9. Pokec

309 21 0
                                    


Je další den. Je dnes sobota a tak se hnědovlásek rozhodl,že bude ležet v posteli. Měl by to být odpočinkový den. Takže má na to plné právo. Taehyung v tuhle chvíli nedokáže myslet. Možná to zní divně,ale ano. Pokaždé,co se nad něčím zamyslí,skončí na jediné osobě.

Tu osobu ani nezná. Vždyť o něm vlastně ví jen to,že se jmenuje Jeon Jungkook. Nic víc,nic míň. Už od prvního pohledu ho zaujal. Ani neví čím. Prostě ho nesmírně přitahuje. U něho, u toho slavného Kima Taehyunga,to ale přece nemůže být možné!

Nikdy se do nikoho nezamiloval. Avšak,tento fakt rychle pohasíná,jelikož potkal Jungkooka.

,,Tae?" zaťukal mu někdo na dveře pokoje. Hnědovlásek nespokojeně zavrčel a zvedl se. Pomalým krokem se doloudal ke dveřím a otevřel je. Stál tam Namjoon. Usmíval se na něho,tak jako vždy a tak Taehyung poznal,že si bude chtít o něčem promluvit.

,,Pojď dál." řekl mu klidně a tak Namjoon vešel dovnitř. Posadil se na menší gaučík,který tu Tae měl a on si zalehl zpátky do své vyhřáté postele. ,,O čem si potřebuješ promluvit?" zeptal se ho hnědovlásek. ,,No," poškrábal se na zátylku Joon.

,,O Jungkookovi." Hnědovlásek se na něho zamračeně podíval. Už ho měl plnou hlavu a tohle mu fakt chybělo. Za chvíli mu ta hlava bouchne. ,,O čem? Udělal něco?" odfrkl si nezaujatě. ,,Ne,ale to,jak zabil Chena...něco mi tu nehraje." podrbal se na bradě Joon.

,,A co ti na tom nehraje? Je to přece taky upír. Jen podle mě neochutnal krev,toť vše." pohodil rukama Taehyung. Nebavilo ho řešit takovéhle věci. Nemá ve zvyku se zajímat o druhé! ,,To máš pravdu. Měli by jsme mu dát ochutnat krev.." přikývl Joon hned.

,,No," vydechl a podíval se hnědovláskovi do očí. ,,a co ty? Jak se vůbec máš? Moc semnou touhle dobou nemluvíš." posmutněl vysoký chlapec. ,,Já? Já se mám celkem dobře." odfrkl si. ,,Co ty,Joone? Hádáte se?" zeptal se na oplátku ze slušnosti.

,,My? Ne~" usmál se a ukázal své ďolíčky. ,,Už bych asi měl jít. Jo!" otočil se před odchodem. ,,Dnes přijď ve 12:00 do našeho pokoje. Dáme ochutnat našemu nováčkovi krev." ušklíbl se,až ukázal své tesáky,ostré jako břitva.

Taehyung chápavě přikývl a nechal ho odejít. S povzdechem se mrkl na hodiny,které ukazovaly 9:58. Tak se teda zvedl a došel do koupelny. Tam si dal rychlou ranní sprchu a oblékl se do něčeho pohodlnějšího.

Vzal si na sebe černé volnější rifle a volné bílé tričko. Jeho šatník neobsahuje barevné oblečení přes 500 let. Takže neváhal nad tím,aby se to k sobě hodilo.

Poté opět skontroloval čas a když zjistil,že je 11:34, popadl svůj mobil,ležící na nočním stolku u postele a vyrazil za Namjoonem.

🐰🐯

Ahojky! Už jsem zpátky a tak vám vydám pár epizod :^

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat