24. Ne! Bude ho to bolet!

304 19 0
                                    


,,Tak jo," vydechl pan učitel a podíval se po své třídě. Usmál se na ně a koukl do papíru,který držel v rukou. ,,Řeknu vám teď čísla chatek,ve kterých budete a s kým budete." odkašlal si a ještě se koukl po studentech,zda ho poslouchají.

,,V první chatce bude Park Jimin,Jung Hoseok, Jeon Jungkook,Kim Taehyung." řekl a všichni přikývli. Jen Jungkook byl mimo. Nemohl si představit,že by byl ve stejné chatce s chlapcem,který ho nesmírně přitahuje.

Když to pan učitel vyjmenoval,což zabralo asi patnáct minut,všichni se odebrali do svých chatek,s úmyslem se zabydlet.

Jimin a Jungkook samozřejmě chvátali,jelikož si chtěli vybrat místa,kde budou spát. ,,Tady!" vtrhl dovnitř růžovlásek a skočil na postel,která mu připadala nejlepší.

Jungkook se rozhlédl a zapřemýšlel se. Než si to vůbec uvědomil,do chatky vtrhl Hobi a vrhl se na další nejlepší postel. Teď už zbyla jen ta,na které Jungkook rozhodně ležet nechtěl a jedna,která je ihned u dveří.

,,Kam si lehneš?" ozval se Taehyungův hlas. Jungkook se zaskočeně ohlédl a pozvedl rameny v gestu,že nemá ponětí. ,,Kam chceš ty?" zeptal se místo odpovědi. Taehyung se podíval na postele a pokrčil rameny.

,,Je mi to jedno," řekl a tak si Jungkook povzdechl. ,,Chceš spát u dveří?" zeptal se znovu a Taehyung tak nakonec přikývl. Jungkook nebyl vůbec nadšený,jelikož musel spát tam.

Na tom místě,kde to nemá rád a bojí se. S hlasitým polknutím došel k posteli,která stála nejvíce na boku pokoje,nalepená ke zdi a v rohu. Věci si dal vedle postele a sedl si k Jiminovi.

,,Co je JK?" všiml si ho růžovlásek a skočil k němu. Jungkook si povzdechl a podložil si hlavu rukou. ,,Nic,Jimine." řekl a zaslechl Hobiho hlas,říkajíc,že je čas na večeři.

Tak se všichni sebrali a vyrazili na večeři.

****

Jako vždy ta slavná skupinka seděla spolu. Jimin,Yoongi,Namjoon,Jin,Hobi,Jungkook a taky Taehyung. Taehyung seděl trochu dal od nich,ale seděl s nimi. Jungkook po něm vždy hodil očkem,jinak se snažil předstírat,že něco jí.

,,Proč nejíš,Kooku?" zaslechl Namjoona hlas. Jungkook se na něj otočil a věnoval mu pohled. ,,Nevím,prostě nemám hlad." řekl a odložil plný pytlíček krve.

Joon si povzdechl a balíček si schoval do kapsy. ,,Když budeš mít hlad,přijď zamnou." usmál se na něj a pohladil ho po vlasech. JK mu úsměv vrátil,ale dostal divný pocit,že se na něj někdo dívá.

Rychle se otočil,ale nikoho neviděl. Taehyung už odešel a nikdo jiný se na něj nekoukal. Divil se,co mu hrabe..

Když dojedli,všichni vyrazili k Namjoonovi a Jinovi do chatky. Yoongi byl s nimi v pokoji,takže když přišel Hobi, byla sranda.

,,Hele Hobine," začal Yoongi a plácl ho přes zadek. ,,Hej! Co děláš!" zavrčel Hobi a ohnal se po něm. Yoongi úspěšně uhnul a zasmál se. ,,Máš dobrou prdel." mrkl na něj a Hobi protočil očima.

,,A tos na ni musel šahat?" zavrčel na půl oka. ,,Jo. Kdo by si na ni nesáhl~" zasmál se,ale teď ho rána od Hobiho neminula. Dostal pořádnou ránu před stehno,takže bolestně vyjekl a začal se s Hobim prát.

Jejich bitku ukončil Joonův hlas. ,,Dost,nebuďte jako malý." řekl jim a posadil se vedle Jina. Jungkook seděl vedle Jimina a vedle Jina. Takže měl docela dobré místo.

Taehyung seděl kousek ode dveří. Takže měl nádherný výhled na Jungkooka,protože on seděl přesně naproti němu.

,,Co budeme dělat?" zeptal se znuděně Jimin. Jakmile Hoseok zaslechl jeho otázku, vzpamatoval se a zablesklo se mu v očích. ,,Já nic. Jdu do chatky," ozval se Taehyung a odešel.

Jungkook z toho nebyl moc šťastný,ale co už...
,,Co kdyby jsme si zahráli žabičky?" řekl Hobi a všichni ihned vykulili oči. ,,Seš blázen Hoseoku?!" vyjekl potichu Jimin.

,,Ne,nejsem." ušklíbl se Hobi a koukl se po ostatních. ,,Nebudeme to hrát," zakroutil protestně hlavou Jimin. Nechtěl,aby se do tohohle Jungkook zapojoval. ,,A..co to je?" zamumlal potichu Jungkook.

Neměl ponětí,proč měli takovouhle reakci. Neví,co to je za hru a nikdy ji nehrál. Proto je teď trochu mimo. ,,Ty nevíš,jak se to hraje?" zeptal se ho Yoongi. ,,Ne," zakroutil hlavou JK.

,,Tak ho to můžeme naučit," ušklíbl se Hobi. ,,Ne! Nebude něco takového hrát!" protestoval Jimin. Hoseok po něm hodil úšklebek a koukl na Jungkooka. ,,Chceš si to zahrát?" zeptal se.

,,No," vydechl černovlásek a zamyslel se. ,,asi jo." vydechl a Hobi tak vítězně vypískl. ,,Okey. Udělejte si dvojice. Já dnes nehraju," zašklebil se a koukl na Jungkooka,zmateně sedícího na stejném místě. ,,JK,pojď sem." řekl mu a tak k němu černovlásek došel a sedl si.

,,Koukej se,taky si zahraješ." řekl mu a obhlédl si dvojice. ,,Tak Jimine,označkuj si Yoongiho." řekl mu a Jimin s povzdechem přikývl. Přisál se Yoongimu na krk,který ihned potichu sykl.

Když se od něho Jimin odtáhl,měl na krku flek. Vypadalo to jako kousanec a zároveň znaménko lásky. Jiný název než ,,znaménko lásky" Jungkook nezná,jelikož mu o tom říkala jen maminka,když byl malý.

,,Okey. Teď ty,Joone." hodil po Joonovi úšklebek a ten tak přikývl. Udělal Jinovi to samé,jen trochu více výraznější. Hobi se poté obrátil na Jungkooka a mrkl na něj. ,,Jdeme na to?" zeptal se a JK nahlas polkl.

,,Na co?" kuňkl. ,,Na co asi," zasmál se Hobi a otočil si ho k sobě čelem. ,,Na tuhle hru. Jdeme si zahrát," oznámil mu a Kook tak ztratil pojem o realitě. ,,Ne! Vždyť ani neví jak! A bude ho to bolet." protestoval znovu Jimin.

,,Ale prosimtě," mlaskl Hobi a přisál se Jungkookovi na krk. Ten se ohromně lekl a doslova ho odhodil pryč od sebe. Hoseok teď ležel na zemi a Jungkook byl celý rozklepaný.

Nečekal takovouhle reakci. Nevěděl,že takhle bude reagovat,ale Hobi tohle neměl dělat. Měl ho upozornit!

,,Hoseoku?! Jsi v pohodě?" přiběhl k němu Yoongi. Hobi přikývl a sedl si. Poškrábal se na hlavě a párkrát zamrkal. ,,Co to mělo znamenat Jungkooku?! Jsi idiot nebo co?!" vyjel po něm Yoongi.

Došel k němu a chytil ho pod krkem. Jungkook mu věnoval rozklepaný pohled,ale nic neřekl.

Proč by taky něco říkal? Byl celý traumatizovaný. Nečekal to. Vůbec. Nečekal,že ho bude chtít něco takového. Proto jeho reakce byla takováhle..

vampire desires || v k o o k Kde žijí příběhy. Začni objevovat