22. Chci si promluvit...o všem.

306 22 0
                                    


,,Taehyungu?" ozval se rozespalý hlásek,který patřil chlapci s růžovými vlasy. Viděl,jak se neznámí chlapec proměnil a taky ho zajímalo,co po hnědovláskovi chtěl. On nebyl typ,který by zaváděl hádku a rozhodně ne s Taehyungem.

Hnědovlásek pořád stál na jednom místě a snažil se vzpamatovat. Nemohl přijmout fakt,že ho našel. Chtěl odsud pryč. ,,Taehyungu?" přišel k němu a položil hnědovláskovi ruku na rameno. Ten se z tranzu probudil a bleskově růžovláska shodil k zemi.

Byl to jeho reflex a v tuhle chvíli si neuvědomoval,koho shodil. ,,A-au.." vydechl Jimin,který ležel na zemi s vyraženým dechem. Hnědovlasý mladík na něho vykulil oči a rychle ho pustil. Nechtěl mu nějak ublížit.

,,O-omlouvám se.." zabrblal a odešel pryč. Jimin dost zaskočeně seděl na zemi a snažil se vzpamatovat. On se mu právě teď omluvil?



Černovlasý chlapec vše jen pozoroval. Viděl,jak se Taehyung popral s neznámým chlapcem. Ten neznámí chlapec mu někoho připomínal. Povědomě ho znal. Ale nedokázal si vzpomenout. Z jeho přemýšlení ho probudil obraz,jak Taehyung odchází pryč.

Proto se ihned zvedl,sbalil si věci a připravil se k odchodu. Avšak ho zastavil Namjoon. Chytil ho za zápěstí a zakroutil hlavou,aby za ním nechodil. ,,Nech ho být. Potřebuje klid," dodal vážně. Ale Jungkook chtěl vědět,kdo ten chlapec je.

Jeho zvědavost byla silnější,proto se vytrhl z Joonova sevření a běžel za ním. Taehyung šel sice rychlou chůzí,ale dohnal ho. Dohnal ho těsně před jeho pokojovými dveřmi.

,,Taehyungu," vyslovil jeho jméno s vážným tónem. Hnědovlásek se na něho otočil a povzdechl si. ,,Co tu děláš,Jungkooku?" ,,Co tu dělám? Chci si promluvit." řekl mu odhodlaně černovlásek.

Možná vypadal,že je dosti odhodlaný a připravený,ale uvnitř nebyl. Byl hodně nervózní a taky se styděl. Má na něho přece menší crush! ,,O čem chceš mluvit?" tázal se ho hnědovlásek nechápavě.

,,O všem." řekl mu Jungkook a strčil oba dva do pokoje. Zabouchl za nimi dveře a Taehyunga,i přes jeho protesty,odtáhl k posteli, kde si oba dva sedli. Poté nastalo ticho. Jungkook si nervózně mnul v klíně ruce a vymýšlel,jak začít.

Měl na hnědovláska hodně otázek,ale vlastně nevěděl,o čem chce přesně mluvit. Byl zmatený a hlavně ho znervózňoval pohled druhého chlapce,který ho už několik minut pozoroval.

,,O čem tedy chceš mluvit?" zeptal se znovu Taehyung,kterého přestávalo to ticho bavit. ,,N-no," začal Jungkook. ,,um...n-no-.." Najednou se černovlásek ocitl na zádech. Ležel na posteli a nad ním byl Taehyung. Ruce měl opřené vedle Jungkookovi hlavy a koukal se hluboko do jeho očí.

,,C-co t-to d-děláš?" vykoktal ze sebe černovlásek. Byl zaskočený,hodně. ,,Nic. Jen tě chci přimět k tomu,aby jsi mluvil." odpověděl mu jednoduše Taehyung. ,,Teď uděláme dohodu. Buď budeš mluvit,nebo ti dám polibek. Od čela,až po nohy. Je jedno kam," ušklíbl se Taehyung.

,,Podle toho,jak dlouho ti to bude trvat,budu počítat. Potom si hezky vypočítám místo a tam tě políbím. Tak tedy,o čem jsi chtěl mluvit?" zeptal se znovu. Jungkook byl celý zmatený. Nechápal,oč hnědovlasému chlapci jde. Avšak se mu to nelíbilo.

,,N-no,...o-o," ,,Jedna,dva,...tři,.." začal počítat a tím chlapce znervózněl ještě více. ,,O-o um...o-o.." snažil se vymáčknout,ale nedokázal odpovědět. Otázek měl mnoho a nebylo to jen od jednoho témata. ,,Stop," přestal počítat a naklonil se k černovláska uchu.

Taehyung se naklonil ještě blíže a vášnivě mu políbil ucho. Po polibku se odtáhl jen kousek a zašeptal. ,,Buď rychlý,nebo tě políbím tam,kde by to byl tvůj konec." ušklíbl se nad tím a odtáhl se úplně.

Koukal se dál do černovláska očí a přemýšlel. Přemýšlel,na co se zeptat. Bavilo ho ho takhle škádlit a proto nad tím přemýšlel. Nakonec ale vymyslel otázku,kterou by mohl něčeho dosáhnout.

,,Líbím se ti,že?" Jungkook vykulil oči. Nechtěl,aby to nějak zjistil. Nechtěl být tolik průhledný! Celý nad jeho otázkou zčervenal a tak pohled obrátil na stranu. Hnědovlásek se nad jeho reakcí zasmál a hlavu mu obrátil nazpět.

Hnědovlásek se koukal hluboko do jeho očí a zase přemýšlel. Teď se ale spíše snažil přesvědčit, aby ho nepolíbil. Aby ho nepolíbil, na ty jeho nádherné jahodové polštářky.

,,Víš co?" naklonil se k černovláskovi a políbil ho na rty. ,,utíkej za Jiminem. Promluvíme si později." rozhodl a zvedl se. Zmatený Jungkook chvílí jen ležel,poté se ale zvedl a přikývl. Bez jediné chvilky přemýšlení vyběhl ven z pokoje a zamířil za Jiminem.

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat