,,Hele,Joone?" odkašlal si Yoongi. ,,Hm?" ohlédl se na něho Namjoon,který pil svoje Caprisun. Měl ho nejraději. Byl totiž z králičí krve. A ti mají tu nejsladší krev. ,,Nepřipadá vám něco divného?" zašeptal na kluky. ,,A to jako v čem Yoongiasi?" zašeptal nazpátek Hobi.,,No," vydechl a zamyslel se. ,,Jungkook. Připadá mi,že má hodně tajemství." Namjoon si povzdechl. Odložil prázdný obal od pitíčka a přiklonil se. ,,Každý má tajemství." zamračil se. ,,I ty Yoongine. Proč jsi plácl Hobiho přes zadek?" dodal Jin zkoumavě.
Yoongi se zamračil jako nějaká ježibaba a odtáhl se. ,,To je jedno." zabručel a urazil se. Chtěl si normálně popovídat a oni mu zkazili náladu. Už se s nimi bavit nechce. ,,A je uražene-.." ,,Ahoj kluci!" vypískl růžovlásek, když přišli s Jungkookem k nim.
Všichni u stolu se podívali na Jungkooka a málem začali slintat. Měl na sobě totiž černé uplé džíny a volné bílé tričko. Krásně mu to vytvarovalo tělo. ,,Sluší ti to,JK." mrkl na něho Jin. Černovlásek trochu zčervenal a přikývl.
,,No,přestaňme s tímto. Pojďme se připravit na hodinu." rozhodl Joon ostře. Všichni tedy přikývli a vydali se na hodinu.
***
Měli hodinu angličtiny. Ano. Upíři a měli hodinu angličtiny. Na angličtinu mají hodnou a pilnou učitelku,takže to černovláskovi uteklo rychle. Na angličtině se dost rozpovídal,jelikož ho jazyky baví.
Po hodině se vydali na svačinu. Měli si pro ní vždy dojít do jejich kmenové třídy a tam na chvíli zůstat. Potom se přemístili do šaten a potom ven. Po téhle hodině totiž měli hodinu lovu.
,,Konečně!" vypískl Hobi,při vyndání svačiny. Všichni se museli uchechtnout. Hobi je totiž strašný žrout. Pořád jenom jí. ,,Tak jo,jdeme!" zajásal Jimin a začal táhnout Jungkooka do třídy. Ten se nechal,ale znervózňoval ho pohled osoby,která ho celý den sleduje.
Sedli si ke stolu a začali jíst. Jungkook neměl hlad. A to už jen při pohledu na svačiny ostatních. Všichni měli buď krev v pytlíčku a nebo sendvič z králíka. Fuj.
,,Potřebuji si dojít na záchod." zašeptal na Jimina. Jimin přikývl a tak se černovlásek zvedl. Než se dokázal vzpamatovat,byl namáčklý na zdi a pod krkem měl ruku. Někdo cizí,nějaký kluk,ho držel pod krkem a připravil se ho kousnout.
,,Nedělej to!" zašeptal přidušeně Jungkook. Kluk se mu jenom vysmál do ksichtíku. Zabořil se mu do krku zubama a začal sát jeho krev. Mohli jste viděl,jak se mu začali podlamovat nohy. Né černovláskovi,ale neznámému chlapci. Za pár sekund se sesunul k zemi a přestal se hýbat.
Bylo to to,co Jungkook nechtěl. A stalo se to. Zakryl si rukou rány od kousnutí a pohlédl na mrtvého mladíka,ležícího pod jeho nohama. ,,Oh můj bože!" vyjekla nějaká holka. Najednou se spustil křik. Všude randál,že jste ani nedokázali rozumět,co vlastně kdo říká.
Jungkook se pořád zaraženě koukal na mrtvé tělo. Říkal mu,aby to nedělal. Ale udělal to. A proto zemřel. Z očí se mu pustili slzy. Zase někdo zemřel kvůli němu. Zase!
Rozeběhl se pryč. Utekl ven ze třídy a schoval se na záchodech. Zabouchl se v jedné z kabinek a začal potichu plakat. Proklínal to. To všechno. Sebe,svůj život. A hlavně to,že se narodil...
ČTEŠ
vampire desires || v k o o k
FanfictionPříběh se odehrává ve škole pro mladé upíry. Jedná se o školu,kde se upíři chrání před lidmi. Ano. Před lidmi. Lidé jim totiž už po staletí ubližují. Proto vymysleli různé věci na to,aby je nemohli lidé spatřit,nebo dokonce i najít. Jednoho dne skup...