30. První...

310 24 4
                                    


Taehyung horko těžko odtáhl Jungkooka do chatky. Pořád se na jeho zádech vrtěl a něco mumlal. Dokonce se i stalo,že se černovlásek omylem dotkl rty Taeho krku.

Nad tím se Taehyung zastavil a snažil se neudělat nějakou blbost. Přecejen jsou v kampu a každý ho sleduje...

V chatce ho opatrně položil na postel a přikryl. Zkontroloval mu teplotu i dech a oddechl si. Teplotu neměl a klidně dýchal. Asi byl opravdu jen unavený...Pomyslel si hnědovlásek.

S povzdechem se zvedl a šel ke své posteli,kde vytáhl flašku a napil se vody. Cítil totiž,jak je najednou nadržený. Je v blízkosti toho nejatraktivnějšího člověka na světě a ještě k tomu se tento človíček otřel ,,náhodně" o jeho krk rty.

,,Dost," zavrčel na sebe přísně a zatřepal hlavou. Nechápal,proč tohle dělá. Nikdy nikoho nemiloval a přeci to nebude měnit! I když...kvůli tomuhle klučíkovi by to zhodnotil.

Z jeho myšlenek ho probudil zvuk mumlání. Ohlédl se a spatřil Jungkooka. Otočil se směrem k němu,takže mu viděl do obličeje. Nemohl si taky nepovšimnout,jak zamračený pohled měl.

,,Asi se mu zdá noční můra.." zamumlal a zvedl se. Došel k němu a přiklekl si. Prohrábl mu jeho jemné havraní vlásky a pousmál se. ,,Tak nevinný,ale přitom tak nebezpečný." zamumlal a černovlásek něco najednou zamumlal.

Byla to hodně smíchaná slova,ale hnědovlásek dost rychle pochopil,co řekl. Taehyung. Toť je slovo,které zaznělo z těch roztomilých úst. Taehyung byl trochu v šoku. ,,Zdá se mu o mně?" podivil se nahlas.

Přiklonil se k němu a políbil ho na čelo. Nechtěl,aby mu v jeho snu ubližoval. Proto ho políbil. Jungkook se ihned přestal mračit. Tae se spokojeně usmál. Teď ho ale zaujala jedna věc.

Černovlásek nějak záhadně načpulil rty. Asi se mu zdálo,že někoho chce políbit. Napadlo ho. Ihned na to ho napadl další plán.

Přiklonil se,co nejblíže to šlo a nadechl se. Chvíli pozoroval ty jeho rty, až je políbil. Dal mu rychlý polibek,ale to jeho touhu nenaplnilo.

Natáhl se k němu znovu a políbil ho. Hezky dlouze a procítěně. V tu chvíli se ale stalo něco,co ho vyvedlo z míry.



















Jungkook jeho činu odpověděl a zapojil se do polibku. Taehyung si v tu chvíli nic moc neuvědomoval. Jen ho chtěl líbat a ochutnat ty jeho nádherné rty,které má každou chvíli chuť zlíbat.

Taehyung si chvíli po propojení vyžádal o vstup jazyka. Ten mu černovlásek povolil. Tak mu hnědovlásek prošmejdil ústa a přitom se přehoupl nad něj. Takže teď leželi tak,že Jungkook byl na zádech a Tae nad ním.

Když se kvůli vzduchu museli odpojit,učinili tak a Tae trochu zabručel. Jungkook se na něj podíval a ještě popadal dech. Koukali si navzájem hluboko do očí a Taehyungovi to přinášelo krásný pocit ve hrudi.

S úšklebkem se do jeho rtů opět pustil a vychutnával si každý kousek. Jeho spodní ret chvíli žužlal,když ho to přestalo bažit,šel na jeho krk. To Jungkook vydal hrdelní vzdech.

,,Tvá slabina..hmm?" zamumlal svým hlubokým hlasem Taehyung,když se rty dostal k černovláska uchu. Ten nahlas vydechl a skousl si ret. Taehyung se jen uchechtl.

Najednou ale Taehyung přestal a odtáhl se od něj. Jungkook se na něj zmateně podíval a Tae se tak pousmál. ,,Měl by jsi spinkat," řekl mu při zandání pár vlásků za ucho.

Jungkook přikývl a tak z něho hnědovlásek slezl. Nechal černovláska pořádně lehnout do postele a přikryl ho. Ještě před odchodem mu věnoval úsměv a počkal,než usne.

Až usnul,odešel se projít. Potřeboval přemýšlet. Tohle totiž nezažil celých 300 let,od jeho prvního a zároveň posledního polibku.

🐰🐯

Ahojky!! Rozhodla jsem,že tahle kniha byla docela dobrá a tak jsem ji znovu zveřejnila no. Doufám,že jsem vás nějak nenaštvala. Budu teď vydávat i tady heheh.

Budu toho mít opravdu hodně,ale budu se snažit!

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat