36. Byli jsme jako jeden

254 17 0
                                    



,,Čekala jsem na vás," promluvil ženský hlas. Stráží dovedli mladé upíry nahoru,kde je donutili si kleknout na zem. Zanedlouho se u nich objevila žena. Měla obrovské černé šaty,pokryté oranžovými plameny. Její barva pleti připomínala bílou zeď a její nehty byly ostré jako drápy šelmy.

,,Hlavně na tebe,Taehyungu." řekla a zvedla hnědovláskovi hlavu. Podívala se mu do očí a věnovala mu zákeřný úsměv. ,,Vůbec jsi se po těch letech nezměnil,zlatíčko." řekla mu a on jí tak uhnul hlavou. ,,Prosimtě~ Nedělej ze sebe ubožáka.." promluvila na něj znechuceně a škrábla ho do tváře.

,,Stejně si tě můj bratr nikdy nezasloužil," odfrkla si a šla směrem pryč. Najednou se ze země vynořily dva silné sloupy. Na nich byly provazy a řetězy,které držely mladého chlapce ve vzduchu.

Taehyung šokovaně pohlédl na černovláska,který tam visel,ale nehýbal se. ,,Co jsi mu provedla?!" vyjekl zlomeně. ,,Nic. Jen jsem ho dala na chvíli spát. Neboj,probudí se ti." mrkla na něho a povolila provazy,které nechali černovláska spadnout těsně k zemi.

V tu chvíli se Jungkook pohnul a otevřel oči. Překvapeně se podíval kolem sebe a když si všiml Gizely,vykulil oči. ,,Ty," promluvil a podíval se kolem. Když navázal oční kontakt s Taehyungem, v hrudi se mu tak zasekl dech.

,,Ale ale. Vy zamilovaní ptáčci," zasmála se a opět zvedla Jungkooka do vzduchu. ,,Začněme. Už mě nebaví na vás koukat," prskla po všech a vzala dýku. Došla s ní k černovláskovi a povolila mu řetězi,tím pádem spadl na zem.

Vzala mu ruku a řízla ho,přičemž Jungkook bolestně vykřikl. Ke krvi na dýce si přičichla a spokojeně se usmála. ,,To je ono," vydechla a zvedla černovláska na nohy. Odhodila ho na správné místo a ruku mu strčila ke kruhu,ve kterém byla namalovaná hvězda.

,,N-nedělejte to." promluvil na ni Jungkook,na což se ona pobaveně ušklíbla. ,,A pročpak ne?"
,,Může vás to zabít. Chcete snad zemřít?" ptal se slabě. Gibora se na něj zamračila a chytila ho pod krkem dost pevně.

,,Jak se opovažuješ být drzý?!" zavrčela na něj naštvaně. Jungkook chytil její ruku a kousl jí do zápěstí,přičemž ona ho pustila na zem. Dostal tak nějaký čas na nadechnutí. ,,Aishhh!" prskla po něm a vzala ho hrubě za vlasy.

Hodila s ním do kruhu a došla si pro svou čarovnou hůlku. Začala říkat různá slova,přičemž Jungkook začal cítit opravdu velikou bolest. Ozval se nejen černovláska křik,ale i Taehyunga křik. Byli jako jeden.

Zlá čarodějnice upustila hůlku k zemi a začala si užívat toho pocitu mládí a hlavně té síly,která jí přicházela do těla. Byl to pro ní opravdu nádherný pocit. Cítila se mocně.

Vše ale přerušil jeden okamžik. Okamžik,který změnil úplně všechno.

——————

HI ANGELS!!🕊

Máme tady jednu z pár posledních částí této knihy. Za chvíli budu mít konec,tak doufám,že se vám kniha zatím líbí heheh.

Love ya💋

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat