Černovlásek po nějakém čase přestal plakat. Otřel si líčka a stoupl si. Už nemohl brečet. Byl unavený a bolela ho hlava. Chtěl jít do pokoje a tam zrovna usnout,ale to nemohl. Mají hodinu lovu. On je přece taky jeden z nich,ne?S povzdechem otevřel dveře kabinky a došel k umyvadlu. Pustil kohoutek s ledovou vodou a opláchl si obličej. Snažil se trochu vzpamatovat, aby nikdo nepoznal,že nějak brečel. Nechtěl vypadat jako slaboch...
Po dlouhé školní chodbě zamířil ven. Byla tu vyhrazená školní chodba,která vedla směrem k venkovní učebně. Tam se měla odehrávat hodina lovu. Došel na místo a schytal docela děsivé pohledy.
,,Tady jsi," usmála se učitelka. ,,zařaď se mezi žáky,ano?" Černovlásek pouze přikývl a začal hledat pohledem nějaké volné místo. ,,Tady!" uslyšel kousek od něho. Spatřil růžovláska, který skáče do vzduchu,aby ho bylo alespoň trochu vidět.
Musel se pousmát. Bylo roztomilé,jak se snažil na sebe upozornit. Přišel k němu a začal poslouchat. Netrvalo dlouho a začali. Všichni běhali hodně rychle,oproti Jungkookovi. Paní učitelka mu řekla,že si bude muset najít svojí sílu.
Černovláskovi to připadalo,jako kdyby mluvila nějakým vymyšleným jazykem. Jak má asi najít svou sílu? Honilo se mu hlavou celou dobu.
Hodina skončila a tak se s Jiminem ještě protáhli. Jungkook si zrovna protahoval krk, když ho někdo kopl a on spadl na zadek do bláta. ,,Ou!" zasmál se jeden z upírů. ,,Nebolí tě prdelka zajíčku?" zasmál se s jeho partou.
,,Hyujine. Vypadni." zavrčel Jimin zle. Hyujin se na něho zamračil a odstrčil pryč. Došel k Jungkookovi a nadzvedl ho nad zem. Černovlásek nemohl nic dělat. Tedy,mohl ale nechtěl...
,,Proč se nebráníš prcku? Ředitelka mlela něco o tom,že máš sílu." ušklíbl se na něho posměšně. ,,Pusť mě." zavrčel Jungkook. Hyujin se mu jen vysmál do obličeje. Co všem přijde tak vtipný? Pomyslel si Jungkook.
,,Víš,že jsi zabil jednoho z mých kámošů?" potemněli mu oči. Jungkook mlčel. Moc dobře věděl,že ho zabil. ,,Na něco jsem se-.." ,,Dost." zavrčel Namjoon,který si všiml,jak ho začíná škrtit. Pustil Jungkooka na zem a ten ihned začal hlasitě kašlat.
Růžovlásek mu pomohl na nohy a ještě ho poplácal na zádech. ,,Dobrý?" zeptal se ho starostlivě. Černovlásek neodpověděl. Jen se snažil popadnout dech. Začínal být naštvanej a to podle něho nebylo dobré znamení.
,,Vypadni Hyujine. Nejsi v naší partě vítaný." koukl mu hluboko do očí Joon. Hyujin chvíli ustál jeho pohled. Ale po nějaké chvíli uhnul a zavrčel. Společně se svými kumpány odešel a tak se kluci začali věnovat Jungkookovi.
,,Jsi v pořádku?" staral se Namjoon. ,,Bylo mi líp." zavrčel dost nahlas Jungkook. Namjoona jeho tón trochu urazil. Chtěl mu jen pomoci. Jungkook si to poté ihned uvědomil. Zvedl pohled k Joonovi a omluvil se. Nemyslel to tak.
,,V pořádku. Jsou tu i horší upíři,než jsi ty." poplácal ho po zádech. Společně zamířili na oběd. Tam se najedli a vydali na odpolední výuku. Bohužel vždy na odpolední výuce cvičí a trénují boj. V tom Jungkook není extra dobrý..
Rád cvičí,ale na něho jsou tohle až moc silné a ošklivé cviky. Cvičili je bojovat s meči,s kopím a různými ostrými zbraněmi. Nelíbilo se mu to. Chápal,že to jsou upíři,ale nechtěl takhle bojovat. Jenže,on musel...
ČTEŠ
vampire desires || v k o o k
FanficPříběh se odehrává ve škole pro mladé upíry. Jedná se o školu,kde se upíři chrání před lidmi. Ano. Před lidmi. Lidé jim totiž už po staletí ubližují. Proto vymysleli různé věci na to,aby je nemohli lidé spatřit,nebo dokonce i najít. Jednoho dne skup...