12. Večerní procházka

304 19 0
                                    


Je skoro večer. Chlapci šli na menší procházku, jelikož o to Jungkook žadonil jako malé dítě o lízátko. Přišli do parku ,který vlastní škola a zůstali kousek od lesíka. Seděli tam na lavičkách a povídali si.

Jungkook byl do všeho hrr. Měl hrozně moc energie,kterou nevěděl,kam dát. Proto se pořád houpal na houpačkách,chodil na skluzavku a podobně. Chtěl se vyřádit.

Taky se mu to povedlo. Právě teď sedí vedle růžovláska na lavičce. Už začíná pociťovat tu únavu,která na něho začíná doléhat. Do několika minut to Jungkook neudržel a usnul.

Hlava mu spadla na Jimina rameno,který se nad tím trochu lekl. Pohlédl nováčkovi do tvářičky a poznal,že usnul. Hlavu mu opatrně zvedl a položil ji na svůj klín. Čechral mu prsty vlásky a snažil se ho uspat více.

Věděl,že dnešek pro něho musel být náročný. Stalo se hodně věcí a on z toho bude mít určitě hlavu někde v Africe. ,,Asi by jsme měli jít." zašeptal Jin,vidící černovláska na klíně Chima.

,,Asi ano. Bude potřebovat spánek." odsouhlasil to Namjoon hned. Pomohl Jiminovi zvednout Jungkooka,ale nepovedlo se jim to. Ani jeden neměli takovou sílu,jelikož byli unavení a černovlásek byl jako mrtev. Spal totiž jako zabitý.

,,Ukažte," přišel blíže Taehyung a vyzvedl si ho do náručí. Narovnal mu hlavu a opřel ji o svoje rameno. Nechtěl,aby se mu leželo nepříjemně. ,,Jdeme." vydechl potichu a rozešel se,s černovláskem v náručí,pryč.

S klukama se neloučil. Neměl to nikdy moc ve zvyku. Takže s ním došel k jejich pokoji a počkal,až Jimin odemkne dveře.

Poté ho odnesl do jeho postele a tam ho opatrně položil. Jimin šel mezitím na záchod,takže se mohl jen chvilinku kochat jeho andělskou tváří. Poté se zvedl a odešel.

Byl také unavený a potřeboval spánek. Došel do svého pokoje. Tam si zamkl dveře a zalehl. Do pár minut usnul.

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat