16. Proč není rád tak,jako vždycky?

310 17 2
                                    


,,Takže...zkus nám říci..." vymýšlel dobré téma,aby se o Jungkookovi dozvěděli ještě více. Potřebovali hodně informací,aby kdyžtak zadrželi jeho vztek,který se kvůli těmito věcem může spustit.

,,Čeho se bojíš?" vyhrkl Yoongi vítězně. ,,Čeho se bojím?" toť byla otázka,na kterou ze všech nechtěl vůbec odpovídat. Nechtěl jim říkat,čeho se bojí. Protože jeho strach je na bázi důvěry...

,,J-já.." zamumlal a snažil se vymyslet,co by řekl. ,,Nemusíš se bát,Kookie. Chceme to vědět,protože by tě tyto věci mohli vynervovat a potom by se stalo to,co nechceme nikdo z nás." usmál se na černovláska Jimin. Kook přikývl a nadechl se.

,,J-já...bojím se tmavých věcí. Mám strach ze tmy. Taky...taky mám...strach z toho,že když něco udělám,že někdo kvůli mně zemře...t-taky-..." ,,To stačí," chytil ho za ruku Namjoon. Všiml si,jak se mu třesou ruce. Muselo mu to být nepříjemné..

,,Co třeba,kdyby jsme ti řekli něco o nás?" usmál se na něho Joon. Jungkook se na něho podíval a nepatrně přikývl. Připadalo mu fér,aby řekl něco on o sobě a oni také. ,,Tak třeba," zasmál se Jin. ,,tady pan Mr.Kim je největší nešika,kterého by jsi mohl potkat." zasmál se nahlas Jin.

,,A tohle je zase člověk,který se směje jako když myješ okna." vrátil mu to hned Joon. Všichni se tomu zasmáli. Jungkook trochu potišeji,ale zasmál. ,,Yoongias. To je prostě spáč." zakroutil nevěřícně hlavou. Yoongi se zamračil a něco si pod vousy zamumlal. Nejspíše nějaké nadávky.

,,Já třeba dobře tancuju," usmál se Hoseok. ,,a já zase dobře zpívám." mrkl na něho Jimin. ,,A Taehyung-.." ,,O mně nic neříkejte." zavrčel Taehyung na Namjoona. Namjoon trochu nespokojeně přikývl a tak zavedl novou konverzaci.

***

Je večer. Plánuje se opékání stejků. Krásných krvavých králičích stejků. Kluci si dali sraz v 19:00 u vchodu do školní zahrady,takže když se po několika hodinovém rozhovoru dostali do pokojů,převlékli se.

Jimin a Jungkook si ještě předtím dali rychlou sprchu. Oba dva věděli,že budou i tak páchnout po ohni,ale bylo jim to jedno. Takže se po rychlé sprše oblékli do čistého

,,Jak chutná stejk z králíka?" zeptal se černovlásek růžovláska, který si zrovna dozapnul džíny. ,,Výborně!" usmál se na něj. Černovlásek nad tím nijak nepochyboval. Když mu řekl o té krvi,byla opravdu výborná a zamiloval si ji. Takže přikývl a začal se těšit.

,,Už bychom měli jít." koukl na hodiny Jimin. Bylo 18:56. Tak trochu nestíhají no. Oba dva si rychle vzali věci a rozeběhli se směrem na místo srazu. Doběhli tam jen tak tak. Všichni na ně už čekali. ,,Tady jste!" usmál se Jin.

S otevřenou náručí objal Jungkooka a odtáhl se. ,,Půjdeme už." zabručel Namjoon náhle. Jin i Jungkook byli trochu nechápaví,takže jen přikývli a šli za nimi. Jimin i ostatní moc dobře poznali,co Namjoonovo zavrčení znamenalo.

,,Stejky jsou hotové!" zavolala na všechny žena, nakládající hotové stejky na pekáč. Všichni se tam nahrnuli a všechno sežrali. Na Jungkooka bohužel nezbylo. Byl trochu smutný,to ano. Ale nechal to být. Počká si na další várku.

,,Nesedneš si?" ozval se hluboký hlas. Jungkook se podíval na onoho upíra a neodpustil si trochu vykulit oči. Právě teď na něho promluvil Kim Taehyung. Kluk,který se mu líbil!

,,Ehm..můžu?" zeptal se nejistě. ,,Proč bych ti to jinak říkal.." zavrčel hned Taehyung. Jungkook ihned litoval své otázky. Přisedl si k němu a mlčel. Nechtěl to podělat ještě více, než už to je.

,,Otevři pusu," pokynul mu a černovlásek se tak otočil. ,,Cože?" nechápal. Taehyung si povzdechl a položil vidličku s napíchnutým masem. ,,Myslíš,že někdy bude druhá várka? Nebude. Říkají to jen,aby to potom zbylé upíry nemrzelo." řekl mu přímo do očí.

,,Teď otevři pusu," nasměroval vidličku k jeho rtům. Černovlásek trochu zklamaně otevřel pusu a kousek snědl. ,,Chutná?" zajímal se hnědovlásek. ,,Jo.." zamumlal smutně. ,,Tak proč nejásáš,jako když jsi ochutnal krev?" vyzvídal Taehyung.

,,To bylo..něco jiného. Mrzí mě,že jsem si nestihl vzít svůj vlastní kousek." nafoukl tvářičky. Taehyung se nemohl vynadívat. Byl tak roztomilý,až mu chtěl ten obličej celý zlíbat. ,,Tak si vem ode mě." podal mu svůj kus a nakrmil ho.

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat