrašeně přikývl. Rozešel se směrem ke hradu a vedl je. Šli hodinu. Možná dvě. Až poté zahlédli bránu do hradu. ,,Někdo musí udělat návnadu a odreagovat ty stráže." promluvil na všechny Yoongi.

,,Nemusí. Stačí chvíli počkat." řekl Jin a tak chvíli počkali. Stráží se po chvíli rozešli jiným směrem a odešli. Kluci tak využili situace a šli. Proběhli bránou a dostali se do hradu. Šli dál,dokud nezastavili na chodbě.

Taehyung se zasekl u jednoho určitého obrazu. Byl to obraz s ženou a malým klukem. Něco mu připomínal. Nevěděl však co. ,,Jdem,Tae. Musíme jít," promluvil na něj Jin a odtáhl ho za ostatními.

Společně došli k obrovskému sálu. Nikdo tam nebyl. To si mysleli do té doby,co je neobešli z obou stran stráží a neuvěznili je v pasti.

——————-

HI ANGELS!!🕊

Doufám,že teď už spinkáte a nečtete si novou epizodu! Protože potřebujete sílu do nového dne!

Pro ty uličníky chci pořád hezkou dobrou noc.❤️

Love yaa

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat