20. Cítil se hezky...s ním

286 20 1
                                    


Je noc. Chlapec s havraními vlasy se probudil a rozhlédl kolem sebe. Všude tma a sotva vidí na své ruce. Slabě vydechl a posadil se. Už mu nebyla zima a cítil se trochu lépe. Avšak si nedokázal pomoci. Vyděšeně vydechl a zvedl se z postele.

Byl v cizím pokoji a ještě k tomu v noci!

,,Kam jdeš?" ozval se hluboký hlas zpoza mladíkových zad. Jungkook celý nadskočil a ohlédl se. Spatřil hnědovláska,který vypadal dost unaveně. ,,Kde to jsem?" zeptal se místo odpovědi. ,,V mém pokoji." odpověděl hned Taehyung.

Bez varování ho vzal za ruku a odtáhl zpátky k posteli. Tam ho přes jeho protesty položil a přikryl peřinou. ,,Měl by jsi ještě spát. Je pozdě." řekl mu jemně a černovlásek tak zakroutil hlavou v protest.

,,A co ty? Ležím v tvé posteli." nafoukl tváře.
,,To je v pořádku. Já nemu-.." ,,Musíš," přerušil ho černovlásek uraženě. ,,lehni si ke mně." nařídil mu a zčervenal. Děkoval za to,že je tma a že to nevidí,jinak by se za to propadl hodně hluboko pod zem.

Hnědovlásek si jen povzdechl. Sundal si boty a vlezl si k němu. Cítil,že už má normální teplotu upíra. Takže si i oddechl. ,,Tak tedy," vydechl hnědovlásek. ,,dobrou noc,Jungkooku."
,,Ehm..Taehyungu?" řekl místo těch hezkých slůvek. ,,Ano?" ,,Mohl bys mě obejmout?" zašeptal.

Bylo mu z této otázky trapně. Ale touhle dobou si zvykl na usínání v Jiminově náručí. ,,Dobře." souhlasil hned a objal mladíka. Jungkook si spokojeně vydechl a zabořil hlavu do Taehyungovi hrudi. Byla krásně měkká,ale sval tam cítit byl.

,,Dobrou noc,Tae." řekl naposledy a usnul. Taehyung se nad tím musel pousmát. Bylo rozkošné,jak spinkal v jeho náručí. Byl trošku schoulený a přimáčklý na něm. Užíval si to.

Do pár minut usnul také. Po tak dlouhé době se cítil zase hezky. S ním. S Jungkookem.

***

,,Tak tedy," tleskl si učitel,který se podíval po třídě upírů. ,,dnes se budeme učit něco o historii." Ihned se ozval dosti nespokojený zvuk studentů a studentek. Černovlásek je moc nechápal. Vždy ho bavilo přicházet na nové věci.

,,Ví někdo,kdo je tento člověk?" ukázal pan učitel na jednoho ze tří mužů. Nikdo se nepřihlásil. Asi je to vážně nebaví...Napadlo Jungkooka. ,,Tak co třeba," rozhlédl se po třídě a snažil se někoho vybrat.

Černovlásek i růžovlásek moc nedospali. Když se včera večer Jungkook vrátil do pokoje, vzbudil Jimina,který je na něho za to nabručený do teď a ještě k tomu mu to nestačilo. Jsou jako dvě chodící nabručený mrtvoly..

,,Pane Parku? Odpovězte mi." vyvolal ho. Jimin byl v polospánku. Takže ho naštěstí zaslechl a probudil se. Docela rychle se rozkoukal a když zjistil,která bije,odpověděl a i dokonce správně.

Hodina jim skočila a přestávku celou prospali. Jimin už teda byl vzhůru,ale černovlásek jen a jen spal. Byl jako mrtvý. Spal jako dřevo. Neprobudila by ho ani trumpeta u hlavy. Nic.

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat