Černovlasý chlapec právě teď dostal oznámení, že bude ochutnávat krev. Nebyl z toho nějak extra nadšený. Z krve se mu vždy dělalo špatně. Jen když se řízl a nepatrně oblízl svou krev, nebylo tomu tak.,,Neboj se," pohladil ho konějšivě růžovlásek po zádech. Už tu nějakou dobu sedí na posteli a střebává to strašné oznámení. Nechce to ochutnávat. Nechce se na místě pozvracet a udělat další scénu!
,,Jimine," koukl na něho zoufale. ,,já to nechci pít." fňukl na růžovláska,který z něho měl taky nervy na drátku. ,,Vážně Jungkooku,neboj se. Jen si cucneš a uvidíme." Černovlásek sklopil pohled a vzdal to. Věděl,že to bude muset vypít.
,,Tak jo," vydechl poraženě. Když nadešel pravý čas jít,zvedli se a zamířili za Namjoonem. Zaťukali na dveře od jeho pokoje a po několika sekundách jim vysoký chlapec otevřel. Jungkook vstoupil,hodně nejistým krokem, dovnitř a sedl si na židli.
Připadal si hodně trapně. Jeho židle se totiž nacházela před všemi,kteří v místnosti byli. Asi ho posadili naschvál,aby na něho viděli. Jemu to ale příjemné nebylo.
,,Tak tedy," zvedl se Namjoon a popadl pytlík krve. ,,dokážeš to?" podal mu pytlík. Černovlásek pytlík nejistě převzal a nadechl se. Nepatrně přikývl a pitíčko rozdělal. Už teď se mu chtělo zvracet. Páchlo to strašně.
,,No fuj," vydal ze sebe znechuceně. Ostatní v místnosti na to měli jiný názor. Jsou to upíři a těm krev jak chutná,tak i voní. ,,Šup šup." popohnal ho Hoseok. Yoongi ho ihned plácl přes nohu. Nechtěl,aby na něho nějak tlačil.
Jungkook se zhluboka nadechl a zabořil si brčko do úst. S hlubokým nádechem si několikrát loknul a pytlíček odhodil. Ze rtů mu tekla krev. Bylo mu špatně. Hodně špatně. Měl pocit,že bude zvracet.
,,A-asi..b-budu-.." ,,Nesmíš zvracet Kookie!" vypískl starostlivě Jin a přiběhl k němu. Zacpal mu nos a tím donutil Jungkooka zbytky krve spolknout. Celý se nad tím zavrtěl a začal popadat dech. ,,Už ho pusť." zamumlal Joon.
Jin od něho odstoupil a došel zpátky na své místo. Nechali ho tam jen sedět a pozorovali jakékoliv změny. ,,Děje se něco?" zašeptal zvědavě Hobi. Namjoon pokrčil rameny a koukl na černovláska.
,,Cítíš nějaké změny,Jungkooku?" zeptal se ho. Chlapec se na něho podíval a zakroutil záporně hlavou. ,,Nic,Hy-.." nedořekl to. Začal se totiž dusit. Nahlas začal kašlat a sesunul se k zemi. Začal plivat krev a cítil,jak ho bolí každý kloub v těle.
,,Aghhh!" zařval nahlas,když mu připadalo,jako kdyby mu někdo lámal kosti. ,,Jung-..." ,,Nech ho." zastavil růžovláska Namjoon. Věděl,proč se toto děje. Proto ho zastavil. Jungkook se mezitím kroutil na zemi a snažil se to jakkoliv zastavit.
,,Doprdele.." zaklel nahlas a náhle to zastavilo. Zhluboka se nadechl a vydechl. Poté se posadil a koukl na kluky. Kluci se na něho trochu šokovaně podívali. ,,Zabralo to.." vydechl z úžasu Namjoon,koukajíc do Jungkookových očí.
ČTEŠ
vampire desires || v k o o k
FanfictionPříběh se odehrává ve škole pro mladé upíry. Jedná se o školu,kde se upíři chrání před lidmi. Ano. Před lidmi. Lidé jim totiž už po staletí ubližují. Proto vymysleli různé věci na to,aby je nemohli lidé spatřit,nebo dokonce i najít. Jednoho dne skup...