29. Postarej se o něj

268 20 4
                                    


Po skončení programu černovlásek dokázal sotva stát na nohou. Když s jeho skupinkou zasedli ke stolu,už moc nevnímal realitu. Je opravdu hodně unavený a dlouho nedokáže být vzhůru. Cítil to tak. A taky to tak vypadalo...

Když mu už po několikáté spadla hlava a on si uvědomil,že zase usnul,vzchopil se a pořádně otevřel oči. Rozhodl se,že se musí trochu probudit. Kousek je tác s čajem nebo kofolou.

Zkusí se tím trochu probudit. Napadlo ho. ,,Jdu se napít," řekl klukům a zamířil si pro pití. Celou cestu se motal,usínal a poznal ten pocit,kdy usínáte za chůze.

Pití si převzal a napil se. Trochu ho to osvěžilo, ale že by ho to probudilo? To ne. Byl pořád ospalý a unavený. Tak to vzdal a došel si zpátky sednout. Kluci si zrovna povídali o škole. O tom,co a jak se učí a podobně.

Jeho únava došla do takové úrovně,že už to nevydržel. Sotva držel hlavu nahoře,když zaslechl hluboký hlas vedle sebe. Jen pootočil hlavu a matně viděl nějaký obličej. V tu chvíli se všechno pro černovláska stalo tmavým.














Černovlásek dopadl hlavou na stůl. Naštěstí tam v čas Taehyung dal ruku,takže to byl pád do měkkého. Všichni se kvůli té ráně ihned otočili. Jimin se polekal a rozeběhl se k Jungkookovi,ale Taehyung ho zastavil.

Trochu ho odstrčil a nadznačil,aby byl potichu. Nadznačil mu na černovláskovu hruď,která se v klidných intervalech hýbala směrem nahoru a dolu. Jimin ihned pochopil,že Kook usnul.

,,Promiň," zašeptal a Taehyung přikývl. ,,V pořádku. Nevěděl jsi to," řekl chladně,ale snažil se být přátelský. Jimin přikývl a koukl na Joona a kluky. ,,Co s ním?" zeptal se potichu.

,,Hmm." podrbal se na bradě Joon. ,,Asi ho můžem nechat spát." řekl Jiminovi a ten přikývl. ,,Ale nemůžeme. Musí na program." ozval se Yoongi. Pravda. Pomyslel si růžovlásek.

,,Tak řekněte,že mu bylo špatně a že jsem s ním. Postarám se o něj," ozval se Taehyung. Všichni se na něj podívali a změřili si ho pohledem. ,,Nu dobrá." vydechl Joon a zvedl se. ,,Jdeme a ty se o něho postarej,ano?" koukl na něj ustaraně.

Taehyung pouze přikývl a nechal je odejít.

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat